EDADAN
Banyodan çıktığımda yatakta oturmuş sinirden kızarmış Serkan'ı gördüm.Beni fark eder etmez ayağa kalktı sinirden koyulaşmış gözlerle bana baktı"BUNLAR NE EDA?! HAYATIM YAZMIŞ SANA NE DEMEK OLUYOR BU?!"
"Ne ne demek oluyor Serkan"
"DORUK KİM DİYORUM BU MESAJLAR NE LAN HAYATIM NE"
"Ne bağırıyorsun ya ver bakıyım" mesajları gördüğümde ne demek istediğini anlamıştım
"DORUK KİM EDA?" dedi ve yumruğunu duvara geçirdi
"Serkan yapma böyle korkuyorum bir dinle"
"Neyi dinleyeceğim be?O mavi diş fırçasıda Doruk denen herifindi dimi?YAZIKLAR OLSUN SANA!çık git evimden"
"Ne saçmalıyorsun be sende tutturdun diş fırçası diye ne fırçaymış ya"
"KONUYU DEĞİŞTİRME! SENİN BAŞKA BİR SEVGİLİN VAR VE GELİP BENİMLE SEVİŞTİN ÖYLE Mİ? PARAM İÇİN Mİ YAKLAŞTIN BANA?NESİN SEN??"
"SERKAN HADDİNİ AŞIYORSUN! DORUK BENİM KUZENİM! ŞİMDİ EVİNDEN DEFOLUP GİDİYORUM BİR DAHADA KARŞIMA ÇIKMA SERKAN BOLAT!"
Eda kuzenim dedikten sonra Serkan çok ileri gittiğini fark etmişti.Vakit kaybetmeden Eda'nın peşinden koştu
"Eda bekler misin...EDA"
"Ne var be şimdi neyle suçlayacaksın beni?"
"Tamam Eda haklısın çok ileri gittim önce sana sormam gerekirdi ama anla beni o mesajları görünce.."
"Görünce ne Serkan?İkinizi aynı anda idare ettiğimi mi düşündün? Onunla sevgiliyken seninle seviştiğimi mi düşündün?"
"Hayır Eda bak tamam özür dilerim sana güvenmeliydim ilk sana sormam gerekirdi yaptım bir salaklık affet beni."
"Siktir git Serkan.Bir daha da karşıma çıkma"
"Eda yapma böyle bak dün çok güzel bir gece geçirdik sonu böyle bitmesin lütfen"
"Bahsettiğin o güzel gece sen bana sormadan benim hakkımda öyle şeyler düşündüğünde bir kabusa döndü Serkan Bolat.Defol git şimdi"
"Eda hayır bak böyle bitmesin ben seni seviyorum gel konuşarak halledebiliriz"
Serkan Edanın durmayacağını anladığında gitmesine izin verdi.En azından siniri geçtikten sonra konuşmayı planlıyordu.Sonrasında üstünü değiştirip şirkete gitti.Akşam 8e kadar çalıştı ama tam odaklanamıyordu aklı Edadaydı.Defalarca aramasına rağmen Eda inatla açmıyordu.Nihayet işler bittikten sonra çiçek ve bir sürü çikolata alıp Edanın evine gitti. Ama kapıyı başka biri açmıştı.Kilolu güleryüzlü sevimli bir kızdı
"Kime bakmıştınız?"
"Ee merhaba Serkan Bolat ben Eda evde mi acaba konuşmam gerekte kendisiyle"
Serkan Bolat ismini duyunca kızın yüzü düşmüş sinirle Serkan'a bakmaya başlamıştı.
"Bana bak hemen git burdan Eda'nın karşısına çıkma yoksa o sinirle seni parçalar"