2

2.3K 93 3
                                    

EDADAN
O günden sonra Serkan Bolatla karşılaşmadım.1 hafta geçmişti aramıştım onu ama aramalarıma dönmüyordu.Arabanın ücretini ödemek için ona ulaşmam gerekiyordu.Şu an "Karadağ" mimarlığa gidiyordum Kaan bey önemli bir şey söyleyecekmiş.Gider gitmez Kaan beyin odasına girdim.

"Kaan bey beni çağırmıştınız"

"Evet Eda sana bir teklifim olacak"

"Dinliyorum"

"Bu akşam bir davet var.Hem ülkemizden katılan hem yurtdışından katılan bir sürü mimar olacak.Bende davetliyim ve yanımda bir kişi daha götüre bilirim.Eğer kabul edersen sende gelebilirsin bir sürü mimarla tanışırsın bu kariyerin açısından çok iyi olacak"

"Yani Kaan bey ne diyeceğimi bilemiyorum tabi ki gelmek isterim çok teşekkürler"

"O zaman akşam 7de seni evinden alırım.Bana evinin adresini verir misin?"

"Tabi veririm iyi günler Kaan bey"

"İyi günler Eda"

Kaan beyin teklifi çok güzeldi ve haklıydı kariyerim için çok iyi olacaktı.O yüzden düşünmeden kabul ettim.Kaan bey çok tatlı bir adam geldiğim günden beri hiçbir sorun yaşamadım.Serkan Bolat gibi huysuz değil en azından.

SERKANDAN
Eda son bir haftadır neredeyse her gün beni arıyordu.Büyük ihtimalle arabanın tamir ücreti içindi.
Ama inatla açmıyordum.Çünkü açmazsam şirkete geleceğini sanmıştım ama gelmemişti.Engin'in sesiyle düşüncelerimden ayıldım

"Abicim akşamki davete kimle gidiyorsun?Ben tabii ki Pırıl aşkımla"

"Engin Pırıl nerden senin aşkın oluyor ya kızın haberi bile yok daha"

"Olsun abicim oda bana karşı boş değil biliyorum ben.Hem teklifimi kabul etti beraber gideceğiz davete.Sen Selin'le mi gideceksin?"

"Ne bileyim Engin gidip gitmemek konusunda emin değilim"

"Serkan saçmalama yurtdışından gelen büyük isimler olacak.Gitmemiz lazım"

"Haklısın neyse ben çıkıyorum davette görüşürüz"

"Görüşürüz"

Engin haklıydı davete gitmem gerekiyordu.Acaba Edayı arasam benimle gelir mi?En iyisi aramak.Edayı aradım çalar çalmaz açtı

"Sen nasıl bir huysuzsun ya bir haftadır seni arıyorum bir!!!"

"Vay Eda bakıyorum resmiyet gitmiş.Sevdim bunu"

"Ukalalık yapma buluşalım arabanın tamir ücretini ödemek istiyorum"

"Ben ücreti farklı bir yoldan isteyeceğim yine galiba"

"Kusura bakma ben parayı ödemekten yanayım senin bipolarlığını bir kez daha çekmemem"

"Sen önce teklifimi dinle bence.Bu akşam bir davet var yanımda birini götüre bilirim.Bu gece benimle davete katıl ücret meselesi kapansın"

"Bu akşam olmaz.Benim bir programım var önceden"

"Peki Eda o zaman bana hayatın boyunca borçlu kal"

"Bana kart bilgilerini at ücreti ne kadardı arabanın"

"Söylemem.Şansımı başka bir zaman kullanacağım"

"Serkan uzatma söyle şunu sende kurtul bende"

"İyi günler Eda Yıldız"

Dedim ve yüzüne kapattım.Şu an sinirden deliriyordur eminim.Ofisten çıkacakken Selin'le karşılaştım.

Tesadüf +18  ( Edser )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin