Arkadaşlar bildirimler için kusura bakmayın watpadde bir sorun var galiba.Bölümü yayınladıktan sonra hikayenin tüm bölümleri silindi. Bir arkadaşıma daha aynısı oldu nedenini bilen var mı?
EDADAN
Sabah durmadan çalan telefonumun sesiyle uyanmıştım.Telefona ulaşıp açmak istesemde Serkan'ın kolları izin vermemişti.Kafasını göğsüme yaslamış belime sarılarak uyuyordu."Serkan uyan hayatım" dedim ve saçına öpücük kondurmaya başladım
"Canım telefonu açmam lazım hadi bırak beni"
"Eda uyu boşver telefonu. Sarıl bana" dedi gözlerini açmadan uykulu bir ses tonuyla
"Durmadan çalıyor önemli bir şey belliki.Hadi bırak belimi aşkım"
Sonunda Serkan kollarını gevşettiğinde telefona ulaşa bildim.Arayan Kaan beydi 13 cevapsız arama vardı.
Ve saat 11 olmuştu büyük ihtimalle şirkete geç kaldığım için arıyordu."Alo Kaan bey"
"Eda neredesin sen? Saat 11!"
"Kusura bakmayın Kaan bey.Dün geç saate kadar projeleri yetiştirmekle uğraştım."
"Yetiştirebildin mi bari?"
"Evet Kaan bey hepsi hazır"
"Hemen şirkete gel." dedi ve kapattı
Serkan'a döndüğümde yatakta doğrulmuş bana bakıyordu.Üzerinde sadece baksırı vardı.Bu görüntüye ne kadar hayran olsamda işe yetişmem gerekiyordu.
"Ne Kaan beymiş sabah sabah Eda allah aşkına"
"Serkan işe geç kaldık kalk hadi"
"Boşver işi gel yanıma" dedi ve belimden tutup beni kendine çekip üstüme çıktı.Öpüşmeye başlamıştık Serkan alt dudağımı ısırıyor emiyordu.Nefes nefese kaldığımızda ayrıldık.
"Serkan geç kalıcaz" dediğimde sertliğini bana bastırdı
"Ahh"
"Sadece 20 dakika ver bana Eda" boynuma küçük bir ısırık attı ve öpücükler kondurmaya başladı. Serkan'ı yanıma ittim ve üstüne çıktım. Üstüne oturup sürtünmeye başladım bir yandanda boynunu emiyordum
"Ihmm güzelimm"
Kalçalarımdan tuttu ve beni kendine daha hızlı sürtmeye başladı.Geceliğimin altına kilot giymediğimden ıslaklığım Serkan'ın baksırının önünü ıslatmıştı.Erkekliğinin giderek sertleştiğini hiss ediyordum.
"Ahh Edaa"
Baksırını indirdim.Sertleşmiş erkekliği baksırını indirince dim dik olmuştu.Ağzıma aldım ve yalamaya başladım.Serkan'ın erkeksi hırıltıları tüm odayı dolduruyordu.
"Iııhhmm Edaa çok iyisin"
"Ahhh bebeğimmm"
Serkan saçımdan tutuyor beni kendisine daha çok bastırıyordu. Erkeksi inlemeleri beni dahada isteklendiriyordu.
Erkekliğini ağzımdan çıkardıktan sonra Serkan beni yatağa yatırdı üstüme çıktı geceliğimi çıkardı ve göğüslerimi öpüp yalamaya başladı.Göğüs ucumu diliyle sağa sola yatırıyor emiyordu.
Doğrulup erkekliğini girişime hizaladı ve kendini bana itti.İçime girer girmez hızlı ve sert bir şekilde git gel yapıyordu"Aahh Serkan biraz yavaş ol"
"Hızlı olmamız lazım bebeğim geç kalacaksın"
Bir süre sonra hareketleri daha hızlanmış içime sert bir şekilde köklüyordu.Bense zevkten çığlıklar atıyordum.