SERKANDAN
Edadan ayrılmamın üzerinden 1 gün geçmişti.Bugün Harun bey Kaan ve benimle toplantı ayarlayıp projeyi kime verdiğini açıklayacaktı.Edasız geçen bir günde çok dağılmıştım.Kendimi kullanılmış hissediyordum.Kendimi ona çok kaptırmıştım.
Ama hala onu çok seviyordum.Bana pişman olacaksın demişti. O kadar isterdim ki önüme ufak bir kanıt koysun onun böyle bir şey yapmadığına inanayım.Ama elimden bir şey gelmiyordu işte.Toplantı saati yaklaştığında hazırlandım ve Harun beyin şirketine yola koyuldum.Tekrar Edayla karşılaşacak olmanın heyecanı vardı içimde.
İçeri geçtiğimde Harun beyle selamlaştım Kaan ve Edayı beklemeye başladık.
Bir kaç dakika sonra Eda Ve Kaan içeri girdi. Edayla göz göze geldiğimde hemen gözlerini kaçırdı. Yine çok güzel olmuştu. Benim önümde Eda, Eda'nın yanındaysa Kaan oturmuştu. Onları böyle yan yana görmek ne kadar sinirimi bozsada profesyonelliğimi korumaya çalışarak hemen toparlandım.
Sırf Edaya inat bu proje için gecemi gündüzüme katmış ve yeni bir çizim yapmıştım.Harun beyin sesiyle düşüncelerimden ayrıldım.
"Serkan bey Kaan beyin çizimini önceden görmüştüm. Siz yeni bir çizim yaptığınızı söylemiştiniz. Tanıtmak ister misiniz"
"Tabii Harun bey"
Ayağa kalktım ve çizimi tanıtmaya başladım.
Arada Edayla göz göze geliyorduk.Benden nefret ediyor gibi bakıyordu. Asıl nefret etmesi gereken kişi bendim!EDADAN
Serkan'ı görmek bana hiç iyi gelmemişti.Son yaptığı şeyden sonra onu affetmem imkansızdı. Bana güvenmemesi çok canımı yakıyordu.Ama kafaya takmıştım ona kendimi kanıtlayıp sonra suratına tokadı basmadan rahatlamayacaktım.
O yüzden bir plan yaptım. Toplantı biter bitmez Kaan beyin gitmesini bekleyecektim. O gittikten sonra onu arayıp konuşmamızı Serkan'a dinletecektim. Serkan'la yüzleşmek için toplantının bitmesini bekliyordum..
Nihayet toplantı bittiğinde projeyi Harun bey Serkan'a vermişti..Sırf bana inadından yeni bir çizim yapmış ve projeyi almak için elinden geleni yapmıştı.
Toplantı odasından çıktığımızda Kaan beyle Serkan sohbet etmeye başladı
"Bu seferlik sen kazandın Serkan Bolat..Bir sonrakine bu kadar şanslı olamayacaksın"
"Aksine bir dahakine daha şanslı olacağım Kaan.
Ne de olsa piyonunu kovdum yanımdan"Kaan bey Serkan'ın ne demek istediğini anlamamıştı
"Ne piyonu?"
"Anlamamış gibi yapma Kaan! Çekil önümden"
Dışarı çıktığımızda Kaan bey beni bırakmak istemiş ama kabul etmeyip Serkan'ı beklemeye başlamıştım. Nihayet dışarı çıktığında kapıda beni görünce önce bir süzmüş sonra arabasına doğru gidecekken onu durdurmuştum
"Serkan bekler misin"
"Ne vardı Eda hanım?"
"Bu tavırların için pişman olmana son 3 dakikan Serkan Bolat. Seni asla affetmeyeceğim"
dedim ve Kaan beyi arayıp hoparlöre aldım
"Napıyorsun Eda?"
"Sus dinle!"
———————
"Alo Eda?""Kaan bey projeyi alamadık benim çizimim pek yeterli değildi galiba kusura bakmayın."