Shuhua ကိုဆန်ပြုတ်ကျွေးပြီးနောက်
Soojin - "Shuhua အိပ်ချင်အိပ်တော့နော် Unnie Company သွားရင်မနှိုးတော့ဘူးနော်... Manager Unnie လာရင်လည်းသေချာမေးပြီးမှတံခါးကိုဖွင့်ပေးနော်"
Shuhua - "Nae... Unnie လည်းစောစောရရင်ပြန်ခဲ့နော်"
Soojin - "Omm Omm"
Shuhua လည်းပြန်အိပ်သွားပီး Soojin လည်း Company သွားရန်ပြင်ဆင်နေသည်...
အကုန်ပြင်ဆင်ပေးပြီး အခန်းထဲမှထွက်မယ်အလုပ် Shuhua ကိုကြည့်ပီး Shuhua နားဆီထပ်သွားသည်....ပီးတော့ Shuhua နဖူးလေးကိုစမ်းကာ...
Soojin - "အဖျားတော့ကျသွားပါပီ"
Soojin က Shuhua အိပ်နေတာလေးကိုကြည့်ကာ အူယားပီး နဖူးလေးကိုနမ်းလိုက်သည်...ပီးတော့ အခန်းထဲကထွက်လာပီး members များနဲ့ Company ကိုသွားကြသည်...
Seo Soojin ရဲ့အနမ်းကို ကျေနပ်စွာပြုံးကျန်ရစ်ခဲ့တဲ့ Yeh Shuhua တစ်ယောက်နိုးနေသည်ကိုတော့ Soojin မသိခံပါ...
Shuhua Mind -
"Seo Soojin.....hee....ဘာလဲ😁...Unnie က ငါ့အပေါ်မှာ သံယောဇဉ် ရှိသား😁😁"မနက်က ဆန်ပြုတ်စားဆေးသောက်လိုက်တော့ အားပြန်ပြည့်လားပီးအဖျားလည်းနည်းနည်းကျသွားသည်
အိမ်ရှေ့မှလူတစ်ယောက်ဝင်လာသံကြားသောကြောင့် Shuhua အခန်းထဲမှအပြင်ကိုထွက်လာခဲ့သည်...
Shuhua - "Unnie အစောကြီးပြန်လာတာပါ့ရော"
Miyeon - "ဟင် Company ကိုမသွားဘူးလား"
Shuhua - "နေမကောင်းလို့ ဆေးခန်းပြဖို့နေခဲ့တာ"
Miyeon - "နေမကောင်းဘူးလား ဆေးခန်းဘယ်သူနဲ့သွားမှာလဲ"
Shuhua -"Manager Unnie လာမှာတဲ့ Unnie လည်းလိုက်ခဲ့"
Miyeon - " Soojin မရှိမှငါ့ကို😒 "
Shuhua - "မဟုတ်ပါဘူး"😁😁😁
Manager Unnie ရောက်လာတော့ ဆေးခန်းသွားပြကြသည်.....ဆေးခန်းကပြန်ရောက်တော့...
Manager Unnie -" စားစရာတစ်ခုခု ဝယ်ပေးခဲ့ရဦးမလား"
Shuhua -" ရတယ် Unnie, Soojin Unnie က ဆန်ပြုတ်ပြုတ်ပေးခဲ့တယ်"
Manager Unnie - "OmmOmm အဲ့တာဆိုလိုတာရှိရင်ဖုန်းဆက်လိုက်နော်"
Miyeon -"Unnie😊😊"(ချွဲသံလေးဖြင့်)
YOU ARE READING
Every Day Every Night
General Fictionမင်းက ငါ့ကို အမြဲစိတ်ပူစေတယ် အဲ့တာဘာကြောင့်လဲ ရင်ထဲမှာ ခံစားရတာတမျိုးပဲ