Episode 1

698 37 4
                                    

Soojin Pov;

ကျွန်မ အက လေ့ကျင့်နေတုန်း အခန်းရှေ့ကနေကောင်မလေးတစ်ယောက်ဖြတ်သွားတယ် ကျွန်မမြင်လိုက်ရတဲ့ခဏမှာပဲ ကျွန်မသတိထားမိတာလိုက်တာသူမရဲ့ မျက်ဝန်းလေးတွေ အရမ်းလှလိုက်တာ မျက်နှလေးကလည်းဖြူဝင်းနေပီး အရမ်းကို ဖြူစင်လှတဲ့ မျက်နှာလေးနဲ့ မျက်ဝန်းလေး...........

အကလေ့ကျင့်ပီးလို့ ကျွန်မ Vocal class ကိုတက်ရန် Dance room မှထွက်လာခဲ့လိုက်တယ် Vocal class ထဲဝင်ဝင်ချင်းမှာပဲ ကျွန်မကိုယ်တိုင်ပင် မသိလိုက်ဘဲ တစိမ်း ကောင်မလေး တစ်ယောက်ရဲ့ဘေးကို ဝင်ထိုင်လိုက်မိတယ်........

Shuhua Pov;

CUBE Entertainment ကြီးထဲ ဝင်လာပီး ဥက္ကဌ အခန်းဘက်သို့သွားမယ် အလုပ်မှာ Dance room ထဲကနေတဲ့ ကောင်းမလေးကို ကြည့်လိုက်မိတယ် သူမကတာ အရမ်းလှတာပဲ ငါလည်း သူလို မြန်မြန် ကတတ်ရင်ကောင်းမှာပဲ..............ကနေတဲ့သူမရဲ့မျက်နှာလေးကိုခဏတာမြင်လိုက်ပေမယ့် ထူးဆန်းစွာ မှတ်မိနေတယ်..........

ပထမဆုံး စတက်သော Vocal class တွင် Shuhua တစ်ယောက် ခုံမှာတစ်ယောက်ထဲထိုင်ပီး ယောင်လည်လည်ဖြစ်နေသည်...
China တစ်ယောက်ဖြစ်တဲ့အတွက် Korea စကားလည်းကောင်းကောင်း မပြောတတ်သေးတော့ နေရခက်နေပါတယ် အတန်းမစသေးသောကြောင့် ဟိုကြည့်ဒီကြည့်သာ လုပ်နေမိုလေသည်....
ထိုစဥ် ကောင်မလေးတစ်ယောက် သူ့ဘေးတွင်လာထိုင်သောကြောင့် သူမအံသြသွားသည်...
နှုတ်ခမ်းနီ အနီရောင်ကို ရဲရဲ ဆိုးထားသော သူမ.....
မြင်မြင်ချင်းမှာပဲ Shuhua ရဲ့ အတွေးတမ်းဝင်လာတော့တယ်......

Shuhua'Mind - "ဟင်....ခုနကတွေ့ခဲ့တဲ့တစ်ယောက် ဟုတ်မယ်ထင်တယ်"

နှုတ်ဆက်ချင်ပေမယ့် ဘယ်လို နှုတ်ဆက်ရမှန်းမသိတော့ သူမကိုသာ လှည့်ကြည့် လှည့်ကြည့် လုပ်နေမိသည်......

ဒီလိုနဲ့ Vocal Class လည်းပီးသွားတော့............

Soojin - " မဂ်လာပါ ငါ့နာမည် Seo Soojin ပါ"

Shuhua -" aww......Seo Soojin? "
(စကားမပီတပီနဲ့ပြောလိုက်သည်)

Soojin - " Ah..... Foreigner ထင်တယ် Korea မဟုတ်ဘူးလား?"

Shuhua - " Nae.......China ကနေလာတာ.....Yeh Shuhua ပါ😁"

Soojin - " Ah..... China? ... ငါတို့ company မှာ China ကတစ်ယောက်ရှိတယ် မိတ်ဆက်ပေးမယ် ခဏနော်"

Every Day Every NightWhere stories live. Discover now