Final

311 16 3
                                    

Training အပြန် Dorm သို့ရောက်ကြသော်,

Miyeon က မီးဖိုထဲတွင် ပါလာသော အရံဟင်းများကို မီးဖိုထဲသို့ထည့်နေသည်.....

Minnie -"Miyeon ပြန်ရောက်နေပီပေါ့"

Miyeon -"ဟုတ်တယ် မနက်ကြီးကတည်းက😜"

Yuqi - "အဲ့တာတောင် Company ဆီပေါ်မလာဘူး😒"

Miyeon -"Shuhua အဖော်ရအောင်လို့"

Soyeon -"Shuhua ရောသက်သာလား"

Miyeon -"အခုညနေတော့ လုံးဝသက်သာသွားပီ အခုတောင်ဖုန်းကြည့်နေတာ ထင်တယ်"

Soyeon တို့ပြန်လာသံကြားတော့ Shuhua တစ်ယောက် အခန်းထဲမှ ပြေးထွက်လာပီး....

Shuhua -"Soojin Unnie ရော🙁"

Soyeon -" Soojin က Company မှာခဏနေခဲ့ဦးမယ်ဆိုပြီး နေခဲ့တယ်"

Shuhua -"စောစောပြန်လာမယ်ပြောပီး😔"

Miyeon -"ဟုတ်သား, ပြောဖို့မေ့နေတာ😁 နေ့လည်က Shuhua ဆီဖုန်းခေါ်တာမကိုင်လို့ဆိုပီး Soojin ပြန်လာသေးတယ်"

Shuhua -"Unnie က Shuhua ကိုပြောလည်းမပြောဘူး😞"

Miyeon -"မေ့သွားလို့ပါ😁"

Shuhua -"ဒါနဲ့ miss call ဝင်တာဘာလို့ noti မတက်တာလဲတာ"

Miyeon -"Soojin က ဖုန်းကို ကိုင်တာတွေ့လိုက်​သေးတယ် Soojin ဝင်ကြည့်လို့ noti ပြောက်သွားတာနေမှာ"

Miyeon စကားကိုနားထောင်ပြီး အခန်းထဲပြန်ဝင်ကာ Soojin ဆီသို့ ph ပြန်ဆက်နေသည်......

At Company,

မီးချောင်းတစ်ချောင်းထဲဖွင့်ကာ အမှောင်တစ်ဝက် အလင်းတစ်ဝက်ကြားမှာ နံရံကို မှီ၍ ဒူခေါင်းနှစ်ဖက်ထောင်ကာ ခေါင်းလေးကို ငုံ့ထားသော လူတစ်ယောက်ရဲ့ဘေးတွင် ဖုန်းက က တ ဝီ ဝီ(vibrate သံ😂) နှင့် Screen ပေါ်တွင်ပေါ်နေသော contact လေးက "Baby😍"(Yeh Shuhua)

Soojin တစ်ယောက် သူချစ်သော သူထံမှာ ဖုန်းဝင်လာသော်လည်းမကိုင်နိုင်ခဲ့ တစ်ယောက်ထဲနေချင်သောစိတ်က ပိုများသောကြောင့် မမြင်ချင်ယောင်ဆောင်ကာ ခေါင်းလေးကို ထပ်ငုံ့နေလေတော့သည်....

At Dorm,

Shuhua တစ်ယောက် Soojin က ဖုန်းမကိုင်သောကြောင့် ဆက်တိုက်ခေါ်နေသည်...

Every Day Every NightWhere stories live. Discover now