BÖLÜM 8: SENİ SEVMİYOR MUYUM?

478 19 36
                                    

Merhabalar!
Ron Weasley'in aşk iksiri kurbanı olduğu o komik anları hepimiz biliriz.
Ya başka bir boyutta aşk iksiri kurbanı olan Damien olsaydı?
Not:Bu bölüm Yanlışlık, Günahların Bedeli ve Zamanı Geldi bölümlerinden bağımsızdır.

###

"Agh!Çek elini Meno,yırtacaksın!"

Siyah saçlı kız, arkadaşının uyarısını bilmezden gelip altın sarısı saçları,çivit mavisi gözleri ve delici bakışlarıyla hayli yakışıklı görünen,on yedilerinde genç bir çocuğun resmedildiği fotoğrafı çekiştirmeye devam etti.

"Ohoo!Kızım bu çocuk sana nasıl baktı ya." Dedi Meno isimli kız gülerek. "Hem ben senin Harry'e ya da Damien'a çıkma teklif edeceğini sanıyordum? "

"Öyleydi" arkadaşı -Lisa- gözardı edilemez bir sıkıntıyla iç geçirip yanıtladı. "Harry, huysuz-çilli Weasley'le birlikte. Damien'la ee yani onunla sen çıkıyorsun Meno" son cümlesiyle şaşırmışla dalga geçiyor arasında bir havayla kıkırdadı.

"Aslında-aslında ayrıldık biz. Zaten çok iyi gidiyor sayılmazdı yani" Üzüldüğü belliydi ama bozuntuya verip zayıf görünmeyecek kadar zekiydi.

"Oh buna üzüldüm" dedi Lisa.

"Ben demiştim yürümez diye. Sen- ahhh! Bu da ne içindi?" Uzun,kıvır kıvır sarı saçları masmavi gözleriyle Nancy, eşikten geçerken koluna yediği yastık darbesiyle bi' an afalladı.

"İkinciye hazırlıktı tabi ki " dediği gibi kucakladığı iki koca yastığı şimdiye odaya girmiş sarışına fırlattı. Nancy ilkinden başını eğip kurtuldu ama üstüne üstüne gelen iki yastık için yeteri kadar hızlı değildi ve ikinci yastığı tam yüzünün ortasına yemesiyle küçük bir çığlık atıp acıyan burnunu ovdu.

"Ovv elin çok ağır,cadılığı bırakıp Muggle'ların boks dediği şeyi yapsana sen!"

Meno ona hıhlarken Nancy'le Lisa genç kızın ifadesine kahkahalarla güldüler.

"Ee neymiş bu 'ben demiştim' meselesi. Anlatın, bilmek istiyorum."

Nancy Meno'ya imalı bir bakış attı. Meno da Nancy'e aynı şekilde karşılık verdi. Ama onunki daha çok anlatma lütfen der gibiydi.

"Meno geçen sene noel dansına Damien'ı davet edecekti. Ben de kendini ağırdan sat,şoka sokma çocuğu yoksa o iş olmaz dedim. Harikulade bir arkadaş olduğum için tavsiye verdim yani. Ama dinleyen yok."

"Birincisi,bana kendini ağırdan sat demedin,kendini alt kattan at dedin.Öyle-"

"Dur!Dur!Dur! Ona ne dedin?" Diye sordu Lisa Nancy'e bakarak,komik bir fıkra duymuş gibi gülerken. "Kolu kırılsın da Damien da ona acıyıp teklifini kabul etsin diye mi?"

"Aynen o yüzden. Güzel genç kızın yaralanır,yakışıklı sevdiği onu görür ve kucağına alıp hastane kanadına taşır-" hızlıca yatağının üstüne zıplayıp elini de kalbinin üstüne koydu. Sesini inceltmiş ve yüzünü komik bir özlem ifadesine bürümüştü.Lisa gösteriyle görünür şekilde eğleniyordu hatta başta sinir olmuş görünen Meno bile gülmeye başlamıştı "-Ve hastane kanadında yatağa yatırır. Sonra yüzüne bakar... Ah!O ne güzelliktir öyle! Aman tanrım der çocuk! 'Aman tanrım keşke bu olağanüstü peri bana çıkma teklifi etse!' Ve kız der ki, ' Benimle baloya gider misin?" Ve çocuk der ki, 'tabi ki hayatımın aşkı!' Tata da işte mutlu son!" Son sözünü söyleyip alkışlara eğilerek karşılık verdikten sonra aşağı inip yatakta bağdaş kurdu.

"Hayalgücün çok güzel Nancy ama gerçekçi ol. Damien öyle bir çocuk değil. Herhalde profesör çağırır ya da bana hastane kanadına kadar eşlik ederdi." Nancy nin imalı bakışını görüp göz devirerek ekledi. "Ve ikimiz de yürüyor olurduk."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 13, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 Şöyle Olsaydı Ne Olurdu? İçimdeki Karanlık DEVAMI GELMEYECEKTİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin