Başlangıç

285 10 3
                                    

Tarih 11.09.2024

Saat : 06.30

-Off bu ses dee nee anne şu alarmı kapatirmisin ?

-oglum hadi kalk okula gec kalicaksin.

-tamam anne kalkıyorum.

Hemen kalkip gri pantolonumu ve kisa kollu lekostumu giyip Aşşağı indim

-Günaydın Anne Günaydın Baba

annemin hazırladığı müthiş ve lezzetli yiyeceklerin olduğu sofra gözüme çarptı annem döktürmüş tü böğrekler poğaça lar filan neyse hemen sofraya oturdum kendime bir bardak çay koydum .

Hizli hizli yemeye başladım çünkü zilin calmasina 10 dakika vardi kahvaltı mi yaptıktan hemen sonra kalkip .

-Ellerine sağlık anne .

Diyerek lavabo ya gittim biraz halsizdim ve ateşim vardi .

Hemen koşup çantamı hazırladım

-Anne bu kadar güzel yemek yapmasan iyi edersin yoksa ellerimide yiyebilirim.

Anemde hafiften gulumseyerek

-Gule gule oğlum derslerine sıkı çalış biliyorsun babanin drumu iyi değil sen oku ve kendine guzel bir hayat kur.

-Peki anne , Biliyorum.

Diyerek evden ciktim bulutlu kotu bir hava vardi gökyüzü sanki ağlıyordu kolumu azıcık yukarı kaldırarak saatime baktım ve 3 dakika kalmıştı zilin calmasina okul da pek fazla uzak deildi neyseki koşa koşa derse yetişebildim sınıfa girip hemen sol en arka sıraya oturdum, Bu arada 16 yaşındayım ve 9.sınıfa gidiyorum.

Kafami direk sıraya yapıştırdım ve uyumaya başladım ,Birisi birden !!

-kalk sinan kalk !

Diye bağırmaya başladı bende irkilerek kalktım .

-Ne oluyor burda ?

Uykunun verdiği sersemlikle

Beni kaldırmaya çalışan Selen di selen kahverengi gözlü siyah saçlı esmer tenli 1.64 boylarında  güzel bir kızdı.

-Disari bak sinan birden okulun arkasindan onlar gelmeye başladı ve herkesi ısırıp parçalamaya başladılar.

-Onlarda kim ne oluyor burda yaa ??

Pencereden disari baktim ve olanları görünce şok oldum bir kaç tane adam içlerinden bir tanesi de bizim sınıftaki  Osman  di ingilizce öğretmenim Elif öğretmenin içini dışına çıkararak yiyorlardı .

Ben  olayın şokundaydim sanki bir kabus gibiydi herşey. Birden sertçe bir tokatla Selen beni kendime getirmeyi başardı.

-Sınıftakiler nerde mehmet ? Onur ? Meryem ? Emre ?

-ormandan o şeyler gelmeye başladi herkesi ısırarak parçalamaya başladıklarında  sınıftakiler panikleyerek kaçmaya çalıştılar bende kaçıcaktım ama seni burda tek başına ölüme terketmek istemedim.

-Teşekkür ederim selen

Hemen burdan çıkmalıyız

-nere gideceğiz

-bilmiyorum selen bni takip et.

Sınıfın kapısını açtım ve sola doğru kafamı çevirdim .

Bu bizim Yusuf 'tu nedense bir ayağı sanki geriye doğru kırılmıştı

-Yusuf burda ne oluyor

Derken Yusuf birden üstüme atladı beni yere düşürerek beni ısırmaya çalıştı boynumda Yusuf un nefesini hissettim ben ittikçe Yusuf daha ağır bir baskıyla üzerime doğru bastırıyordu kendini .

Birden yusuf üstüme yığıldı selen elindeki baltayla Yusuf un kafasini uçurmuştu okulun yangın söndürme malzemelerinin bulunduğu yerden almış olmalıydı baltayı ve Yusuf u üzerimden atarak kalktım .

-2 kez hayatımı kurtardın Selen çok teşekkür ederim.

- Önemli değil sende olsan sende aynısını yapardın.

Bir tane de balta da ben alip merdivenlerden yavas yavas indik bir tane zombi bize doğru geliyordu  gözüme dışarıda duran Elif hocanın spor arabası çarptı Selen .

-Ben kapıdan çıkıp hızlıca koşarak arabaya gidicem zombi üzerime gelirken sende arkadan gelip zombiyi indireceksin ve binip kaçacağız.

-Tamam peki bir an önce şu lanet yerden kurtulalım

Kapıdan çıkar çıkmaz arabaya doğru koştum kapı kilitliydi zombi tam üzerime atlıyacakken selen zombiyi çok sert bir darbeyle ortadan ikiye böldü.

-selen kapı kilitli elif hocanın cesedinden arabanın anahtarını almalıyız.

O sıra zombilerin arasından bi kisi nin ısırıldığını muhtamelen 10saniye yürüdükten sonra yere yığıldığını fark ettim.

Lanetlilerin ÜlkesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin