Aradan 3dakika geçtikten sonra yerdeki cesedinin ayaklanıp diğerleri gibi cesetleri ısırarak parçalandığını gördüm artik herşey yerli yerine oturuyordu bu bir zombi salgınıydı.
-Selen arkami kolla dikkatli ol ve ses çıkarma.
Sıkılmış bir tavirla.
-Biliyorum sinan bey
Ben yavaş yavaş okulun avlusunda bulunan elif öğretmenin cesedine doğru yaklaşıyordum.
Fakat bir sorun vardi okulun yarsindan çoğu zombi olmuş ve okulun önünde toplanmıştı.
Ben ağır adimlarla cesedin yanina geldim neyseki zombilerle baska bir yöne doğru yönelmişti eyilip Elif öğretmenin üstünü aradim.
Anahtar tamda gömleğin sol üst cebindeydi anahtari alirken birden Elif öğretmen kolumdan tuttu ve gözlerini açtı ben direk o korkuyla Elif öğretmen nin kolunu ve ağzından soktuğum baltayla kafasını ikiye böldüm neyseki hiç ses çıkarmamıştım selen le hemen arabaya doğru geri döndük .
Arabanin yaninda 6 tane zombi en yakın arkadaşım emreyi kenara sıkıştırmışlardı selen sen burda bekle diyerek seleni okulun çıkıs kapisinin olduğu yerde biraktim.
Bi tane zombinin arkasina yavasca yaklasip boynundan tuttuğum zombininde boynunu kirdim .Uzerime hızla gelen dier zombinin kafasını da boynundan baltayla parçalayarak koparttım.
Bokssör olduğum icin çok sert yumruk atabiliyordum zombilerin derileri çürümeye başladığı için zombiye çok sert bir sağ kroşe indirdim ve zombi yığılıp kaldi . Sanirim bileğimi incitmistim cok feci bir ağrı sokuldu birden bileğime.
Emre nin gözünden
-Aman Allah im burda ölemem eğer birşeyler yapamassam bu yaratiklara yem olucağım
Yerdeki sert ucu sivri taş gözüme carpti hemen yerden aldim önümde duran zombiye tüm gücümle vurdum zombiye vurduğum gibi arkasindan bir zombi daha üzerime atlayıp bni yere kapakladi
İçimden buraya kadarmış işim bitti derken hizla koşup gelen birinin ayak seslerini duydum ustumdeki zombi birden kanlar içinde kalarak sol tarafima doğru yere yığıldı gözlerime inanamıyorum bu Sinan'di yaşadığına çok mutlu olmuştum.
Sinan in gozunden
Emrenin ustundeki zombiyi indirdikten sonra iki tane zombi kalmıştı .
Koşarak birinin ayağından tutup takla attirdim emrede yere düşürdüğüm zombinin üstüne atlayip defalarca kafasini ezdi ben arkami dönmemle üstüme çöken zombinin bni yere düşürmesi bir oldu emre omuz atarak zombiyi yanda duran arabaya yapıştırdi ve zombinin kafasıni kirdi birden arabanin alarimi çaldı emre ye anahtarlari vererek .
-Emre hemen çalıştır şu lanet arabayi .
Diyerek Selenin yanina kostum
Selenin yerde duran hareketsiz bedenini görünce resmen yıkılmıştım arabanin alarm sesinden dolayi avludaki zombiler ustume gelmeye başlamışlardı ayağa kalktım ve arkami döndüm selen benim için çok değerli hale gelmişti onu kaybedemezdim.
-Beni burdami birakicaksin gerizekalı !
Bu ses selen nindi hafiften gülümseyerek
-Burada kalmak istemiyorsan gelebilirsin bizimle.
selenin ustundeki zombi cesedini yere atarak seleni ayağa kaldırıp arabaya koştuk emre arabayi çalıştırmış bizi bekliyordu arabaya biner binmez ardindan.
-Emre sür şu lanet arabayi .
Emre okulun kapisini kirarak arabayla anayola çıktı . Heryer kan revan savaş alanı gibiydi bu yasadiklarim hicte ilginc gelmiyordu bana kimisi vampirleri sever kimisi kurt adamlari ama ben koyu bir zombi fanatiğiydim resmen .
Selenin gözünden
Of bu sağ bacağımdaki yakici acida ne yoksa isirildimmi ?
Ow hayirrr olamaz !. Sinan ve Emreye çaktırmadan pantolonumun pacasini azcık yukari siyirdim neyseki sadece bir Sıyırıkmış.
Sinan in gozunden
Arabayla yolda ilerlerken gözüme selen nin sağ bacağında ki pacasini yukarı doğru siyirdigi carpti.
-selen bacağına ne oldu
-sadece bir sıyrık
-Biraz daha dikkat etmelisin etmeliyiz . O yaratiklar bizim isimizi trk isirikla bitirebilir sizde gördünüz.
Arabanin içini birazcik karistirdim bir şişe kolonya buldum bulduğum kolanya ve birazcik pamukla selenin bacağındaki yarayi temizledimm.
Emre
-Ee yolculuk nereye kanka ne yapacağız nere gidecegiz tanidigimiz ve bildiğimiz herkes zombiye dönüşmüştür muhtamelen .
#Sinan
-Kuzey Kıbrıs a gidelim bence orda bu lanet yaratiklardan yoktur.(umarim annem ve babam guvendedir )#Selen
-bence sonumuz geldi bu cehenemde geberip gideceğiz#Sinan
-korkmayin bize bisey olmicak sizi hayatim pahasına koruyacagim .Selenin gozunden
Sinan cok iyi kalpli biri genellikle suskun biri olduğu nu bildiğim icin yanina pek
Yaklaşmazdim nedense onunla tanismak daha yakın olmak beni mutlu etmişti.Emre nin gözünden
-bende sizi kanka . Sizide kaybedersem kimsem kalmaz bence ailem ailem ! de onlardan biri oldu evimiz okula çok yakindi.kesin ailemde onlardan biri oldu
Bir an gözlerim doldu
Sinan
-sacmalama emre onlar iyi bence onlarda seni ariyorlardir
-sizce oylemi ?
Selen ve sinan bir ağızdan
-Evet
-teşşekür ederim gençler inşallah ailelerimiz yaşıyorlardır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetlilerin Ülkesi
Misteri / ThrillerÖlülerin dünyasında küçük bir gezintiye ne dersin ? korku gerilim icinde bir hayata adım atmaya hazırmısın. ?