Jake Southwood, asa il chema pe caracterul nostru de 19 ani. Oamenii spun despre el ca e inteligent, insa niciodata nu invata pentru scoala... Fetele spun ca e atragator si ca ar vrea sa-l sarute, dar niciuna nu a avut curajul... Si cel mai important : Jake crede ca nu se va indragosti de nimeni, niciodata, insa ce nu stie el este ca deja a facuto.
Jake's Perspective
Astazi voi merge la aceea universitate secreta ... Vai, ce sa zic ... Cica "universitate secreta" ... Nu puteau sa nascoceasca si ei altceva ? Zici ca se drogheaza acolo sau ceva ilegal, altfel nu-mi pot imagina ce e cu numele asta de cacat. Prietenul meu m-a invitat, a spus ca majoritatea ies morti de acolo si ca numai cei rezistenti si rebeli traiesc. Deci logic ca m-am inscris si eu...
Avionul meu tocmai a aterizat, iar eu imi indrept capul spre o fata de varsta mea, blonda cu suvite roz care era pozitionata in dreptul usilor.
- Hai odata, misca-te ! Spun eu enervat ca nu se da.
- Si cine te crezi tu ? N-am chef sa ma dau din usa, asa ca poti continua sa ma implori.
- Bine curvo ... Ma intorc cu spatele la ea si astept sa plece, vazand ca nu o face, o imping, iar ea cade plangand.
- Magarule ! Tipa ea in urma mea, enervata ca e asa slaba.
- Continua sa plangi, curvo, spun eu rece.
*****
Drumul pana la universitate a fost destul de lung pentru ca desteptii s-au gandit sa o plaseze chiar la capatul Californiei, ca doar de, suntem romani, iar romanii stau precum tiganii la capatul orasului, langa gunoaie.
- Misca ! Tipa un om inalt si puternic, stand in fata mea.
Nu aveam de gand sa ma pun la cearta cu un om dublu cat mine, asa ca m-am dat la o parte si i-am aratat degetul mijlociu cand a plecat. Peste putin timp il vad si pe prietenul meu, Mike, care era foarte fericit ca vede o fata cunoscuta printre mii de straini.
- Jake, frate, stiai ca sunt si puicute pe aici ? Eu doar ranjesc si dau din cap ca nu.
Am inceput sa vorbim timp de cateva minute despre lucrurile de aici, insa am fost intrerupti de un megafon care striga sa ne asezam in sir indian, in ordinea inaltimii. Eu fiind inalt mi-am gasit loc imediat spre sfarsitul randului. Mike avea aproape aceasi inaltime ca mine, si era cu 3 locuri mai fata.
- Ok idiotilor, ascultati aici, spune o voce ragusita de om batran, vreau ca fiecare dintre voi sa-si spuna numele si varsta.
Acelasi om batran s-a apropiat de inceputul randului si a inceput sa noteze numele fiecarui om in parte, dupa ce ii erau spuse de ei. Cand a ajuns la Mike, lucru care a durat o groaza de timp, el a inceput sa rada si sa spuna:
- Ma cheama Zana Maseluta si am 147 de ani.
Toata lumea a inceput sa rada, inclusiv eu, care imi planuiam sa spun ca sunt "TheSexGod" ... Dintr-o data aud niste tocuri venind din spate, iar intr-o fractiune de secunda aud un pistol tragand, urmat de un tipat apropiat mie. Cand ma dau mai in fata sa vad cine a fost impuscat si de ce, l-am vazut pe Mike, stand pe jos, cu sange in jurul mainii, acolo unde a fost impuscat. Terifiat, ma uit in spate si vad cea mai sexy fata din lume, cu doua pistoale in mana. Unul dintre ele atarna in jos, pe cand celalat era langa gura fetei, care a sulfat usor si l-a pus intr-un buzunar larg.
Nu-mi venea sa cred. Unde dracu sunt ? Trebuie sa scap, sa fug. Dintr-o data vad o fata inalta care a inceput sa fuga, parca citindu-mi gandurile. In cateva secunde s-a auzit pistolul tragand din nou, de data asta facand fata sa tipa asa de tare incat toata lumea inghitea in sec, inspaimantati, nefacand vreo miscare si tinandu-si respiratia.
- Ne cerem scuze pentru acesti copii, spune barbatul batran speriat deasemenea. Nu era nevoie sa va faceti prezenta, domnisoara Vanessa, avem totul sub control.
Stai ... Ce ? Omul ala puternic e acum o pisicuta care mai are putin si sta in genunchi ... Cine dracu se crede fata asta pana la urma ?
- Asa ti se pare tie ca ai totul sub control, prostule ?! Astia trebuie sa invete sa devina spioni, hoti si criminali, iar tu ii iei cu zaharelul. Hai mars ! Ma voi descurca eu de aici.
Deci asta vroia sa faca universitatea asta din noi... Si de asta era pozitionata la capatul Californiei ... Totul are mult mai mult sens ... Si stai, ce ? Hoti si ucigasi ? Nu mersi. Adica m-as descurca sa fiu un spion, dar celelalte doua sunt pentru persoane fara deminate, nu im cazul meu.
Fara sa imi dau seama, urmeaza randul meu, ma grabesc sa raspund corect si clar, ca ea sa ma inteleaga apoi fara sa ezit o intreb:
- Tu cine esti ?
Aceasta rade apoi isi aranjeaza palaria de politist. Scoate din buzunar un pachet de tigari - parca savurand fiecare secunda - iar dupa ce trage din tigara, sufla cu putere in fata mea, raspunzandu-mi "Sefa ta, scumpete."
[A/N] I'll also tell u sweet dream next time.
CITEȘTI
Universitatea Delincventilor 18+
Mystery / Thriller"University Of Delinquency" - Romana - 18+ Original Aceasta carte provocatoare este scrisa din perspectica personajului principal, Jake Southwood, care avand varsta potrivita, se pregateste sa-si inceapa cursurile la o u...