- In cazul asta eu voi fi comandantul-sef, ranjesc eu ca un tampit... Nu imi place deloc fata asta sau tupeul pe care il are, dar aspectul ei... Frate ce i-aș trage-o.- Haha... Și cine te crezi mai marog ? Iti pot citi ochii... nu e greu sa-mi dai seama ca esti moale si slab. Crede-ma ca am mai intalnit oameni ca tine... Si toti sunt traiesc pe acelasi principiu: se cred badass cand defapt sunt doar niste copii care plang cand vad sange. [A/N: rekt]
Vorbeste cam mult.... Dupa ce a scuipat cuvintele alea, a tras din tigara si s-a intors la urmatorul canditat. Ma aplec spre ea, chiar atunci cand deschide gura si se pregateste sa sufle fumul afara. Imi lipesc buzele de ale ei, lasand respiratia ei plina de tigari sa-mi invadeze plamanii. Chiar cand ea a inceput sa intre in micul meu joc, eu am rupt sarutul si am lasat-o pe ea vulnerabila, soptindu-i la ureche "Cine e moale si slab acum ?"
Tot ce a facut a fost sa rada si sa chicoteasca pana cand a terminat de notat numele fiecarui canditat. Au mai fost cativa care au incercat sa o sarute dar au ajuns morti pe jos. Ceea ce inseamna ca eu chiar am surprins-o cu acel sarut iar ei i-a placut al dracului de mult. Nimeni nu ma poate invinovatii ca sarut bine... Tot ce pot spune e ca "am experienta". Am avut toate fetele la picioare in timpul liceului, chiar si virginele sau tocilarele. Toate vroiau sa guste o bucatica din "Jake".
[...]
Acum ma indrept spre camera din caminul unde ar trebui sa locuim urmatorii 4 ani. Am auzit ca la fiecare camera trebuie sa stea o fata si trei baieti, avand doar doua paturi etajate, o bucatarie mica si o singura baie.
Deodata o vad pe Vanessa - asa am aflat ca o cheama - langa un gardian sușotind ceva cu el. Ma apropii mai mult de ei incercand sa aud ce vorbesc.
- Nu imi pasa, nu vrea ca fata aia sa stea in camera cu el.
- Dar domnisoara... dumneavoastra ati facut aceste reguli.
- Spunele ca a intervenit o problema daca intreaba, acum fa cum ti-am zis si lasa-ma dracu cu toate regulile. Daca eu vreau asa... Asa o sa faci. Inteles ?
- Da, directoare Summersett.
Okay... Asta a fost ciudat, macar am aflat ca numele de familie al tipei e Summerset. Ma simt ca un detectiv... Oare cate mai pot afla despre aceast fenomen interesant? Ce secrete ascunde?
Ajung intr-un final la camera mea cu nr "651" si vad o fata foarte draguta (mass-media) si doi baieti musculosi inauntru. Adevarul e ca eu aveam muschi, dar comparativ cu aia doi ... Uhh.
- Hey, eu sunt Jake, ma prezint noilor mei colegi, zambind cand fac contact cu ochii fetei, aceasta rusinata isi intoarce privirea spre dreapta ei, facandu-ma pe mine sa chicotesc.
Ador fetele inocente...
- Hey Jake, eu sunt ucigasul sparge tot, spune baiatul din staga facandu-mi cu mana desi eram la un singur metru distanta de el.
Imi dau ochii peste cap gandindu-ma ce copil am in fata. Probabil are IQ-ul sub cincizeci.
- Mda, il cheama Patrick, imi spune al doilea baiat, iar eu sunt Stephen.
Acest fenomen era diferit. Nu era prost dar era scund. Cred ca se incadra bine la categoria de hot.
- Si lasa-ma sa ghicesc, tu trebuie sa fi Rapunzel cea care nu spune nimic ? O intreb eu pe fata bruneta din coltul camerei, ea imediat facandu-se rosie la fata si venind spre mine.
- Defapt, ma cheama Scarlett.
- Oh, okay, Scarlett ... Frumos nume, ii zambesc eu fetei dragute cu chip de inger.
Deodata, usa se deschide, iar din ea iese acelasi domn care statea de vorba cu Vanessa.
- Imi pare rau, dar Scarlett va trebui sa se mute in alta cameră.
Acesta o ia brutal pe fată de incheietura si o trage spre usa.
- De ce dracu o tragi asa ? Las-o in pace, frate ! Tip eu dupa barbatul puternic, acesta intorcandu-se spre mine aratandu-mi o privire infricosatoare, apoi continundu-si drumul afara.
- Am spus sa o lasi in pace ! Tip eu din nou, de data asta venind dupa el.
- Las-o mai moale, copile, fata asta se va muta, iar tu nu te poti opune.
Fara sa ma mai gandesc, iau fata in brate, reusind sa scap de mana barbatului care o tinea strans, si o duc cu grija la capatul coridorului, in siguranta... desi eram la o mica distanta de el.
A inceput sa vina spre noi, injurand ca ii stau in cale si ca pana acum trebuia sa se mute deja, atunci cand a ajuns la noi, eu m-am pus in fața lui Scarlett, incercand sa o protejesc.
- Dă-te, copilule, nu vreau ca asta sa iasa urat, spune el calm.
Vazand ca nu ma dau, a inceput sa dea cu pumnii in mine, eu reusind sa blochez majoritatea, dar era prea rapid, iar un pumn puternic a facut contact cu nasul meu, facandu-l sa sangereze.
Chiar cand a vrut sa traga fata din spatele meu, a cazut pe jos, lat ... din spatele lui iesind la iveala Patrick si Stephen.
- Esti ok frate ? Ma intreaba Stephen.
- Da, mersi baieti... Nu prea o am cu artele martiale, marturisesc eu razand.
Scarlett's Perspective
Rade chiar si arunci cand are nasul plin de sange... Aww.
Stai... Are nasul plin de sange !!- Nu trebuia sa faci asta, Jake... Te-ai riscat doar pentru mine, iar acum ai nasul plin de sange ! Imi pare asa de rau, e vina mea...
El doar se apropie de mine, zambind, si prinzandu-mi mainile in ale lui.
- Nu ii las eu pe nenorocitul ala sa te ia, mai ales acum ca stai cu noi. Si in legatura cu nasul meu, pai e din cauza ca nu stiu sa ma apar ... Nu are deaface cu tine asa ca nu te mai invinovatii, okay ?
Eu doar aprob din cap in semn afirmativ, apoi plec sa caut trusa medicala pe care mereu o am la indemana. Am luat cursuri de prim-ajutor, deci ar trebui sa fie ok.
[...]
- Jake ... Nu iti mai misca capul ! Strig eu incercand sa sterg sangele de pe nasul lui.
- Dar ma doare ! Striga el prinzandu-mi mana, ferindu-se de orice contact cu carpa umeda si usor rozalie, de la sange.
- Normal ca te doare daca iti misti capul. Murmur eu.
- Auziti ... Noi ce ar trebui sa facem cu omul ala mort de la usa ? Intreaba Patrick, usor nedumerit, intrerupand momentul nostru.
[A/N] I'll tell you a sweet dream another time, as well.
CITEȘTI
Universitatea Delincventilor 18+
Mistério / Suspense"University Of Delinquency" - Romana - 18+ Original Aceasta carte provocatoare este scrisa din perspectica personajului principal, Jake Southwood, care avand varsta potrivita, se pregateste sa-si inceapa cursurile la o u...