Jake's Perspective
Incep si injur mental. De ce mama naibii nu a venit inca ? Au trecut 20 de minute si eu stau aici, in picioare, daca trebuie sa adaug...
Poate a uitat de toata chetia asta... poate vorbeste de 20 minute ca orice alta fata despre haine si chestii de fete care chiar nu ma intereseaza. Ugh.
Dau sa ies afara si sa plec, bineinteles asigurandu-ma ca nimeni nu e pe coridor. Imi ascund arma, apoi ma indrept usor spre camera mea. Aud niste voci care se cearta dupa colt si imediat incerc sa trag cu urechea. Discutia ce o auzeam era mai mult o cearta si avea loc intre doi baieti. Daca trebuie sa adaug : amandoi erau cheli.
- Pe cine dracu incerci sa pacalesti ?! Stiu ca ti-ai tras-o cu prietena mea si acum ma minti.
- Nu e adevarat ! John, sti bine ca nu as face asta niciodata ! Sa fim seriosi, ma cunosti de gand eram la gimnaziu... Nu as face asta, mai ales celui mai bun prieten al meu !
- Nici sa nu te gandesti sa-mi aduci aminte ca suntem prieteni de la gimnaziu si cacaturi de genul ala ! Sti bine ce ai facut. Si vei plati...
Deodata simt doua maini fine si fragile care ma trantesc pe un scaun de handicapati, blocandu-ma sa ma misc inchinzand centura. Mainile alea aveau oja rosie. E clar. Se pare ca Vanesa vrea sa-si duca misiunea la bun sfarsit. In cazul asta de ce sa nu ne prefacem si noi.. Stiti voi, sa ne prefacem ca nu avem o arma in camasa cu care o vom ameninta mai tarziu.
Ma impinge cu scaunul de nebuni pana intram inapoi in camera de "tortura".
- Inainte sa ma omori... Pot macar sa te intreb ceva ?
- Vorbeste, copilule.
Excuse fucking me ! Incerc sa fiu un gentelman, dar asta e prea de tot. Sunt mai mare decat ea. De ce nu intelege asta ? Are 18 ani, iar eu am 19 din cate imi amintesc.. iar ea imi spune mie "copilule" ?
Nu scoate arma. Nu scoate arma. Nu scoate arma, Jake ! Rezista tentatiei... Trebuie sa vezi ce are de gand sa faca cu tine inainte sa o omori.
- Vroiam doar sa te intreb ce cauta un pat intr-o camera de tortura, spun eu facand pe prostul.
Era destul de clar de ce era un pat acolo, totusi...
- Uneori poti tortura oamenii in mai multe posibilitati decat crezi tu, spune ea cu o voce dominanta calma si incepe sa chicoteasca.
Stai ce ?
Ce a spus ?
Omg... Ce ?
Nu are sens... Baietii sunt cei care pot "tortura fetele", cu siguranta nu invers. Ce dracu ? La ce se refera ?
Nu e ca si cum ar viola un baiat... Si nu ma refer la faptul ca nu o vad in stare, insa chiar nu-mi pot imagina o partida cu ea care sa fie refuzata de un baiat.
Tot ce spune e... Blowmind.
- Nu ma crezi... ? Poate ar trebui sa-ti arat, zambeste ea malefic cand a vazut expresia fetei mele.
- Inainte sa-mi arati, pot sa stiu macar de ce mi se intampla mie toate astea ? Adica sti tu, faza asta cu tortura, gesticulez eu din coate - pentru ca am mainile legate.
Ea doar ofteaza brusc si ma impinge spre pat, acolo unde se aseaza si ea dupa cateva minute. Imi desface calma centura de la scaunul de handicapati pe care eram asezat apoi ma trage cu forta spre pat.
Ok, acum e sansa mea, scoate arma si amenint-o, Jake !
Grabit, tensionat si cu mainile transpirate, scot varful pusti din camasa. Vanessa a tresarit din cauza socului, dar si-a revenit imediat si a incercat sa imi ia arma.
In cateva secunde am scos toata pusca din buzunar si am indreptat-o spre Vanessa. Pe fata ei se putea vedea... Un renjet ? De ce ? O amenint aici, oameni buni ! Nu poate doar sa ranjeasca pervers la orice fac eu !
- Hai, ce mai astepti ? Trage odata tragaciul, baiete !
- Vreau raspunsuri mai intai... Si ar fi bine sa vorbesti ! Tip eu in fata ei perfecta strangand si mai tare pistolul.
- Ai face bine sa ma asculti acum, pentru ca nu am de gand sa repet. Daca vrei raspunsuri atunci ar trebui sa...
Cuvintele ei plutesc in aer atunci cand eu scap pistolul din mainile mele transpirate. Micul zgomot facut de contactul podelei cu pistolul a creat un moment de slow-motion, in care tot ce faceam era sa ma gandesc rapid cum sa o iau inapoi. Dar se pare ca si Vanessa facea acelasi lucru, pentru ca atunci cand m-am aplecat grabit in jos - ca sa-mi recuperez arma - Vanessa mi-a prins bratul, iar cu cealalta mana libera l-a ridicat. Directia pustii fiind acum indreptata spre mine.
[A/N] I'm not done with the sweet dreams.
CITEȘTI
Universitatea Delincventilor 18+
Mystery / Thriller"University Of Delinquency" - Romana - 18+ Original Aceasta carte provocatoare este scrisa din perspectica personajului principal, Jake Southwood, care avand varsta potrivita, se pregateste sa-si inceapa cursurile la o u...