Chapter IV

517 32 33
                                    

Jake's perspective

- Hai, ce mai astepti? Dezbraca-te si sa terminam odata cu asta, imi spune arogant Vanessa. Sau vrei sa te scap eu de haine?

Sa ma dezbrac? Frate ce mi-ar placea sa o dezbrac eu pe ea mai intai.

- Nu trebuia sa ma torturezi mai intai?

Sunt prost... De ce dracu am intrebat asta.

- Te voi turtura aici... in pat, daca esti asa dornic. Acum scapa de haine.

Vanessa tine pistolul in fata mea. Deci nu pot sa ma opun. Continui sa-mi deschid camasa de la al patrulea nasture, dar injur mental cand vad ca tocmai mi-am adancit taietura de la deget. Uitasem ca m-am taiat acolo cand m-am eliberat de sfoara cu cutitul. Vanessa imi vede degetul si ranjeste, apoi il ia in gura si incepe sa-l suga pasionant de sange.

Simt cum ma excit. Am mentionat ca ea sta deasupra mea, nu? Adica fix pe prietenul meu. Tot ce ne mai desparte acuma, sunt hainele de pe noi.

Nu stiu cum. Dar un geamat imi scapa din gura cand incepe sa-mi suga degetul impreuna cu limba ei.

- Nu te mai excita atata, oricum nu vei primi un blowjob... E doar tortura. Deci fa-ti un favor si controleaza-te.

De parca poti sa-ti controlezi erectia. Idioato.

Imi da camasa jos, o arunca pe o balta de sange, apoi bate de doua ori din palme, si lumina din camera se stinge, acum fiind bezna.Dragut sistem electric avem aici.

Simt ceva rece coborand pe abdomenul meu. Mai tineti minte cand am zis ca nu am cine stie ce muschi? Marog, am ceva, daca cele patru patratele se iau in considerare. As fi vrut sa am 6... desi cred ca al meu corp e capabil sa aibe si 8. 

Obiectul rece e pistolul. Fuck. Nu te panica. Inca mai ai un cutit in buzunar. Coboara jos cu pistolul pana atinge marginea blugilor, urca si peste ei, apoi face mici cerculete in jurul curelei si trece peste buzunare. Observa umflatura din buzunar si scote cutitul meu de acolo.

- Of, baietel rau ce esti, spune ea, de ce ascunzi chestii ascutite de stapana ta?

Imi strang pumnii si mimez o injuratura. Acum ca lumina e stinsa, macar atat pot face. 

Si de ce stapana mea? Asta e visul ei sau ceva? Nu am stapani. Pana si parintii mei mi-au murit. Deci sunt complet singur si imi iau propriile decizii.

- Repeta dupa mine: "Imi pare rau, stapana Vanessa." Imi sopteste ea fiind brusc foarte aproape de mine.

Cand vede ca nu zic nimic, repeta din nou. 

Dupa cateva minute, o aud cum spune "Daca nu faci ce iti ordon, vei fi pedepsit."

De parca asta m-ar face sa ma supun. Ph.

Ceva ascutit imi intra usor in abdomen, din ce in ce mai adanc, dar cu o viteza foarte mica.

- La dracu! Opreste-te!

- Spune ce ti-am zis si o sa ma opresc.

Futu-ti mortii matii de proasta care va face cancer cand ies de aici.

- Imi pare rau, stapana Vanessa, spun eu intr-un final, ne mai suportand durerea provocata de propriul meu cutit.

- Bun baiat. Nu a fost asa greu, nu ?

Desi e intuneric, pot sa jur ca ranjeste. O simt.

- Acum hai sa scapam de pantalonii tai. Ne cam stau in cale, nu crezi?

Trebuia sa zica: "Acum hai sa iti bandajez rana aia a ta imensa pe care proasta de mine ti-a cauzat-o." dar marog. Lasa-ma sa sufar, sigur, doar nu e pielea ta. Nu inca.

Imi desface cureaua cu ambele ei maini... stai. Deci nu tine nici cutitul, nici pistolul in mana. Asta e sansa mea.

O prind de solduri si o rasucesc, apoi ma urc pe ea, iar cu genunchii caut sa imping ambele arme pe jos. Daca le voi lua ca sa o amenint, sunt sanse sa mi le fure din mana. Are mai multa experienta ca mine. Nu merita riscul.

Odata ce ambele arme au cazut pe podea, mi-am lipit pieptul de bluza ei, si astfel, am reusit ii imping spatele de patul patat cu sangele meu.

- Ma voi razbuna, stapano, o amenint eu soptindu-i in ureche. Iti voi arata ce inseamna tortura prin sex.

Ii ridic mainile in sus, si i le blochez cu bratul meu stang, iar cu cealalta mana, ii deschid jacheta kaki pe care o poarta. Maieul negru il fac rol in sus, si ii astup ochii cu el. Nu e problema ca ar vedea ceva, oricum e intuneric total, dar nu am cum sa ii ajung la sani prin alt mod.

Imi plimb mainile pe corpul ei, jucandu-ma putin cu ea. 

Chiar cand vroiam sa las mici saruturi pe abdomenul ei, o lumina micuta a patruns in camera, marindu-se din ce in ce mai mult, pana cand acoperit toata camera.

Cineva a deschis usa.

- Ce doamne?! Chemati garzile si omorati-l pe asta! Un delincvent incearca sa-mi violeze logodnica! Cherry, scumpo, esti bine?

[A/N] I'll tell you a sweet dream next time.






Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 12, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Universitatea Delincventilor 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum