Capitolul 4

8 2 0
                                    

Eu: Nu știu despre ce vorbești.

 Dante: O serios? Ești absolut sigur? Chiar nu ai nici o idee?

 Eu: încetează. 

Dante: hmmmm nup. Am văzut cum te uitai la el si cum zâmbeai de fiecare dată când te îmbrățișa sau cum ii săreai în brațe de fiecare dată când trecea mult timp fară să vă vedeti unul pe altul. 

 Eu: Suntem doar... prieteni foarte apropiați

 Dante: Da. Și eu m-am născut ieri și mă cheamă Margareta

 Eu: Haha foarte amuzant, la ultima verificare tu aveai crush pe el nu eu. 

Dante: Poate asta te-am lasat pe tine să crezi pisoiaș

 Eu: deci nu îl placi?

 Dante: Nu am spus asta 

 Eu: deci îl placi

 Dante: nu am spus nici asta

 Eu: Ugh dar atunci, e da sau e nu?

 Dante: e un o să afli la momentul potrivit

 Eu: si ala cand o să fie? 

 Dante: când îl facem unicorn la loc 

 Eu: si cum facem noi asta?

 Dante: a nu noi o să facem, tu o să o faci și o să imi trec si eu numele pe acolo 

 Eu: nu cred că așa funcționează aici 

 Dante: de ce nu? Gasesti tu ceva

 Am incetat să mai vorbesc și l-am luat în brațe. Dante e cel mai vechi prieten al meu, ne stim de când lumea și spre deosebire de un anumit italian, nu m-a lasat baltă pentru o fată. Poate fi tare enervant uneori dar fiecare cu ale lui. E un foarte bun ascultător, iar italianul nostru zicea că mai e bun drept sac de box, nu se învinețește la karate. Am decis să petrecem restul seri în camera mea uitâdu-ne la filme, cu toate că mâine urma o zi chinuitoare de luni. Auzi acolo să am crush un italian. E drept are un zâmbet de milioane, niște ochii căprui în care te pierzi așa de ușor și atat de profunzi, părul ala pur și simplu perfect și moale și râsul ala doamne ahem despre ce vorbeam? A da, clarificăm că nu îmi place de el. Dap asta faceam sunt 100% convins de asta. Bine poate nu chiar... ok fie nu sunt prea convins dar să am șanse cu cineva ca el e atat de de imposibil. Vedeți voi, el e genul de băiat pe care lumea îl vede în lumina reflectoarelor. E bun, e dulce, bine cel puțin era. Acum e un măgar. Dar cine știe poate și măgari au scuze. Mă uit la Dante care adormise ținâdu-mă în brațe. Mă uit prin cameră o vreme apoi adorm și eu.

Amore MioUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum