Cand am ajuns acolo am prins o secvență tare interesantă de săruturi și atingeri
Julio: eu ti-am zis
Eu: e na hai sa mai asteptam adică doar o ține de talie si spate puțin, nu e asa erotic
Julio: mai vorbim peste 5 minute
perspectiva Fede
M-a tras destul de dintr-o dată în baia școlii, mai precis in baia băiețiilor și a început să mă sărute intens prin urmare i-am raspuns și am lipit-o de unul din pereți de acolo ținând-o strâns de talie. Am continuat asa o vreme dar m-am dat în spate când mâinile ei au ajuns sub tricoul meu.
Cami: huh? Ce e?
Eu: nimic doar stii suntem intr-o baie și suntem la școală
Cami: okey și? Am mai facut asta nu e ca și cum ar fi prima dată
Eu: stiu asta, dar nu am de gand să facem asta aici.
Cami: e haide se apropie și începuse să îmi lase mici săruturi pe gât in jos stii că o sa iți placă
Eu: Am zis nu.
Cami: Deci nu vrei sa o faci cu mine
Eu: Ce? Nu am zis asta
Cami: dar ai zis că nu vrei
Eu: o pentru dumnezeu am zis că nu vreau să o facem in baia de la școală. Ce e așa greu de înțeles?
Cami: esti imposibil, ce are? Am facut-o pe bancheta din spate a mașini tatei
Eu: si crezi că sunt mândru de asta sau că vreau să mai repet experiența?
Cami: wow cineva e tare sincer azi, asa rea sunt?
Eu: Ce? Nu, nu, nu e asta e doar nu e genul meu bine?
Cami: aha pleacă în clasă
Bine că tot vina mea e în asta. Cu toate că are si ea un punct de vedere. Poate că totuși nu vreau să o fac cu ea. Cel puțin nu acum si in niciun caz aici. Dar nici când mă saruta nu puteam fi atent...nu înțeleg de ce...nu gata, nu mă gândesc la prostii. Mă iubește și da. Mai bine m-as intoarce în clasă. Ies din baie si oare peste cine dau.
Eu: cu voi 2 ce mai e aici?
Fernando: aaaaa noi?
Julio: adica prin noi te referi la eu si el?
Eu: nu că la mine si bunica
Fernando: o ce draguț, ce mai face? Imi e dor de ea
Julio: crezi că ne mai trimite Pizza din aia facută de ea?
Eu: a poate? Si e bine multumesc, e foarte energică adică o pierd des in parc hei nu asta discutam! Ce e cu voi aici?
Fernando: well a noi ok bine voiam sa vedem ce e cu voi
Julio: ati disparut asa brusc
Fernando: siiiii ok nu nu ma pot abține, chiar ai facut-o intr-o masină? Tu?
Eu: Da, da chiar am făcut asta, nu sunt mandru de asta bine? Doar a insistat super mult
Julio: bine aaaaaaa ok doar hai în clasă
Fernando: bună idee
Ne-am întors toți 3 în sala de clasă unde atmosfera parea cam tensionată și oarecum pot spune stranie. De ce spun ca e cam stranie? Pentru că nimeni nu vorbește și iși vad de ale lor ceea ce, în clasa asta, e cam neobișnuit
Julio: am ratat ceva?
Fernando: nu am idee, poate doar au hotărat sa nu mai fie asa preocupați de ce fac alții?
Eu: nu, asta nu o să se întâmple până terminăm noi liceul și probabil nici atunci
Julio: ne amesecam si noi printre ei sau?
Eu: doar du-te la locul tau odată
Ne-am așezat toți 3 la locurile noastre în așteptarea unui clopoțel. Mă uitam prin clasă si brusc ceva imi atrage atenția. Un bilețel tocmai a plecat de la Ronald și a ajun, se pare, la Cami. Îl deschide si incepe să râdă și ii scrie si ea un bilețel. Mă uitam puțin confuz la ei din cauza schimbului lor de priviri si mai ales schimbului de bilețele care provoacă râsete și zâmbete tare interesante. Ii urmaresc cu privirea în continuare până ce se aude clopoțelul. Urmatoarea oră e sport. In mod normal aș face ceva ca să ii atrag atenția asupra mea dar... dar azi parcă nu e una din acele zile. Nu înțeleg adică mă deranjează că si-au scris bilețele si aruncat priviri în timpul orei dar în același timp nu vreau să fac ceva în legatură cu asta. Nu înțeleg ce se intamplă cu mine e doar foarte ciudat.Ies din clasă si mă uit la telefon. Mesajul ala era încă acolo. Ar trebui să raspund cu ceva? Adică nici nu știu ce vrea să imi spună poate e ceva de rău. Da categoric e ceva de rău asa ca pentru a evita veștile rele voi evita mesajul. Da. Dacă chiar e asa important o să mă sune el.
CITEȘTI
Amore Mio
RomanceCand majoritatea lucrurilor din viata ta o i-au razna si ai impresia ca nimic nu mai mers conform planului, o schimbare majora de peisaj poate fi exact ce ai nevoie. Aceasta este povestea unui baiat care in urma unei traume de acum 3 ani a simtit ca...