Mă invart pe acolo in continuare și ceva brusc îmi atrage atenția. Mă uit puțin mai atent și am impresia că vad o figură tare cunoscută, deși nu sunt sigur că e chiar el. Mă apropii încet stând după o plantă cam cât mine de înaltă ca să nu fiu văzut.
Perspectivă Vieri
Dante stă în magazinul ala de telefoane de o veșnicie. M-am plictisit să aud descrieri ale telefoanelor, deci am mers afară și m-am așezat pe o banca și mă uitam pe telefon. Am primit acum câteva zile un mesaj pe insta de la un băiat care pare tare simpatic dar nu i-am răspuns încă. Ce stiu despre el e că îl cheamă Ben și e din California. Mă uitam linștit pe profilul lui când cineva mă bate pe umăr. Mă întorc și era să îmi scap telefonul, care erau șansele să apară aici?
Fede: hey
Eu: a hey și ție
Fede: nu stiu dacă prima întrebare ar trebui să fie cum de ești aici sau de ce nu mi-ai zis că vi aici
Eu: păi raspunsurile is simple. Dante a vrut să facem cumpăraturi și aici sunt reduceri prin urmare suntem aici.
Fede: Și nu mi-ai spus pentru că..?
Eu: Pentru că nu ai fi raspuns.
Fede: de ce crezi asta?
Eu: Pentru că asta faci mai nou. Nu raspunzi la mai nimic, dispari și apari și mai și lași lumea cu seen.
Se uita puțin șocat la mine ca și cum nu ar fi adevarat ceea ce spun.
Fede: a uite doar am fost..
Eu: foarte ocupat? Da ok am înțeles. Ai iubită nu mai ai timp și de alții. Adică defapt nu mai ai timp de mine. Cu Dante încă vorbești și cu alții prieteni de ai tăi la fel. Înțeleg. Nu ti-am spus ca venim aici pentru că stiam că oricum nu o sa imi raspunzi si nici no să stai cu noi. Plus sa nu aud varianta cu stam si cu ea că stiu ce înseamnă asta la tine.
Fede: uite imi pare rau că a ieșit așa doar am școală și altele cu ai mei plus relația stii cat de implicat sunt cand e vorba de asta adică mă cunoști și
Eu: nu. Credeam că te cunosc. Credeam că ți la mine. Știi câte ore sunt intr-o zi? 24. Stii cat durează să trimiti un mesaj? Cateva secunde. Dar nu tu esti prea ocupat. Foarte bine. Asa sa fie.
Fede: ești suparat ințeleg asta și da ai și motive uite putem vorbi despre asta putem merge undeva sau
Si nu si-a mai terminat propoziția că a început să ii sune telefonul.
Fede: ok stai doar doua secunde raspunse da?
Cami: hey iubire, am cam terminat cu unghiile și așa, unde ești?
Fede: in fața la magazinul cu telefoane, unde e fântâna arteziană
Cami: okey atunci vin acolo. Ne vedem curând inchide
Fede: scuze era Cami si
Eu: si trebuie să te vezi cu ea. Am înțeles, să ai o zi bună.
Niciodată nu am făcut ceva așa aiurea. Dar m-am săturat să stea lucrurile în felul asta... nu vreau nici să îl pierd dar așa nu mai poate continua. M-am dus înapoi în magazin si Dante aparent a terminat cu telefonul lui.
Dante: ghici cine ar oficial telefon nou
Eu: am să presupun că tu
Dante: Exact, acum mergem în magazinele cu haine. Sper că mai prindem reducerile alea faine
Eu: mhm dap
Dante: ok piticanie, ce am ratat? Ce s-a întâmplat?
Eu: M-am întâlnit cu Fede aici...
Dante: o serios? Stai deasta esti asa de pleoștit? Că l-ai văzut? E atat de rău?
Eu: nu e rău că l-am vazut. E doar felul in care se poartă și cat de schimbat e... Plus a zis ca e doar ocupat si ca are si relația si pe ai lui cu ale lor.
Dante: ok, asa deci l-ai confruntat
Eu: Da.
Dante: si cum s-a terminat?
Eu: pai l-a sunat iubita deci trebuia sa se vada cu ea iar eu am plecat.
Dante: of Pisic
Vine la mine si mă imbrătisează super strans. Il i-au si eu in brațe și stăm așa un timp.
Dante: ce zici de o înghețată? Poate te face să te simți mai bine
Eu: sună perfect, haide
Mi-a dat drumul și am inceput sa mergem spre magazinul de înghețată. Tot drumul nu m-am putut gandi la nimic altceva înafară de el. A venit momentul să i-au o decizie. Nu stiu cum va funcționa dar voi afla. Am luat o hotarare.
CITEȘTI
Amore Mio
RomanceCand majoritatea lucrurilor din viata ta o i-au razna si ai impresia ca nimic nu mai mers conform planului, o schimbare majora de peisaj poate fi exact ce ai nevoie. Aceasta este povestea unui baiat care in urma unei traume de acum 3 ani a simtit ca...