Capitol 12

6 1 0
                                    


~Perspectiva Fede~

 Nu cred că m-am simtit vreodată mai prost decât in momentul asta. La urma urmei are dreptate m-am purtat prostesc. Dar o iubesc pe Cami sau cel puțin așa cred. Nu poți fi 6 luni cu cineva fara sa simti ceva pentru persoana aia nu? Nici nu știu cum ar fi mai bine să fac... dar chiar nu pot lasa lucrurile asa. Doar pentru că am fost prost nu înseamnă că trebuie să fiu și in continuare nu?

 Cami: ai auzit ce am spus?

 Eu: hm? A scuze, ce anume? 

 Cami: iti ziceam cum o să mă imbrac la petrecere. Unde ești cu mintea? 

 Eu: doar cu ale mele nu e mare branză, oricum orice alegi sigur o sa fi minunată. Sunt convins de asta 

 Cami: ay mersi ma sarută scurt acum haide, avem de terminat cumparaturile pană atunci 

 Eu: fie

 Pană pe la 16 ne-am învartit prin magazine uitandu-ne la haine și cumpărand diverse lucruri pe care si le dorea. 

 Cami: nu vrei sa iti iei nimic? 

 Eu: sincer nu. Cam vreau să merg acasă 

 Cami: O okey pai haide, trebuie să ne pregatim pentru o petrecere ^^ 

 Eu: uite stii nu prea imi mai arde de asta acum 

Cami: dar ai supus că vi.

 Eu: da stiu ce am spus, dar a fost o zi lungă și nu prea am stare pentru asta 

Cami: nu ai stare pentru o petrecere? În ultima vreme tu nu ai stare pentru nimic.

 Eu: ști și tu că nu e așa 

 Cami: ba fix așa e Federico. In ultima saptamană nu ai chef să mergem la concerte sau petreceri, nici azi nu ai fi venit aici dacă nu insistam 

Eu: Ok poate ai dreptate dar totul o să se rezolve și o să fie bine pentru amandoi, promit 

 Cami: aha cum spui tu. Ne auzim 

 A plecat super supărată și nervoasă pe mine. Chiar nu simt că e un moment bun să merg la o petrecere ar putea fi mai înțelegătoare. Pe bune acum. Ugh nici nu o să îmi mai bat capul cu asta. 

 Perspectiva Vieri 

 Ei bine așa cum am spus am luat o decizie. Fede are relația lui. E ocupat cu ea normal și are treabă. Prin urmare am decis ca am sa ii raspund la mesaje lui Ben. Am făcut asta ieri seara când am ajuns acasă. Am avut o conversație plăcută. Îi plac jocurile, de orice tip și e și priceput la ele, bine cel puțin așa zice el. E un mare fan al serialelor și al animeurilor. Mi-a trimis diverse poze cu colecțiile lui. Acum mă duc din nou la școala aceasta sublimă. Aș vorbi iar cu Ben dar acum cam doarme și e rareori online noaptea. De obicei se joacă sau face maratoane. De unde știu atâtea? Pentru că ne-am pus multe intrebari unul altuia ca să ajungem să ne cunoaștem unul pe altul. Am aflat lucruri drăguțe și interesante pot spune. Am ajuns la școală și mă îndrept spre clasa mea complet incredibilă si minunată unde, după ce mă pun îm bancă, mă întâmpină minunatul Gabe. 

 Gabe: însfarsit, credeam că te-a inghițit pământul 

Eu: ai vrea tu 

 Gabe: Haha ce amuzant esti tu azi. Ai terminat proiectul ala? 

 Eu: da, ti l-am trimis pe mail si si link-urile pe insta si facebook. Acum o să mă lași în pace? 

 Gabe: hmmm poate când se termină liceul. Să nu uiți de temele la engleză și restul proiectelor dulceață. 

 Eu: Ți-am mai spus. Lucrez la ele. Or să fie gata pentru termenul de predare. 

Gabe: ar trebui să le termini mai repede.

 Eu: ca dacă nu ce? 

 Gabe: poate o să iți placă să fi de serviciu zilnic și să te ocupi de clasă în fiecare zi din viața ta de la școală. Pană măine cel tarziu să fie toate gata și mi le trimiți să le rasfoiesc și eu. Înțeles? 

 Eu: Pana maine? E imposibil sunt proiecte mari nu am cum să le fac singur 

 Gabe: problema ta. Te descurci faci tu cumva. 

 Cu replica asta si-a luat zborul la gașca lui de prieteni. Să termin 6 proiecte până mâine?! A luat-o razna? Îmi e imposibil, o să imi ocupe o zi întreagă. Plus cel la geografie e despre o țară și am nimerit Italia și chiar aș fi vrut să imi iasă calumea din diverse motive. La română si engleză am tot genul asta de proiecte. Despre literatura italiană și un eseu despre Colosseum. Dacă vă intrebați cum am ajuns aici ei bine, profii au dat temele de proiecte pentru echipe. Gabe a zis ca el face cu mine. Asta doar ca el sa isi treacă numele acolo si eu să fac toată treaba. El a ales Italia pentru că citez ,,E o țară simplă plus tu mergi des acolo". Mă tot uit la telefon gândindu-mă la ce să fac.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 09, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Amore MioUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum