-Perspectiva Vieri-
Am ajuns însfârșit acasă după o zi lungă și plină de idioți. Serios astia cred că un proiect se face in 15 minute ? Sau că dacă mă amenință o să termin mai repede tot ce fac. Păi nu merge așa cu mine. Oricum trebuie sa îl termin până saptamana urmatoare deci am destul timp si e aproape gata.
Dante: o hey Vieri
Eu: salut. Ce faci la mine în casă?
Dante: te așteptam
Eu: de ce?
Dante: pentru că azi e marți.
Eu: așa și?
Dante: și e o zi perfectă pentru cumpăraturi
Eu: adică vrei să mergem?
Dante: da, exact, da vreau
Eu: si cum de fix azi?
Dante: sunt reduceri mari plus aa da vezi tu o veveriță mi-a furat telefonul deci am nevoie de altul acum.
Eu: cum s-a întâmplat asta?
Dante: a păi vezi tu eram în parc,pe o bancă imi vedeam de ale mele in liniște și pace și vine o veveriță la mine, se uită tare tare insistent
Eu: asa
Dante: si am început un concurs de piviri între noi
Eu: da
Dante: și brusc cat eram atent la veverița, telefonul meu disparuse. L-am căutat 3 ore prin tot parcul. Nimic,abosolut nimic nici urma de el.
Eu: ar trebui să ii pui un clopoțel sau așa ceva, poate ajută
Dante: oricuuummmm, am vorbit cu tatăl tău deci putem merge la cumpărături în seara asta.
Eu: de ce a trebuit sa vorbesti cu tata despre asta?
Dante: ca sa fiu sigur ca o sa te lase.
Eu: De ce nu m-ar lasa? Stai puțin unde mergem mai exact?
Dante: la mall
Eu: la care mall?
Dante: ala mare, stii tu, ala din Italia.
Eu: ITALIA?! AI NEBUNIT?
Dante: nu. Nu poți evita toata țara doar pentru că el e acolo plus cine a zis ceva de mersul in Milano?
Eu: deci nu mergem in Milano?
Dante: o ba da categoric mergem. Au un mall superb si reduceri geniale ar trebui să ne grăbim.
Eu: Eu nu ii spun că mergem acolo.
Dante: Cum spui tu, evită-ți crush-ul în continuare.
Eu: nu îl plac!
Dante: da adică ce ar putea să iți placa la el? Doar are părul ala mereu bine aranjat, zâmbetul de milioane, are stil, e drăguț, e sexy, foarte sexy, înalt, știe cum să se poarte cu lumea hmmm nu stiu nu înțeleg cum de are iubită adică pe lângă toate astea e inteligent, dulce și atent
Eu: ok amorezatule, îl placi sau nu?
Dante: Poate
Eu: asta e da
Dante: Nu
Eu: deci e un nu?
Dante: Nu
Eu: dublă negație egal afirmație deci îl placi.
Dante: poate ca da poate ca nu, poate ca asta vreau sa crezi
Eu: ugh doamne doar zi-mi
Dante: sigur, hai în avion merge
Si asa decurg majoritatea conversațiilor cu Dante pe tema asta. Dar uita-ți de ce îl suspectez. Acum cateva luni a zis că ar iesi cu el în oras și că ar fi mișto să aibă o relație cu el si că dacă ar fi să aleagă pe oricine dintre prieteni lui cu care să iasă, l-ar alege pe Fede. Acum sunt doar confuz despre ce simte el și nu vreau să mă bag. Nu ca l-as placea sau asa ceva nu va gandiți la asta. La urma urmei nici nu s-ar uita el la mine,e o persoană extrem de pretențioasă și cu standarde foarte inalte și extrem de selectiv nu doar la persoane ci si la multe altele. Plus acum fix asta imi lipsea, o calatorie pana in Milano in Italia, exact unde stă el. Că altfel nu se poate. Dar nu am de gând să îl anunț că mergem și sper ca nici Dante nu o să o facă.
CITEȘTI
Amore Mio
RomanceCand majoritatea lucrurilor din viata ta o i-au razna si ai impresia ca nimic nu mai mers conform planului, o schimbare majora de peisaj poate fi exact ce ai nevoie. Aceasta este povestea unui baiat care in urma unei traume de acum 3 ani a simtit ca...