Gerçekler Ve Varisler

24 8 8
                                    

Bir tablodan çıkmışçasına görünen bir ortam.

Etrafta sıra dağlar. Tepelerinde kar var. Yemyeşil bir orman. Henüz sabahın erken saatleri. Hava hala soğuk.

Yeşil cüppeli kız yavaşça ilerdeki kulübeye yaklaştı.

Kapıyı belirli ritimle çaldı. İçeriden çıkan yaşlı kadın kızı görünce sevinçle gülümsedi.

- Ah sia seni görmek ne güzel uzun zaman olmuştu. Benden ne istiyorsun acaba.

- Yardımına ihtiyacım var. Senin her şeyi bildiğin söyleniyor. Yardım eder misin bana?

- Evet şu konu ne istediğini biliyorum merak etme gel içeri.

- Peki o halde bana Godric Gryffindor'un kızları hakkında bildiğin her şeyi anlatabilirsin.

- Tabi ki anlatırım.

Kadın yavaşça sandalyeye oturdu ve bakışlarını tavana çevirdi sanki orada yazma bir şey varmış gibi.

Pekala Godric'in varisleri. Pek iyi bir hikaye değil. İki kızı olduğunu görüyorum. Biri sarışın diğeri kızıl iki kız. Birlikte büyümüşler. Hogwarts'ın kurulduğu ilk yıllar okula gelen ilk öğrencilerden olmuşlar.

İki kızın da vücudunda taşıdığı inanılmaz büyü gücü var. Ve Salazar'ın bu gücü kıskanması ile oluyor her şey.

Kızların tehlikeli olduğunu ve ölmeleri gerektiğini söylüyor. Godric karşı çıkıyor ve kavga başlıyor.

Sinirlenen Salazar asasını çekerek kızları lanetliyor . Zavallı kızlar. İkisine atılan lanet sadece kızılı buluyor ve sarışın kurtuluyor.

Godric en yakın arkadaşı tarafından ihanete uğramıştı ve üstüne üstlük kızı ağır yaralıydı .

Oh dur sarışının adını da görüyorum. Adı matilda.

Kızıl saçlı kız yıllarca komada kalıyor ve en sonunda ondan umudu kesiyorlar ve iksir vermeyi bırakıyorlar.

Sarılın kız şiddetle karşı çıkıyor ama beceremiyor.

Kız ölmeden önce ki son gün.

Rowena son bir şey denemek istiyor. Kıza yavaşça yaklaşıyor. Yaptığı büyü kıza iyi gelmek yerine büyü gücünü yok ediyor.

Sabah kadar dayanamıyor kızın bedeni.

Ama ruhu. Ruhu yaşıyor. Salazar'ın laneti ile Rowena'nın büyüsü birleşip kızın ruhunu lanetliyor.

Kızın ruhu belki milyonlarca yıl sonra bile hala yaşıyacak. Bir bedenden diğerine geçecek. Ta ki dünyadaki son güne kadar.

Kadını soluksuz dinledim. Söylediği şeyler ile her şey sonunda yerli yerine oturmuştu. Demek buydu bunca zaman.

Yavaşça kendimi toparlayıp sordum.

-Kızın ruhu şu an bir bedende mi yoksa ruhsal formda mı?

Cevabı bilsem de korkuyorum. Umarım yanılıyorumdur.

- Oh tatlı kızım bence cevabı biliyorsun ama itiraf etmeye korkuyorsun. Ama yine de bir bakayım

Kızın ruhu şu an bir bedende kızıl saçları var hala.

Ve onu tanıyorsun...

Dan dan dan
Bence herkes çözmüştür.
Aşırı ip ucu verdim.

Nasıl olmuş bölüm.

Yani kızı öldüren kişi Salazar.

Kız baştan beri Godric'in öz kızıymış
Bahse girerim bunu kimse beklemiyordu.

Teorisi olan yazsın
👉🏻

My diary Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin