Çok mutluyum. Çok çok çok.
Bugün bir ziyaretçi daha oldu.
Latrell ve alisa geldi.
Tamam çok kısa bir süre durmak zorundaydılar ama buna değdi onları gördüğüm için çok mutluyum.
Alisa regulsun ölümünün etkisi ile çökmüş ama hala güzel görünüyor. Latrell ise sanki her şey normalmiş de şu an hawking malikanesindeymişiz gibi davranıyordu.
Gelirken bir sürü eşya getirmişler. Dumbledore ilaçlar işe yaramaz diye korkup kitap almamı yasaklamışdı.
Onlar gelirken gizlice getirmişlerdi. Bir ara üstüne saptanamaz-genişletme büyüsü yaptığımız küçük bavul yanlarındaydı. Gizlice bir sürü şey içeri sokmuşlardı.
Benim için riski göze almışlardı. Ama içimde bir kırgınlık vardı. Sia ortada yok ve tia beni görmeye gelmiyordu.
Epey bir süre oturduk. İkisi oyuncak bebeği görünce durakladı. Alisa bebeğin lanetli olduğunu söyledi
Rell ise alisa'ya korku filmi izlemeyi bırakmasını.Kısa bir buluşmadan sonra gittiler. Aslında itiraz ettiler ama iri yarı o aptal hemşire onları yaka paça attı.
Kapı kapanmadan önce gördüğüm son şey o adamın alisa ya hakaret etmesi ve alisa'nın iri yarı hemşireye attığı yumruktu.
Adam kırılmış burnunu iki eliyle tutup acıyla bağırıyordu.
Latrell ise onları ayırmak yerine kahkaha atıyordu adamın haline.
Kapı kapandıktan sonra kahkahalarla gülmeye başladım. Adama acımıştım. Alisa birine sinirlendiyse burnunu kırmakla kalmaz devamını da getirirdi. Zavallı adam artık kırık burun ve kırık kol bacaklar ile ne yapacaktı.
Alisa hep dövüşmek konusunda usta olmuştur. Ben, sia ve latrell'a da öğretmişti zaten.
Ama tuhaf olan şey şu yatağımın yanında tuttuğum bebek az önce baktığımda dolabın tepesinde dikkatli bakılmazsa görünmeyecek bir şekilde duruyordu.
Nasıl? Nasıl oraya gitti.
Belki Latrell koymuştur. Çünkü alisa bebeğin lanetli olduğunu söylüyordu ve her an patlatacak gibi bakıyordu. Rell o almasın diye koymuş olabilir.
-3.kişi anlatımı -
Bağırışlar hakimdi hastanenin koridorlarında.
Sarışın bir kız uzun boylu bir adamı yumrukluyor ve sinirle bağırıyordu. Yanındaki diğer kız ise onun kolunu tutmuş ve uzaklaştırmaya çalışıyordu.
O sırada koridorun başında tekerlekli sandalyeli bir adam ve sinirlenmiş bir kız belirdi ve kıza seslendi:
-Alisa o adamı parçalanmadan önce bırakmanı tavsiye ederim.
-ALISA BIRAK HEMEN O ADAMI NE YAPTIĞINI SANIYORSUN!!!
Alisa kimlerin ona seslendiğine bakmak için döndüğünde adam onun bir anlık dalgınlığından yararlandı ve kaçtı.
Ablası ve profesör x'i görünce hemen rell ile ona dönüp adama anlatmaya başladılar.
-TİA, Profesör, KATNİSS'İN Bİ SUÇU YOK
-O HİÇ BİR ŞEY YAPMADI
-o dumbledore'u parçalarına ayıracağım.
Profesör Xavier yavaşça elini kaldırdı ve ikisini susturdu.
-sakin olun kızlar. Katniss'in doğruyu söylediğinden eminim. Ve eğer izin verirseniz onunla konuşmam gerek.
Tekerlekli sandalyesini odaya doğru çevirip ilerlerken aniden aklına gelmiş gibi alisa'ya döndü :
-Ve alisa sinirini çıkarmak için hemşireye aramamalısın. Çünkü bir sürü evrak işi çıkıcak başımıza. Ve merak etme latrell gidip o oyuncak bebeği de araştırıcağım.
İki kız hafifçe irkildi. Profesör x'in zihin okuyabildiğini bildikleri halde hala ilk günkü kadar tuhaf geliyordu.
Profesör x yavaşça odaya doğru gitti. Ve aklında olan tek şey eski öğrencisinin ne halde olduğuydu.
@RubikKup hayır ölmedim. Mesaj panoma yazmışsın birde.
Kuzenim hala görmedi 😁
Neyse evet ölmeden önce buraya yazayım dedim.Ve bir sorum olucak kuzen hışmından nasıl kaçılır? Kesin beni öldürecek çünkü.
❤️💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My diary
Mistério / SuspenseParalel evrendeki hawking kızları Korkunç bir cinayetin tek tanığı olan Katniss diğer insanların ona inanmaması sonucu akıl hastanesinde defterine yazdığı anılar.