Az önce yaşadığım şey çok tuhaftı.
Bunları yazmazsam çıldırırım. Umarım gördüğüm şey doğrudur.
Alisa bu satırları okuyorsan çıldırma sakın. Çünkü az önce Regulus'u gördüm.
Az önce aynada Matilda'yı gördükten sonra tekrar kontrol ettim ve aynanın önünde bekledim. Yarım saat geçmişti ama hala bir değişiklik olmamıştı.
Tam o anda yatağın üstünde Matilda'nın bana verdiği bebeği gördüm. Diana. Ama onu profesör almıştı nasıl nasıl burada olabilir di.
Yavaşça bebeği elime aldım ve o an aklıma bir fikir geldi.
Muhtemelen tia'nın salak diyeceği türden bir fikir ama bebeğe Matilda'yı görmek istediğimi söyledim onu çağırmasını.
Tamam çok saçma fikir kabul ediyorun ama dalga geçmek amaçlı da olsa denedim. Bebek belki de Alisa'nın dediği gibi lanetliydi.
Tam o anda kapı açıldı ve içeri biri girdi. Arkamı dönmeye korkuyordum. Çünkü ziyaret saati değildi bizimkiler olamaz. Hemşirelerde ilaç saati dışında gelmezdi. Yani birinin gelebilme ihtimali sıfır.
Arkamı yavaşça dönerken Matilda ile göz göze geldim.
Her zamanki gibi görünüyordu. Kızıl saçlar, eski elbise ve iri yeşil gözler. Nedensizce o kıza karşı sevgi duyuyordum. Tıpkı Alisa, latrell, sia ve tia 'ya duyduğum sevgi gibi bir sevgi. Bir kişinin kardeşine duyabileceği türden sevgi
Her ne kadar gizemli olsa da küçük kıza alışmıştım.
Yavaşça yaklaştı ve bana sarıldı. İlk başta şaşırmam da bende ona sarıldım.
Yavaşça yanımdan ayrıldı ve beni aynanın önüne çekti. Beklememi ve görmemi söyledi. Benimle konuşmak isteyen biri olduğunu söyledi.
Pekala muhtemelen saçma gelicek ama kızı kıramadım ve bekledim. Biraz sonra regulus geldi ve bana öldüğü günden beri Alisa ve regina ile iletişim kurmaya çalıştığını söyledi.
Konuşabildiği tek kişiler ben ve sia olmuşuz.
Bana Alisa'ya gerçekleri onu öldüren kişi anlatmamı söyledi. Regina içinde ona söylememi istediğini bir sürü şey anlattı ve ben onun söylediği şeyleri onun ağzından bir mektup şeklinde yazdım. Bu mektubu Alisa'ya ulaşması için saklıyacağım.
Dumbledore bin yıl geçse bulamaz.
Defterin ön kapağının içini yırttım neyseki kapak epey kalın. Arayı boşalttım ve mektubu içeri tıktım.
Muhtemelen burayı okuyan kişi herkes anlar salak diyecek ama anlamıyavak çünkü bir tek alisa alabilir onu. Özel sia ile yaptığımız bir büyü.
Genelde tia'nın terliğini sakladığımızda yapardık alamasın diye.
Regulus bana herkese katilinin kim olduğunu anlatmamı istedi.
Gülmek istiyorum. Gerçekten mi?
Kimse bana inanmıyorken nasıl anlatabilirim.
Pekala bir yolunu bulacağım.
Her zaman bir yol vardır.
Regulus geldi ve onu matilda getirdi.
Ve bu arada tanıştırayım matilda Diana_berry00
Matilda baştan beri oyduVe ayrıca galiba evimde lanetli bebek var ne yapmalıyım? (şu an yanlarına yaklaşmaya korkuyorum yine telefonum bozulacak diye)
Neyse bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My diary
Misterio / SuspensoParalel evrendeki hawking kızları Korkunç bir cinayetin tek tanığı olan Katniss diğer insanların ona inanmaması sonucu akıl hastanesinde defterine yazdığı anılar.