Vuilbak

767 34 8
                                    

We rijden rond met de auto. Ik met mijn nieuwe handlanger! Ik begin te lachen als ik denk aan hem. Hij is gewoon perfect en hij is zo klein dat ik een wolkenkrabber voor hem ben. Dus ik zal hem wel makkelijk naar mijn pijpen kunnen laten dansen, maar wat is zijn naam?

Ik rem heel snel. De auto slipt en komt in het midden van de straat tot stilstand. Mijn handlanger kijkt me vragend aan. "Wat is er meester", vraagt hij. Ik begin te lachen. Hij geeft me gewoon een gevoel van macht! IK wil verder rijden tot ik bedenk dat ik hem een vraag wil stellen. "Wat is jouw naam?", vraag ik." Mijn naam is Robijn, meester.", zegt hij. "Zoals  die steen dat mensen gebruiken in juwelen?", vraag ik. "Ja, daar komt mijn naam vandaan.", zegt hij. "Maar dat is een veel te mooi voorwerp. Dus jouw naam is nu Vuilbak!", zeg ik. HIj knikt.

We rijden verder door de straat en zoeken naar mensen die goed zijn voor de rol van Marleen en Tom. Ik denk niet dat er hier geschikte mensen rondlopen. Vuilbak zit naast me en kijkt ook om zich heen. Hij lijkt van iets geïrriteerd. Ik zet de auto langs de kant en vraag: "Wat is er Vuilbak?". Hij kijkt wat onwennig om zich heen. "Ik heb honger. Zou ik misschien iets van voedsel gaan halen?", vraagt hij. Ik begin te lachen en antwoord: "Dus de vuilbak wil vuilnis!" Ik begin te lachen met de fantastische grap die ik heb gemaakt. "Ja doe maar. Zie dan ook of dat er geen "vriendelijke" mensen zijn. ", zeg ik. Hij knikt en stap uit de auto.

The puppet playerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu