Het gat

490 28 6
                                    

Hij begint te smeken om te stoppen, maar dat houdt mij niet tegen! "Vuilbak haal nog eens iets scherp en groot!!" vraag ik. Hij gehoorzaamd mij direct en Tom begint nu hard tegen me te roepen. Misschien moet ik hem het zwijgen opleggen. Ik loop naar mijn werkplaats en neem naald en draad. Het is zo leuk dat Tom tegen me begint te roepen, maar hij niet alleen. Nu ook Marleen. Ik kijk haar dreigend aan en dan houdt ze meteen mond.

"He Tom, wij gaan eens een leuk spelletje spelen: om ter langste stil zijn!!" "Nee ik zal sil zijn. Ik meen het!" smeekt hij. Ik begin hem hard uit te lachen en zeg: "GAME OVER! Je hebt verloren!" zeg ik. Ik ga naar zijn mond en ik hou zijn mond stevig vast. Ik steek de naald in zijn lip en ik naai zijn hele mond dicht. Bij elke steek schreeuwt hij het uit. Als ik klaar ben, hangt zijn hele mond vol bloed.

Hij begint te huilen, maar dit is nog niet het einde. Vuilbak komt net aangelopen met een fondustokjes. Ik word razend en zeg: "Is dat groot en scherp?!" hij lijkt geschrokken en antwoordt: "Nee, maar als je een paar bij elkaar bind is het wel groter, meneer." Ik trek het uit zijn handen en gooi het hard op de grond. Ik loop naar mijn werkplaats en kom terug met grote spijker om in zijn andere hand te kloppen. 

Wanneer ik terug bij Tom staat begint hij terug te huilen, maar ik ken geen genaden! Ik slaag de spijker zo hard door zijn hand, dat het op de grond valt. Op dit moment zit er een gat in de hand van Tom. 

The puppet playerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu