Ik kijk naar Vuilbak die nog altijd bezig is met de vloer te likken en ik kan het niet laten om te lachen, maar Tom die op dit moment aan het hyperventileren is of het in ieder geval toch probeert (voor de mensen die het vergeten zijn: Tom zijn gezicht is volledig bedekt met krantenpapier), haalt me uit mijn gedachten. Ik moet snel handelen of anders kan ik weer nieuwe audities gaan houden.
Ik wandel snel naar mijn werkkamer en pak het dichtstbijzijnde scherpe voorwerp dat er ligt. In dit geval is het voorwerp een vork. Ik ga in looppas terug naar de tafel, maar ik zie Tom minder en minder moeite doen om te ademen en dat kan maar één ding betekenen: Hij is aan het sterven!
Dat mag niet gebeuren!! Al mijn werk kan niet voor niets zijn geweest!! Ik neem de vork sterk in mijn hand vast en breng op volle snelheid naar de plek waar zijn mond zou zitten. Ik hoor een hoestend geluid en ik zie dat er bloed uit zijn mond komt gespoten. Terwijl dat gebeurt zie ik de vork op en neer te bewegen.
Ik trek de vork eruit en terwijl ik dat doe hoor ik een rapend/schreeuwend eruit. Ik kijk naar de vork die daarnet nog in zijn keelholte zat. Ik bedenk me ineens iets: Tom had maar één oog. Ik kijk traag van de vork en dan naar de plek waar zijn ogen zouden zitten en weer terug. Ik krijg een geweldig idee, maar ik ga eerst gaten maken bij het andere oog.
Nu dat dan gedaan is, kan de pret beginnen ...
____________________________________________________________________________
Sorry mensen dat het zolang geduurd heeft, maar ik had veel te doen voor school en ik was druk bezig op mijn andere account. Echt sorry!!!!! BTW wat vind je van mijn nieuwe cover?
Veel nachtmerries gewenst,
SugarbellyXHeufd
JE LEEST
The puppet player
TerrorWat als je gebruikt wordt als marionet. Dat de psychisch gestoorde man die je opsluit, je omtovert tot zijn eigen pop. Lees het verhaal van de man die het waar maakte met echte mensen.