Vuilbak komt super snel aangelopen met de boor. Ik begin te lachen als ik de angst in haar ogen zie. Als je angst kon verkopen, dan had ik super rijk geweest, maar niet alles gaat zoals je wilt.
Ik loop naar haar toe. Ze probeert me nog om te praten, maar dat heeft geen enkel effect op mij. Ik ga naast haar op de grond zetten en zet de boor aan. Ik steek de boor met één hand in de lucht en begin er eng bij te lachen. Marleen begint te gillen.
"Vuilbak? Jij mag dit doen!" zeg ik. "Hij kijkt me aan als een kind dat een kerstcadeautje krijgt. Hij knikt en loopt supersnel naar me toe. Hij neemt de boor vast. Hij houdt de boor een centimeter van haar hand vandaan en brengt hem dan traag naar hand toe. Als hij er bijna is, laat hij de boor vallen en wil terug opnieuw beginnen.
Ik verlies mijn geduld en loop kwaad naar hem toe. Ik pak zijn hand vast en duw de boor genadeloos door haar hand. Ze schreeuwt het uit. Zo erg dat er een sirenen er niks tegen is. Het bloed spettert op ons gezicht.
Ik lik met mijn tong het bloed van mijn gezicht. Als ze begint te huilen van de pijn pak ik mijn zakdoek en veeg haar tranen af. "Je mag niet wenen, we zijn zo klaar." zeg ik heel vriendelijk. Nu ga ik aan de andere kant zitten en doe het zelfde met de andere hand, alleen hier vliegt meer bloed weg. Ik kijk naar de werkruimte die helemaal vol bloed hang. Ik til Marleen weer op en je zou denken dat ze minder zou wegen, omdat er nu minder vlees aan zit, maar ze weegt dubbel zo zwaar.
JE LEEST
The puppet player
HororWat als je gebruikt wordt als marionet. Dat de psychisch gestoorde man die je opsluit, je omtovert tot zijn eigen pop. Lees het verhaal van de man die het waar maakte met echte mensen.