bu kadar çabuk yapmamalıydım belki ama hikayenin gittikçe saçmalamasını istemiyordum, kurguyu bu şekilde tamamlamak beni tatmin etti gerisi size kalmış :) bir epilog gelip tamamen bitecek, matty'nin aşkıyla olan çatışmasında yanımızda olduğunuz için teşekkür ederim. umarım bir gün birisi sizi matty'nin maria'yı sevdiği gibi sever.
Matty, ani bir çığlık ile yattığı yerde zıpladı. Yağ hücrelerini ağlatacak kadar terlemişti çünkü felaket bir kabus görmüştü. Maria, onu bırakıyordu.
Korku, tekrar bilinçaltını ele geçirirken yanında yatan güzel bedene baktı.
Onu ne kadar sevdiğini, rüyası boyunca kanıtlamaya çalışmıştı.
Gözlerini kapatıp Maria'nın artık turuncu olan dökümlü kâküllerini kaldırıp alnına bir öpücük kondurdu.
Karısı ve bebeği, yanında gayet huzur içindeydi. Maria'nın ailesinden gelebilecek tüm engelleri çoktan aşmışlardı. Onlar hakkında düşünmek bile istemiyordu.
Sonunda aşklarını sergileyen bir kızları bile olacaktı. Dokuz ay neredeyse bitmek üzereydi ve Maria sancıları nedeniyle ağlayarak uyuyakaldığında onu hep derinliğe dalana kadar izliyordu.
Maria'yı izlemek yapabileceği en adam akıllı işti. Güneş ışıklarını pencerelerine doğrulturken Maria'nın biçimli kaşları çatıldı. Matty, yataktan ışık hızıyla çıkıp Maria'nın tarafına geçtiğinde rüya görüyor olduğunu varsaydı.
Daha iki dakika bile geçmeden Maria haykırışlarla uyandığında ilk bulduğu şeyi sıkı sıkı sarmıştı.
Matty'nin yüzük parmağı.
Maria endişeyle kocasına baktı ve derin nefesler almaya başladı. Matty, boştaki elini Maria'nın ipeksi saçlarında gezdirirken ağrının azalmasını diliyordu.
"Tamam, meleğim." dedi ve korku dolu bakan karısına en güzel gülümsemelerinden birini gönderdi.
"Sen burada kalıyorsun ve bende hemen eşyalarımızı alıp seni kucaklıyorum, tamam mı?"
Maria minnetle aşık olduğu adama hayran hayran bakarken sıktığı parmağı sakinleşerek bıraktı. İlk kez doğum yapacağı için midesi alt üst oluyordu.
Matty durumun netliğini anladığında köşede duran cep telefonunu kapıp Ross'a bir mesaj attı.
"Hastaneye gelin," dedi ve sevinç gülümsemesini saklayamayarak devam etti. "amca oluyorsunuz."
Dünyalara hakim olduğu bir müzik grubu yoktu ama canından çok sevdiği kadını ve müzik yapmaya devam ettiği arkadaşları vardı.
Bu his, tüm tıklanmalardan ve çığlıklardan daha iyi hissettiriyordu.
Bebek masraflarını düşündükçe içinde bir yerler kararsa da tekrar kendine geldi.
Baba oluyordu.
Ne zaman bir çocuk büyütecek kadar büyümüştü?
Bilmiyordu.
son yorumlarınızı merakla bekliyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
atlas :: matty healy
Fanfictionaslında matty healy, göründüğünden daha fazlasıydı. siyahlara bürünmüş duman altı bir sahnede daha fazla üzgün, daha fazla aciz, daha fazla aşıktı.