,,Děti mám skvělou zprávu!'' Zavolala Marge z kuchyně a rychle přiběhla do obýváku, kde se Bart, Lisa a Maggie dívali na Itchiho a Scratchiho (Nevím jak se to píše) na díl, Jak utrhnout kocourovi hlavičku, kde Itchi ležel ve Scrachiho domě s myšákovou ženou. Scratchi přišel domů a když viděl svoji ženu s Itchim ve své posteli, vzal motorovou pilu a uříznul kocourovi hlavu, se kterou na konci on a jeho žena hráli kopanou. Všechny tři děti se začali smát, ale Marge je utišila. ,,Ticho! Na víkend zítra poletíme do cizí země!'' Řekla Marge radostně a děti začali nadšně kvílet. ,,A kam?'' Zeptala se po chvilce Lisa a Marge odpověděla: ,,Do Číny!'' Děti se na ní podívali. ,,Do Číny?'' Zopakovali najednou a Maggie na souhlas dvakrát zadudala svým dudulíkem. ,,Ano do Číny! Lízo ty bys tam mohla ochutnat vegetariánské nudle jako třeba vegetariánské Ója katá.'' Řekla Marge a Lisa se zamyslela. Potom se Marge obrátila na Barta a řekla: ,,A ty se tam můžeš podívat na Čínské zbraně.'' Tentokrát se zamyslel Bart. Maggie jen pokrčila rameny a Marge si jí vzala do náruče. ,,Poletíme do Číny!'' Zvolali najednou děti a z kuchyně se vyřítil Homer.
,,Poletíme do Číny?! Marge to nemůžeš myslet vážně!'' Řekl zoufale Homer, ale Marge místo odpovědi podotkla: ,,Zavřel jsi ledničku?'' Homer jí ale neposlouchal a dál pokračoval: ,,Čína je plná virusů a nemocí! Chytíme tam nějakej virus, který se bude jmenovat...'' Kolem Simpsonovic domu projel kamión na kterém bylo napsáno Corona. ,,Korona virus! Všichni budeme kašlat a až přijedeme domů celý Springfield to bude mít!'' Dokončil Homer svou větu a Bart podotkl: ,,Nepřeháněj Homere. Žádnou nemoc nechytíme.'' Pak se otočil na Lisu a ta řekla: ,,Pro jednou souhlasím s Bartem.'' Homer si sedl na gauč a opřel si hlavu o ruku. ,,No tak Homie neboj bude to fajn víkend.'' Řekla Marge a Homer na to: ,,Tak dobře. Ale jestli něco chytíme moje vina to nebude!'' Všichni začali jásat a zpívat kromě Homera. Dokonce se přidali i mazlíčci.
Pojdem do Číny!
Maggie má čistý plíny!
Pojedem do Číny!
Maggie má čistý plíny!Homer naštvaně odešel do kuchyně a vytáhl si z otevřené ledničky pivo. ,,A nezapomeň si zabalit Homie!'' Zakřičí z obýváku Marge. ,,DO'H!'' Odpoví Homer.
Tak jo. Další kapitola bude, až se mi tu objeví 5 zhlédnutí. Tak se zatím mějte! 😉😀
ČTEŠ
Simpsonovi v knize,: aneb: Korona ve Springfieldu
UmorismoCelá Simpsonovic rodina pojede na víkend do Číny společně i s dědou Simpsonem. Ten tam ale chytí nějaký virus, tak Simpsonovi poletí zpátky. A však aniž by to Homer věděl přenese virus po celém Springfieldu a celé město je na Simpsonovic rodinu našt...