Vypráví Lisa Marie Simpsonová
Za dva týdny, byl celý Springfield zamořený virusem, kterému se říká Koronavirus. Pan burns, děda Simpsons, Jesper a mají ho i další lidé. Barney kvůli němu musí zůstat doma v karanténě v tom případě musí být zavřený bar u Vočka. Všichni již vědí, kdo za to všechno může. Simpsonovic rodina. Celé město je na ně naštvané. Doktoři, Nick Riviera, Julius Dlaha a další, společně se setřičkama, mají teď hodně práce. Ze Springfieldu se stalo město, které dostalo přezdívku: CovidField. Krustyho Show se přestala vysílat, protože jeden z kameramanů dostal Koronu, tak je celé studio uzavřené v karanténě. Z mojí rodiny, mají tento virus, můj táta Homer, já a Bart. Škola se kvůli nám zavřela, což Bartovi ani nevadilo, dokud nezjistil, že se budeme učit přes počítače Online. I tak, ale Bart dělá, že mu nejde mikrofon, nebo kamera, někdy se ani nepřipojí.
A pokud jde o to, co se stalo kvůli nemocným starcům v nemocnici, tak doktoři to nezvládají. Doktor Dlaha jednou místo slepého střeva vytáhl žlučník. Zdravotních sester ubývá, kvůli karanténě. Jesper je na tom možná líp, ale co se týče dědy a pana Burnse... Žádná sláva. Děda ještě alespoň dýchá a mluví, ale pan Burns je jako v kómatu. Všichni musí venku, v obchodech, v elektrárně, nosit roušky, nebo respirátory. Elektrárna se zavřít nemohla, tak tam všichni musí dodržovat opatření, které nařídil pan Smithers, který má teď jadernou elektrárnu na starost. Ale nezvládá to moc dobře. Je zhroucený, kvůli panu Burnsovi, ale snaží se být silný.
Co se týče naší rodiny, snažíme se co to jde, aby jsme tuhle dobu zvládli. Hlavně máma se snaží. Tátovi Homerovi odpustila, protože má teď hodně starostí. Jen jendou týdně může vyjít z domu, tak nakupuje zásoby a šetří spousty peněz. Rozdělila je. 100 dolarů na nákupy, 2 000 dolarů na roušky, dezinfekci a tyhle věci a nakonec 40 000 dolarů, které jsme ušetřili všichni dohromady, které stále šetříme, až dojde těch 2 100 dolarů. Je to opravdu hrozné. Mě navíc vadí Online výuka, Bartovi ne, protože máme málo hodin a někdy se mi nejde připojit. A máma taky navíc pomáhá v nemocnici, aby vydělávala. Pokud jde o tátu, nic moc nedělá, jen přepočítává peníze a zásoby. My s Bratem se snažíme učit, hlavně já, aby rodiče měli o starost míň. A Maggie... No... Ta nás rozveseluje. Pokud jde o mazlíčky, nejsem si jistá, jestli vůbec ví, co se děje. Ale je to strašná doba. Táta stihne za dva dny, sníst polovinu lednice. Proto pověřila Spasitele, jakožto bývalého policejního psa, aby hlídal lednici. A na Online výuce si mě skoro nevšímají, ani Barta, jak jsou na nás naštvaní.
Nechtějte vědět jak hrozné jsou zprávy v televizi. Kent Brookman, nikdy ještě neřekl žádnou, dobrou zprávu a mluví jen o Covidu - 19. Frink a doktoři se snaží vymyslet vakcínu, ale zatím se jim nedaří. Nejtěžší z celého města to mají: doktoři, zdravotní sestry, staří lidé, lidé s Koronou a pan Smithers, který má na starost celý dům pana Burnse, jeho psy a celou elektrárnu. A málem bych zapomněla na nás, na naši Simpsonovic rodinu, kterou nyní celý CovidField, totiž, Springfield, nenávidí. Nechcete tu být. Bojím se, že nás zase zavřou do té kopule jako minule. To sice dopadlo nakonec dobře, ale tentokrát to dopadnout dobře nemusí. Jednu věc celá naše rodina ví.
Musíme si usmířit město!Jžš, jak je to dlouhý? Asi moc ne, co? XD No nic. Opět 5 přečtení, nyní i 1 hlas, pro další kapitolu. Co na tuhle kapču říkáte? Podle mě je delší, než by u mě měli být. XD Tak se zatím mějte vy XDďáci!😉😁
ČTEŠ
Simpsonovi v knize,: aneb: Korona ve Springfieldu
HumorCelá Simpsonovic rodina pojede na víkend do Číny společně i s dědou Simpsonem. Ten tam ale chytí nějaký virus, tak Simpsonovi poletí zpátky. A však aniž by to Homer věděl přenese virus po celém Springfieldu a celé město je na Simpsonovic rodinu našt...