Celá žlutá rodinka seděla u televize a napjatě sledovaly zprávy. Kent Brookman nevypadal moc dobře. ,,Zdá se mi to, nebo se Kent pod tou rouškou dusí?" Řekl Homer a tím to snad přivolal, protože Kent se najednou rozkašlal a sundal si roušku. ,,Ehh, ehh, pane bože, to je hrozný..." Říkal v televizi Brookman a po pěti minutách si roušku zase nasadil. ,,A teď si zase povíme něco i těch, kdo za tohle všechno můžou. Simpsonovi." Pokračoval Kent. ,,On má na té roušce medvídky?" Zeptal se překvapeně Bart. No jo, měl je tam. Marge televizi vypla.
,,Musíme vymyslet jak si usmířit město! Aby jsme měli o jednu starost míň." Všichni zamručeli, kromě Maggie, která jen koukala do prázdna a cucala přitom svůj dudlík. ,,Navrhuju, aby jsme všichni pomáhali v nemocnici." Řekla Lisa, ale Bart si odfrkl. ,,Už tam pomáhá máma a je to k prdu!" Řekl a Lisa s naštvaným zamručením odvrátila pohled. ,,Nebo se zaměříme na jednoho člověka v nemocnici a pomůžeme mu se uzdravit." Navrhla tentokrát Marge, ale teď zas protestoval Homer. ,,Co máte všichni s tou nemocnicí?!" Vykřikl a na nějakou chvíli panovalo ticho. Nikdo nic neříkal, všichni mlčeli.
,,Až vás něco napadne, přijďte za mnou. Já di jdu pustit Mlčení jehňátek." Prolomil to ticho Bart a odešel nahoru. Nikdo, ani Marge kupodivu neprotestovali. ,,A já si jdu dělat úkoly." Řekla Lisa a vydala se za Bartem. ,,Já jdu nakrmit kočku se psem." Vymluvil se Homer a Maggie se vydala směrem ke své postýlce, kde pak brzy usnula. Byl večer a všichni byli po večeři. Marge zůstala v obýváku sama. Sedla si na gauč a hlavu dala do svých dlaní. Znovu pustila televizi. Zrovna tam ukazovali nemocné v nemocnici. Marge šla za Homerem do kuchyně. ,,Co kdybys zítra zašel za dědou?" Zeptala se, ale jako vždy to znělo jako rozkaz. Homer proto jen něco zabručel na souhlas a Marge se vydala zpět k televizi. Musíme něco vymyslet... A to rychle! Pomyslela si.
ČTEŠ
Simpsonovi v knize,: aneb: Korona ve Springfieldu
HumorCelá Simpsonovic rodina pojede na víkend do Číny společně i s dědou Simpsonem. Ten tam ale chytí nějaký virus, tak Simpsonovi poletí zpátky. A však aniž by to Homer věděl přenese virus po celém Springfieldu a celé město je na Simpsonovic rodinu našt...