Zlé zprávy a vymýšlení léku

10 3 0
                                    

Lisa s profesorem uklízeli laboratoř. Když to tam vyčistili pustili se do uklízení těch robotích částí. Když i ty uklidili, pustili se do samotného vynalézaní léku. Zkoušeli pokusy na krysách a míchali nové látky. Docela si to i užívali. Když si dali pauzu, sedli si do křesel v laboratoři. Pustili televizi a najeli na zprávy. ,,Tady Kent Brookman a přináším vám nevím jestli hezké zprávy. Milionář Montgomery Burns, byl převezen do své vily, ale ne proto, že se mu ulevilo, ale proto, že doktoři si jsou skoro jistí, že pan Burns zemře." Dořekl Kent a na obrazovce vedle něho se ukázal polomrtvý pan Burns. Lisa s profesorem zděšeně vydechli. ,,Musíme ten lék co nejdřív vymslet, ne, že by si pan Burns nezasloužil smrt, ale takovouhle smrt si nezaslouží nikdo!" Řekla naléhavě Lisa a profesor zostra přikývl. Potom, ale znovu začal mluvit Kent. ,,Pokud se alespoň lidé v nemocnici nevyléčí... Je celkem možné, že se Koronaviru nikdy nezbavíme."

Dopověděl Kent a Lisa vypla televizi. ,,Potřebujeme pomoc. Jdu najít ty, kteří by nám mohli pomoct. Vy zatím vymýšlejte." Řekla Lisa a už vyběhla ven z laboratoře, sedla na kolo a jela za lidma, které budou potřebovat.

Její rodina, kvůli podpoře

Dotor Julius Dlaha, kvůli tomu, že je to prostě doktor

Pan Flanders, kvůli optimistice

Pár šprtů ze školy, protože se budou hodit.

Pan Smithers, protože stoprocentně bude chtít pomoci.

Simpsonovi v knize,: aneb: Korona ve SpringfielduKde žijí příběhy. Začni objevovat