Zácpa

10 2 0
                                    

Celá Covidová četa si nasedla do svých aut a jeli směrem k vile pana Burnse, kde měl údajně starý miliardář ležet a nejspíš i umírat. Homer vjel na dálnici, kde bohužel byla zácpa. Troubil křičel, ale s auty to ani nehlo. ,,Jeďte lenoši! Tak dělejte! Hněte se trochu!" Křičel Homer na celou dálnici a naštvaně cukal levým okem. ,,Nebojte Simpsone. Já jim ukážu." Zavrčel Smithers ve svém autě vedle toho Homerova auta a otočil se na ostatní. ,,Až vám řeknu, tak všichni zatroubíte na klaksony, jasný?!" Téměř od všech se ozvalo: ,,Jasný!" ,,Tak fajn." Začal Smithers a dal další rozkazy. ,,Všichni ruce na klaksony. A... TEĎ!!"

Zakřičel a celou dálnicí se najednou rozléhalo obrovské troubení, že to slyšeli i křováci v Africe. Najednou se kolona aut pohla a od celé čety se ozval výtězný pokřik. ,,Juchů! Hne se to!" ,,Jupí ja jéj!" ,,Bezva!" ,,Juchů!" Ozývalo se od všech a brzy, už v dálce byla vidět obrovská vila. ,,Jen jestli, už Burns není korunovanej na vládce pekel..." Poznamenal Bart a Homer se na něj otočil. ,,Buď ticho Barte! Takový věci neříkej. Navíc všichni víme, že jednou bude vládnout peklu." Okřikl Barta Homer a Bart si sám pro sebe zamručel: ,,Pokud ještě žije a my ho vyléčíme, bude žít dalších sto let." Brzy, už všichni skoro byli před obrovskou vilou, když v tom se jim do cesty postavila další kolona aut. ,,Ale no tak!" Zařval Homer na celý Springfield a naštvaně zatroubil. Bart se zahleděl na klidně stojící monstrtrak, který byl u půjčovny aut. ,,Hmm... Mám nápad." Řekl Bart a škodolibě si promnul ruce.

Z nějakého záhadného důvodu teď všichni seděli v monstrtraku, který Homer s úšklebkem nastartoval a vyrazil na silnici. Přejel všechna auta která mu stála v cestě a u toho se dost psychopaticky smál, zatímco Bart si užíval tu podívanou a ostatní se sotva drželi na svých místech. Všichni, už byli před Burnsovou vilou. ,,Liso, máš ten lék?" Zeptal se Flanders a Lisa vytáhla kufřík s pár injekcema. ,,Ano mám." Odpověděla udýchaně, ještě z té jízdy a Homer zatnul pěsti a rozkázal:
,,Tak jdeme."

Simpsonovi v knize,: aneb: Korona ve SpringfielduKde žijí příběhy. Začni objevovat