P.O.V. Jacky
Het is middagpauze en ik zit samen met Lizzy, Abi, Ciara, Damian en Steve aan een tafel. Ik ben met Ciara aan het kletsen over het vorige lesuur, want het was één grote chaos. De docent kreeg de klas niet stil en is toen maar gewoon begonnen met de les en volgens mij heeft bijna niemand iets opgestoken.Ik kijk tijdens het gesprek een beetje om me heen en zie dan Noah binnenlopen. Ik glimlach naar hem en hij geeft me een glimlach terug, terwijl hij naar ons toe komt lopen. Hij haalt even zijn hand door het haar van Lizzy en komt dan tussen ons inzitten.
Ciara begint een gesprek met Abi en ik vraag aan Noah hoe het ging. "Ze is nu veilig" zegt hij met opluchting. "Was je bij mama?" Vraagt Lizzy onzeker. "Ja, en het gaat allemaal goed komen" zegt hij met een lieve glimlach, terwijl hij een arm om haar heen slaat. "Was ze niet boos op mij?" Vraagt Lizzy aan Noah. "We hebben gisteren de hele dag gepraat over alles wat er is gebeurd en ze heeft heel veel spijt van wat er is gebeurd. Ze was zichzelf niet Liz en nu wordt ze geholpen en hopelijk gaat het snel weer beter. Als je er klaar voor bent, kunnen we een keer samen naar haar toe." Legt Noah uit. "Oké"
————
Na school loop ik naar de kamer van Noah, Damian en Steve toe, want daar hadden Noah en ik afgesproken. Ik klop op de deur en al snel wordt ie opengemaakt door Steve. "Hey, kom binnen" zegt hij glimlachend. "Thanks" Ik stap naar binnen en zie Damian op de bank zitten. "Noah is in z'n kamer" zegt Steve. Ik knik en loop naar de slaapkamer van Noah. Ik klop op de deur. "Kom maar" hoor ik hem roepen. Ik open de deur en stap naar binnen.
"Hey babe" zegt hij grijnzend, terwijl hij naar me toe loopt en zijn armen om mij heen slaat. "Hey" zeg ik grinnikend. "Wat was je aan het doen?" Vraag ik nieuwsgierig. "M'n was aan het opruimen" zegt hij zuchtend. "Ja, dat moet ook gebeuren" zeg ik lachend.
Ik plof op zijn bed en Noah komt naast me zitten. "Dus, hoe is het allemaal gegaan?" Vraag ik geïnteresseerd. "Ik kwam binnen en ze lag te slapen op de bank met een lege fles drank op haar buik. Ik heb haar toen wakker gemaakt en toen vertelde ze me dat ik weg moest gaan, omdat ze me niet kon zien, want ik lijk teveel op m'n vader. Ik heb haar heel vaak gezegd dat ik haar ga helpen en heb haar toen onder de douche gestuurd. Ik heb in die tussentijd de benedenverdieping schoongemaakt en daarna hebben we de hele middag en avond gepraat. Vanochtend hebben we haar tas ingepakt en zijn we naar de kliniek gegaan om te kijken of ze zich daar wel thuis kan gaan voelen en ze vond het allemaal oké. We hebben de hele ochtend gepraat met haar begeleider en toen ben ik weggegaan." Legt Noah allemaal uit. "Ik ben blij voor haar dat ze wordt geholpen" "Ik ook. Ik hoop dat het snel beter met haar gaat." Ik knik instemmend.
We blijven een tijdje op Noahs bed liggen en we zijn nu een film aan het kijken. "Heb je eigenlijk nog een opdracht gehad vorige nacht?" Vraagt Noah aan mij. "Nee, ik kon gewoon lekker slapen." Zeg ik grinnikend. "Dat is fijn" zegt Noah glimlachend. "Ben je bang voor wat er kan gaan gebeuren met die man?" Vraagt hij dan. "Ja, al sinds het moment dat ik weet dat hij achter me aan zit. Ik kan nergens ontspannen naartoe en zelfs nu is mijn hoofd bezig met allemaal scenario's. Het enige moment van rust in mijn hoofd is als ik slaap." Zeg ik zuchtend. "Ik hoop dat het snel voorbij is" zegt Noah. "Ik ook. Ik zit elke avond achter m'n laptop om te kijken of ik iets van hem vindt, maar er is gewoon helemaal niks te vinden"
Plotseling sluit Noah de laptop waar de film op aan het afspelen was en dan legt hij hem weg. Ik kijk hem vragend aan. "Ik ga je even laten ontspannen" zegt hij grijnzend. "Wat ben je van plan?" Vraag ik nieuwsgierig.
Noah trekt me op zijn schoot en ik kijk hem in zijn ogen aan, voordat ik mijn lippen op de zijne plant. Hij gaat meteen mee in de zoen en hij trekt mijn shirt uit. Dan legt hij me neer op mijn rug en komt hij boven me hangen, om me vervolgens kusjes in mijn nek te geven. Ik kan een zachte kreun niet onderdrukken en ik voel Noah tegen m'n nek aan grijnzen.
"Ga op je buik liggen" fluistert Noah dan in mijn oor. Ik kijk hem even vragend aan, maar doe toch wat hij zegt. Ik kijk wat hij aan het doen is, maar hij is de slaapkamer uit. Ik blijf rustig liggen en sluit even kort mijn ogen.
Dan hoor ik weer voetstappen binnenkomen en ik kijk op. Hij heeft een flesje olie in zijn handen. "Ik ga jou een massage geven, zodat je even volledig kan ontspannen." "Dankjewel" zeg ik glimlachend, terwijl ik mij goed op zijn bed neerleg.
"Deze moet nog wel even uit" hoor ik Noah mompelen, voordat hij mijn joggingbroek in één keer uittrekt. "Waarom?" Vraag ik grinnikend. "Ik moet toch ook ergens van kunnen genieten" hoor ik hem serieus zeggen, waardoor ik moet lachen.
Eens een jongen, altijd een jongen...
Hij komt op mijn benen zitten en begint met het masseren van mijn schouders. Ik slaak een genietende zucht en sluit mijn ogen. Hij maakt mijn bh los en ik gooi hem op de grond.
Na een paar minuutjes voel ik zijn duim op een bepaalde plek cirkelen onderaan mijn rug en ik weet precies wat daar zit. Een litteken van ongeveer 10 cm van links naar rechts door een mes. Ik heb er best lang van moeten revalideren, omdat ik amper kon bewegen.
"Je hebt er echt veel" hoor ik Noah mompelen. "Ik weet het. Ze zijn ook echt lelijk" zeg ik zuchtend. "Ik vind ze mooi. Het laat zien wie je bent en het blijft een onderdeel van je leven" "Dankjewel" fluister ik. "Ik zal je altijd prachtig blijven vinden" zegt Noah, terwijl hij me kusjes begint te geven in mijn nek, wat al snel uitliep tot meer...
JE LEEST
Double life •Dutch• {Voltooid} (Herschreven)
Acción(Voltooid) (Herschreven) Jacky, een 18 jarig meisje, besluit om naar een internaat te gaan aan de andere kant van het land. Haar ouders zijn er niet meer en ze wil een nieuwe start maken, maar haar oude leven blijft haar achtervolgen. Ook komt ze...