O PÁR MINUT DÉLE:
Nechala jsi Steve dole a šla si po schodech nahoru. Chtěla jsi do sprchy, ale když Bucky viděl, že tam jdeš, rozběhl se a vběhl tam dříve. Práskl za sebou dveřmi a čekal až tam doběhneš taky. ,,Pozdě haha." odpověděl zpoza dveří. ,,Jako vážně?" odsekla jsi mu. ,,Třeba se to příště povede." odpověděl, otevřel lehce dveře a začal se lehce smát. ,,Ale já byla první!". ,,No teď už nejsi, tak padej." zabouchl ti před nosem. Mezitím co jsi odešla, ti dal do šampónu na vlasy modrou barvu. A ty nic netušící jsi čekala, až opustí konečně koupelnu. ,,Koupelna je celá tvoje." když to dořekl uculil se a poodešel ode dveří. ,,Skvěle, tak teď vypadni." udělala jsi na něj podrážděný obličej. ,,S radostí." a usmál se.Mezitím co jsi si myla vlasy, seděl Bucky ve svém pokoji a čekal, když si vylezla ze sprchy a podívala jsi se do zrcadla. Nemohla jsi tomu uvěřit. ,,AAAAAAAAAAA" začala jsi křičet z koupelny. Když to Bucky slyšel, začal se usmívat. ,,No to si děláš srandu. Já mám modré vlasy !?!!?" vyběhla jsi z koupelny a běžela dolů po schodech do obýváku. Wanda se začala chechtat ,, Pane bože Jess, co sis to udělala." řekla celá rozesmátá. Tony jí dal za pravdu ,, Praktický nový účes ty rusalko." i zbytek se začal smát. ,, Hahaha Tony to bylo moc vtipné, jo a navíc, tam odkud jsem je rusalka zelená." odvětila jsi mu a zbytek se začal smát ještě víc. Otočila jsi se a Bucky stál na schodech ,, Doprdele to jsi udělal ty?!" křikla jsi po něm. ,, Jak jsi to takhle rychle zjistila?" řekl s lehkým sarkazmem ve tváři a hlase. ,, Bože já tě zabiju!" rozběhla jsi se k němu ale Steve tě chytil za ruku a zastavil tě. ,,Dobrá tak už dost, to by stačilo!" řekl rázným hlasem. ,, Jess ty jsi mu odpojila spojení na misy." řekl. ,,Díky Tony!",,Ještě jsem neskončil..ty Bucky, jsi Jess obarvil vlasy, tudíž se jí taky musíš omluvit." dokončil. ,,Možná se obejmout na usmířenou??" navrhl Steve. Ty a Bucky jste k sobě šli blíž a naráz jste mu odpověděli ,,NIKDY!" pak jste šli každý svojí cestou. ,,Řekla bych že to šlo dobře." přidala se Nat. ,,Dáme jim čas, oni se k sobě nějak dostanou." řekla Wanda.
O PŮL HODINKY POZDĚJI:
Jdeš po schodech za zbytkem týmu. ,,Tak jak se má naše ledová královna." řekne sarkastický Bucky. Ty se na něj podíváš ,,Ledová královna se má skvěle." když to dopovíš Bucky se na tebe dlouze podívá. *trochu sis vlasy upravila a vypadají úchvatně*(na obrázku nahoře)
,,Jak jsi-" ani to nedořekl. ,,Mockrát ti děkuju za tu změnu." řekla jsi mile. ,,Teď si děláš srandu.." odpověděl na to. ,,Ne, nedělám, vážně se mi to líbí".
,,Upravila jsi to..". ,,Jasně, díky za tvojí pomoc ." lehce si se pousmála ,, Nebo co jsi to vlastně chtěl udělat, ale potom jsem to upravila a vážně se mi to líbí". Bucky se jen díval na tebe a tvoje vlasy. ,,Vážně sis myslel, že mi dostaneš tímhle?" řekla jsi opovrženě, ale ne moc. Pořád se jen díval a zamračil se. ,,Budeš si muset vymyslet něco lepšího než je tihle Jamesi. ,,Ty teda nejsi naštvaná"? ,,Ne, tedy ano není to nejlepší barva, ale co už. Navíc myslím,že Stevovi se líbit bude, jestli víš co myslím". ,,Takže válka je u konce?" zeptal se. ,,Stoprocentně." usmála jsi se.Takže teď ještě pár kapitol bude tak normálních, ale nebojte od příštích díku to bude vážně hot a hodně detaily🦋.
ČTEŠ
Jsem Bucky a ty?
FanfictionSPICY STORY!!! Jsi krásná, mladá a hlavně velmi nadaná členka Avengers, jménem Jessica Quinnes. Pomáháš jim dobré dva roky, ale pak najednou přijde on. Stevovo druhý nejlepší kamarád. Najednou se ukáže, že ty a Bucky nedokáže být pomalu ani v jedné...