KAPITOLA 14: plaváníčko

591 21 1
                                    

*DRUHÝ DEN*

Ráno jsi se probudila, koukala jsi mu přímo do obličeje a asi ho překvapilo, že se neusmíváš, ale neměla jsi nic na sobě a při rozhlížení po pokoji, bylo všechno oblečení na zemi, nebo pohozené jen tak.
,, No to je zajímavé překvapení." ,,Dobré ráno i tobě." řekl a stále se na tebe díval. ,,Včerejší noc byla jen úlet a byli jsme pod parou, nic neznamenala ne?" zeptala jsi se opatrně a natahovala jsi se pro triko hozené na zemi. ,,Přesně tak, dva lidi, kteří jen měli náladu, to je vše." odpověděl. ,,Přesně...". I když jsi to nahlas neřekla, ta noc byla úžasná a musela jsi uznat, že v posteli to opravdu umí. Ví co holka chce a líbí se jí to. To dělají ty zkušenosti a jeho sto let. Usmála jsi se pro sebe. ,,Půjdu si dát sprchu." přerušil tvoje myšlenky. ,,Ne, ja půjdu první." řekla jsi mu to jako hotovou věc a rozběhla jsi se směrem ke koupelně. ,,Tak to si nemyslím." a rozběhl se za tebou, chytil tě silně za pas a přitáhl k sobě. ,,Moc pomalá." řekl. ,,Tak běž." odpověděla jsi mu. Přetočil tě obličejem k sobě a zašeptal ti do ucha. ,,Budu rychle neboj." a začal se smát. Chvíli jste jen stáli a dívali jste se tomu druhému do očí, pořád měl ruce kolem tvého pasu a ty jsi mu dala ruce kolem krku. Pak jsi si uvědomila co děláš a pustila ho. ,,Ehm, uvidíme se dole?" řekl ti Bucky a zamířil tiše do koupelny. ,,Jo.." řekla jsi nejistě. Když za sebou  zavřel dveře a pustil sprchu. Lehla sis na postel a koukala na strop, byla jsi unavená a cítila jsi migrénu z včerejší noci. Převlíkla jsi se do letních šatů a šla jsi po schodech dolů, udělat si vajíčka a slaninu. Začala jsi jíst a po chvilce za tebou dolů přišel i Bucky. Šel po schodech a ty jsi k němu zvedla oči, viděla jsi jak jde po schodech, měl jen ručník kolem pasu a po jeho vypracovaném těle stékaly kapky, které nestačil usušit ručníkem. Jeho mokré vlasy mu lemovaly obličej a jeho blankytně modré oči se do tebe začaly vpíjet. Předtím než tě uviděl, strhla jsi svoje oči zpět do talíře. ,,Nechal jsem si tady tašku s věcmi." řekl ti, když sešel až dolů. Ty jsi se na něj jen podívala a odpověděla ,,Dobře." a ukrojila sis kousek slaniny. Mezitím co se převlékl, odnesla jsi nádobí a šla jsi se převléct do plavek. (nahoře na obrázku) Když jsi se podívala ven, řekla sis, že si půjdeš zaplavat do řeky. Měla jsi s sebou svoje oblíbené plavky a teď jsi je mohla konečně využít. Bucky se ale vrátil a pousmál se, když tě viděl převlékat se v domnění, že na tebe nikdo nekouká. Najednou jsi se poloslečená otočila, aby sis sáhla pro plavky za tebou, jenže tam stál Bucky u dveří a díval se směrem z okna. ,,Pane bože, můžeš prosimtě odejít.." řekla jsi dost nahlas. ,, Nezvedej si sebevědomí, nekoukám se krásko." řekl a pousmál se. ,,Takže co budeme dnes dělat ?" zeptal se. ,,Přemýšlela jsem, že si půjdu zaplavat do řeky". ,,Na zlepšení kondice?" zeptal se provokativně. ,,Jasně, mysli si co chceš." usmála jsi se falešně. ,,Budeme plavat naostro.." řekl po chvíli a přejel tě pohledem, když viděl, že sis už oblékla plavky. ,,NAOSTRO?" zeptala jsi se, jakoby sis myslela, že jsi špatně slyšela. ,,Máš nějaký problém?" usmál se jeho typickým způsobem. ,,Proč bychom měli plavat naostro?" šla jsi kolem něj a mezitím sis dělala culík a brala klobouček. ,,Proč ne?" zasmál se a sledoval tě. ,,Protože je to divný"? ,,Je to zábava". ,,Myslíš si, že je to zábava?" přišla jsi k němu blíž. Naklonil se k tobě ,,No, ne taková jako včerejší noc, ale tam se dostaneme". ,,To neříkej." pousmála si se. On se na tebe usmál zpátky. ,,Jdu si vzít něco přes plavky." a odešla jsi, hned jak jsi to dořekla. ,,A ty si vezmi plavky.." křikla jsi zpoza rohu.

Tady je ještě jedna část, ráda bych vydala zítra ještě jednu, ale uvidím, jak na tom budu s časem.🤎

Jsem Bucky a ty?Kde žijí příběhy. Začni objevovat