,,Bucky, dávám ti úkol, jet na tu dovolenou s Jess." dořekl a usmál se. Ty jsi se na něj jen podívala. ,,Možná jsem si měl vybrat pravdu." řekl pološeptem Bucky. ,,No už to tak je, tenhle týden jedete spolu." řekl Steve. ,,Jo...tak to se nestane." řekl mu na to. ,,Já jedu sama!" přidala jsi se. ,,Ne to tedy ne." usmál se na tebe Steve. ,,Nepojedu!!" podíval se zamračeně na Steva a pak na tebe. ,,Ale ano." odpověděl mu s klidem. ,,Tak hele, oba jste moji nejlepší přátelé, takže bych vážně ocenil kdyby jste se mohli spřátelit. Kvůli mně?" podíval se na vás. ,,Takže tohle je můj úžasný dárek k narozeninám." řekla jsi sarkasticky. ,,Není to snad napořád." odpověděl ti. ,,Třeba jednou budete přátelé." dořekl a ty jsi se podívala na Buckyho a pak zpátky na Steva a jen jsi mlčela. Všichni byli na chvíli ticho a najednou Thor řekl ,,Nebo i víc." a mrkl na mě. ,,Uhh fajn, pojedu." řekl nakonec. ,,Fajn." řekla jsi nazpět. ,,Díky." podíval se na vás spokojeně.
O PÁR DNÍ POZDĚJI:
Bylo okolo sedmé ráno a ty jsi běhala po pokoji a balila poslední tašku na cestu za tvým dárkem. Sice jsi byla nadšená, ale po chvíli sis opět vzpomněla na to, že nejedeš sama a nadšení upadalo. V tom jsi slyšela Buckyho kroky na schodech. Zastavily se před pokojem a v tom zaklepal na dveře, ale ne jemně, bylo to spis jakoby bušil, aby mu někdo otevřel. ,,Jsi už hotová?" řekl polokřikem zpoza dveří. ,,Jo!" odpověděla jsi stejně nahlas jako on a dozapnula tašku s oblečením. Vyšla jsi z pokoje a první co jsi uviděla byl Bucky, který tě jen projížděl pohledem a v ruce držel tašku.( nahoře je oblečení ve kterém jsi jela) Cesta byla dlouhá, ale stala za to, když jste totiž přijeli na místo, bylo okouzlující. ,,Páni, Steve se překonal. Je to nádhera." říkala sis sama pro sebe a koukala ze zápraží na výhled s jezerem před tebou. ,,Nejlepší dárek jaký mi mohl dát." řekla sis tak nějak pro sebe a usmála se. Podívala jsi se na Buckyho ,,No už není, když jsi tu taky". ,,Ou zničil jsem ti pocit z narozeninového dárku"? ,,To teda Ano". ,,Dobře." řekl a pousmál se. ,,Ach táhni do haj-" nestačila jsi to ani doříct, když v tom se k tobě přiblížil a zakryl ti pusu jeho dlaní. ,,Opatrně s tím co tu řekneš." podíval se vyzývavě. Ty jsi mu dlaň olízla a čekala až jí z tebe ten parchant sundá. Jen se zasmál a řekl ,,Fuj Jessico." a podíval se za tebe na výhled.VEČER:
Po náročném dni jste si sedli venku a dali jste si něco k jídlu. Když jste snědli jídlo uklidila jsi nádobí nalila sis víno, vzala deku a šla si sednout na verandu venku. Po chvilce sis vzala počítač a začala psát svoji knížku. Psala jsi takhle asi hodinu a půl, když v tom jsi slyšela kroky za tebou a otočila jsi se. ,,Psaní, až tak nudná jsi"? ,,Uklidňuje to." otočila jsi se k němu zády a psala dál. ,,Fajn, tak o čem to je?" zeptal se mile. ,,O mém životě, o tom čím jsem si prošla a tak." odpověděla jsi a psala stále dál. ,,Zajímavé." řekl. ,,Tak sbohem"?? Usmál se a šel dovnitř, zapnul si rádio a dal ho na nejvyšší hlasitost. ,,BUCKY!" křikla jsi na něj z verandy. ,,Neslyším tě Jess". Došla jsi dovnitř. ,,Co máš za problém krásko." řekl pobaveně. ,, Můžeš to ztlumit prosím." řekla jsi ještě s klidným hlasem. ,, Řekni prosím a já to zvážím." přiblížil se o kousek a usmál se. ,,Ne díky Jamesi." odpověděla jsi bez váhání a chystala jsi se jít vypnout rádio, jenže tě pěkně chytil za předloktí, druhou rukou tě chytil za pas a přitáhl s sobě tak ze stal za tebou, pak ti odhrnul vlasy a řekl pološeptem do ucha. ,,Nelíbí se ti malinko muziky Jessico"? ,,To co by se mi líbilo je, že by jsi ztlumil tu hlasitost". ,,Tak řekni prosím, víc po tobě nechci". Ty jsi se otočila, tak aby jsi mu viděla do obličeje a on tě lehce chytil za bradu.Omlouvám se, že další část vyšla teprve teď ,ale díky škole nemam čas v týdnu.
ČTEŠ
Jsem Bucky a ty?
FanfictionSPICY STORY!!! Jsi krásná, mladá a hlavně velmi nadaná členka Avengers, jménem Jessica Quinnes. Pomáháš jim dobré dva roky, ale pak najednou přijde on. Stevovo druhý nejlepší kamarád. Najednou se ukáže, že ty a Bucky nedokáže být pomalu ani v jedné...