KAPITOLA 6: falešná omluva

429 22 0
                                    

TEN STEJNÝ DEN:
Steve se od tebe rozdělil na schodech a ty jsi se vydala za Nat a Wandou.
*Z POHLEDU BUCKYHO*
,,Čau Bucky." ozvalo se od dveří. ,,Steve...jestli jsi tu kůli Jessice tak mi to nezajímá." řekl jsi. ,,Podívej, oba jste moji nejlepší kamarádi a by-" ,,Nezájem." přerušil jsi ho. Bylo krátké ticho. ,,Řekla promiň". ,,Ona co?". ,,Jo omluvila se za všechno a řekla, že by se chtěla přátelit, ale styděla se a nechtěla ti to říct přímo." po tom co to dořekl se zadíval na Buckyho. ,,Oh aha, tím pádem si myslím, že je to v pohodě." zadíval se na Steva nazpět. ,,Fajn, už musím jít".
*ZPÁTKY VE TVÉM POHLEDU*
,,Ahoj Jess, mužů dál"? ,,Jestli tu jsi kůli Buckymu tak o tom mluvit nechci." podívala jsi se na něj. ,,Vlastně, přišel jsem sem, abych ti řekl, že se omlouvá za všechno". ,,To řekl.."? ,,Jasně, akorát byl vyděšený to říct přímo." zadíval se na tebe Steve. ,,No tím pádem ...asi dobrý? Myslím.." koukala si do země a víc slov tě nenapadalo, ale než jsi stačila něco říct, Steve do toho skočil. ,,Mimochodem děkuju za dnešek, ale jsem unavený tak si půjdu lehnout." pousmál se a ty jsi mu úsměv oplatila. ,,Dobrou!" křikla jsi po něm z dálky.

DALŠÍ DEN:
Bylo brzo ráno, mohlo být tak pět hodin a tak jsi se rozhodla jít běhat. Všichni ještě spali, když v tom jsi slyšela kroky, co kráčejí po schodech dolů za tebou. Byl to Bucky převlečený do upnutého trička a tepláků. No koukejme kdo přišel dolů, řekla jsi si v hlavě a pousmála se pro sebe. Bucky se jen podíval a řekl ,,Proč jsi vzhůru tak brzy"? ,,Půjdu si zaběhat a ty"? ,,Taky půjdu". ,,Takže mezi námi, je to v pohodě ?" ,,Dá se to tak říct a byla to otázka času." ,,Cože"? ,, Nevěděl jsem, že se omluvíš, nebo to vzdáš tak brzy." díval se vítězným pohledem. Ty jsi na něj jen zmateně koukala. ,,Už jsi nezvládala tu nenávist mezi námi holčičko." podíval se na mě. ,,O čem to sakra mluvíš?! To ty jsi se mi přeci omluvil"! ,,Ne, ty jsi se mi omlouvala". ,, Ne Steve říkal, že tě to mrzí a-. Ten parchant, to udělal úmyslně." vykřikla jsi. ,, Takže nás zmanipuloval." řekl Bucky s naštváním v hlasu. ,,Bože tak se omluv, víc od tebe nechci". ,,Já? To ty jsi tohle začala!" dořekl to a přiblížil se velkými a ráznými kroky k tobě o půl metru a skončili jste oba u lednice. ,,Takže asi neřekneš promiň..."

Pardon, že jsem nenapsala další části, ale nějak jsem nemohla najít čas.

Jsem Bucky a ty?Kde žijí příběhy. Začni objevovat