KAPITOLA 13: rušná noc

712 26 0
                                    

,,To je v pohodě, budu spát dole na gauči." řekl ti na to. ,,Nemusíš tam spát Bucky". ,,Fajn, tak jdi ty". ,,To není to co jsem myslela blbečku. Ta postel je dost velká pro nás oba." udělala jsi podrážděný výraz. ,,Páni, dobře." odpověděl ti. ,,Myslíš, že to tvoje pomalý hormony vydrží?" ušklíbla jsi se. ,,Jsem dost opilý, takže asi ne, ale tak uvidíme". A tak jste si lehli do postele, jenže po pár minutách co jsi u něj ležela jsi ucítila jak se tě něco dotýká. ,,Přestaň na mě sahat". ,,Nesahám." otočil se k tobě zády, v domnění, že to udělá lepší. ,,Bucky, ale já to cítím...". ,,To je něco jiného." řekl a uculil se. Pak ti to došlo. ,,...vážně se ti postavil!?" řekla jsi přehnaně. Bucky si lehnul na zadá a dal ruce za hlavu a s klidem řekl ,,Tvoje vina...Promiň, ale nedokážu to momentálně ovlivnit". ,,Mám se teda otočit?" zeptala jsi se. ,,Ne, to by bylo ještě horší, věř mi." odpověděl. ,,Ouu..". ,,Vadí ti ten pocit?" zeptal se po chvilce a tobě se lehce zastavil dech. ,,Vlastně...ne, tobě?" řekla jsi nejistě, ale možná to bylo jen tím, že jsi nebyla při smyslech. Najednou se k tobě otočil a přisunul se blíž, jakoby slyšel tvoje myšlenky ,,Ne..." odpověděl ti nakonec. Jeho rty se přibližovaly a ty jsi toužila po tom se do nich vpít jako inkoust do papíru. Cítila jsi mráz po zádech ale zároveň obří nával tepla a pak se zeptal ,,Jedna pusa?" srdce ti přeskočilo a do břicha ti vletěli motýli. Nakonec jsi odpověděla ,, Jen jedna .." a naklonila jsi se k němu blíž. Vzal tě za tvář a přitáhnul tě ještě blíž, tak že rty se leze dotýkali, odhrnul ti vlasy a políbil tě. Cítila jsi se, jako kdybys měla v břiše miliony motýlků a poletovali tam pořad dokola. Najednou se z pusy stalo lehké líbání, které netrvalo dlouho, hned na něj navázalo silné a drsné. Bucky se zvednul a posadil si tě na rozkrok a přitom tě pořád líbat. Bylo to jako líbat boha, nebo alespoň jeho rty tak chutnaly.

*MEZITÍM V SÍDLE AVENGERS*
,,Vážně doufám v to, že se trochu spřátelí." řekl Steve. ,, Já jenom doufám, že se navzájem nepozabijou..." hodil Tony do konverzace.

*ZPÁTKY U VÁS*
Když jste se líbali a pořád neměli dost, už to vyvrcholilo tak, že si Bucky sundal triko, nebo spis ty jsi ho z něj sundala. I v té tmě byly vidět jeho břišní svaly a to jak jsou vypracované. Když jsi triko hodila kamsi do místnosti, přišla řada na něj. Lehce ti sundal top, který jsi měla na spaní a pomalu ti přejel po zádech, aby zjistil, že už nemáš žádné další kusy oblečení. Potom už líbání na pusu nestačilo, začal tě líbat na krku a postupně sjížděl dolů. Ty jsi dělala to samé....

*ZPĚT U AVENGERS*
,,Možná to byl špatný nápad, poslat je tam na tak dlouho a samotné." přemýšlel dál. ,,No, ne každý se může spřátelit." dodala Nat. ,,Hm co myslíte, že teď dělají..." přispěl Thor do konverzace.

*MEZITÍM ZASE U VÁS*
...nemohli jste přestat. Jeho přítel pořád stál a ty jsi to nemohla vydržet, bylo to moc velké pokušení, neudělat něco víc. Začala jsi mu stahovat kalhoty a když pochopil o co se snažíš, začal dělat to samé. Už vám zbývaly jen poslední díly prádla, chytil tě silně za zadek a zmáčkl ti ho, mezitím co tě líbat na krku, už jsi byla rozpálená, jak nikdy předtím a tak jsi....

*MEZITÍM U AVENGERS*
,,Nejspíš se zase o něčem hádají, jako obvykle" odpověděla Wanda a všichni se zasmáli. Steve se přidal ,,Ta chata, kam jsem je poslal, má jen jednu ložnici, takže Jess poslala Buckyho nejspíš na gauč." smáli se dál. ,,Taky myslím.." řekla Wanda.

*ZPĚT U VÁS*
...Si sundala spodní prádlo a když už udělal jeho práci s kamarádem, chytil tě za boky a začal si tě přitahovat a ty jsi začala vzdychat. Trvalo to celou noc a byla to jedna z nejlepších noci v životě.

Tady je další část, taková pikantnější, dneska vydám asi ještě jednu.🔥

Jsem Bucky a ty?Kde žijí příběhy. Začni objevovat