Bylo o kolo 7 ráno a ty jsi se vydala na každodenní běh. Najednou slyšíš jak ti zvoní telefon. Byl to Steve a bez jakéhokoli pozdravu ze sebe vykoktal máme důležitou misy a potřebujeme tvou pomoc. Když jsi to slyšela, okamžitě jsi se vydala zpět do sídla Avengers. Bez jakéhokoli převlečení jsi se vydala na zasedačku. Všichni už tam na tebe čekali- Jedná se o důležitou misy aaa koukejte kdo se k nám uráčil připojit řekl Tony jedovatě. ,,Haha opravdu vtipné Tony" odpověděla jsi.
POZDĚJI:
,,Mise šla podle plánu všichni letíme domů, Jess ukázala by jsi nám prosím nejrychlejší cestu ven a nejlépe bez ostrahy "ozvalo se ze sluchátka. ,,Ano jdu na "to odpověděla jsi. ,,Jess co máš teď na sobě, já jen abych věděl jestli máme pospíchal domů" řekl Steve. ,, Rogersy přestaň blbnout, nebo tě odpojíme od wifiny" řekl Tony s humorem. ,,Na tohle opravdu není vhodná doba Steve" přidala se Nat. Ty jsi se nad tím jen pousmála a vyndal sluchátko z ucha. Teď už se mužů jít osprchovat, řekla sis pro sebe.VEČER:
Chtěla jsi jít spát, ale vzpomněla sis na práci, kterou máš ještě dodělat a tak jsi se z unavený výrazem vydala po schodech dolů do pracovny, když v tom jsi dole uslyšela jak někdo rozbil dveře a silné kroky. Cizinec měl batoh a byl ti podivně povědomí, a pak se do tmy zeptal ,, je tu někdo".Bez jakéhokoliv váhání si vytáhla nůž z šuplíku tvého stolu a hodila ho na záhadného cizince. Ten ho chytil, pustil ho na zem. ,,Co jsi zač ty maniaku bez domova?" zakřičela jsi. Ten muž odpověděl ,, jsem Bucky ty bláznivá vražedkyně. Ty jsi se na něj jen nenávistně podívala, ale než jsi stačila říct nějaký výstižný argument bylo pozdě. Najednou se všichni seběhli podívat, co se děje dole za boj. Když tam přišel Steve, Bucky se jen šťastně podíval a objali se a pozdravili. Zbytek zůstal nechápavý stát, nebo alespoň to tak vypadalo. Nakonec se všichni pozdravili a tobě došlo že jsi jedniná, která toho maniaka nezná. Najednou k tobě Steve přistoupil a řekl ,,tohle je Bucky můj druhý nejlepší kamarád, který se mnou byl ve válce a pak když ho hydra pustila, přidal se k avengerům, jenže byl na nějakou dobu ve Wakandě." Ty jsi ho jen propíchla pohledem a Steve pokračoval ,,Bucky tohle je Jessica, ale říkáme ji tu Jess je to náš nejnovější Avenger a je tu díky svým znalostem techniky a komunikace je taky moje nejlepší kamarádka." Když to dořekl oba jste se na sebe s buckym podívali a jen se navzájem nenávistně prohlédli. Až po chvíli si do ticha řekla ,,čekám až se mi omluvíš" najednou se na tebe Bucky podíval úplně bez emocí ,, spíš čekám já omluvu od tebe ty bláznivko." ,,Já a omluvit se !?! To spíš ty." ,,Ne ty jsi po mě hodila nůž bezdůvodně!?" ,,A ty jsi mi nazval bláznivou vražedkyní !?" ,,Možná protože jsi !" odpověděl. Byla jsi zlostí bez sebe a on taky ..,, jdi do prdele" křikla jsi po něm. Ostatní vás jen pozorovali až najednou Steve řekl ,,i když byla zábava tohle pozorovat, tak už by to stačilo". ,,JDU SPÁT !" křikla jsi ještě z povzdálí a šla spát.
ČTEŠ
Jsem Bucky a ty?
FanficSPICY STORY!!! Jsi krásná, mladá a hlavně velmi nadaná členka Avengers, jménem Jessica Quinnes. Pomáháš jim dobré dva roky, ale pak najednou přijde on. Stevovo druhý nejlepší kamarád. Najednou se ukáže, že ty a Bucky nedokáže být pomalu ani v jedné...