"Jisoo!"
Jisoo arkasından gelen sesle oraya döndü. En yakın arkadaşı Taehyung koşarak ona doğru geliyordu.
"Efendim Taetae."
"Bugün benimle sahile gelebilir misin?"
"Şey aslında olabilir. Ama ne için?"
"Sadece birlikte gün batımını izleriz diye düşünmüştüm."
"Oh pekala. Gelirim Taetae."
Taehyung yüzünde ki gülümsemeyle geri döndüğünde Jisoo da önüne dönüp yürümeye devam etti.
Bir süre sonra önünü kesen şey tanıdık bir başka beden oldu.
"Hey Jisoo-ya."
"Hey Jinyoung. Nasılsın?"
"Ben iyiyimde sana bir şey sormak istiyordum."
"Tabi, nedir?"
"Eğer boşsan çıkışta birlikte bir şeyler yapalım mı, diyecektim."
"Şey aslında bugün Taehyungla-"
"Hey sorun değil. Uzun sürmez. Sadece bir şey konuşmak istiyorum."
Jisoo'ya yalvaran gözlerle baktığında Jisoo pes etti ve kabul etti.
'Bugün fazlasıyla garip bir gün.'
•••
"Jinyoung!"
Jisoo Jinyoung'a yaklaşarak ona seslendiğinde birlikte yürümeye başladılar.
"Nereye gidicez Jinyoung?"
"Aslında daha büyük bir sürpriz yapmak isterdim ama şimdilik sadece bir kafeye gidip konuşsak?"
"Sorun değil. Hem ne diyeceğini de merak ediyorum."
Birlikte biraz daha yürüdükten sonra sahil kenarında bir kafeye geldiler. Kafenin ikinci katına çıkarak cam kenarı olan bir masaya oturdular.
"Çok güzel."
"Ne?"
"Gün batımı. Çok güzel değil mi?"
"Evet. Güzel görünüyor."
"Sen daha güzelsin ama."
Jisoo bakışlarını Jinyoung'a çevirince Jinyoungda konuşmaya devam etti.
"Jisoo aslında uzun bir süredir senden hoşlanıyorum. Belki bir şans vermek istersin diye düşünmüştüm. Jisoo benimle çıkar mısın?"
Jinyoung elinin Jisoo'nun masada duran elinin üzerine koyduğunda Jisoo bakışlarını ona çevirdi.
"Jinyoung ben-"
"Sevdiğin biri olduğunu biliyorum. Sadece şansımı denemek istedim."
"Sen, nasıl?"
"Aslında çok belli. Ona olan bakışlarından, ona gülümsemenden ve sürekli ona karşı olan koruyucu tavrından. Ama eğer hislerini itiraf etmezsen geç olabilir. Git Jisoo. Git ve Taehyung'a hislerini itiraf et."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vsoo |oneshot|
FanfictionVsoo one shot hikayeleri. Fluff, angst, korku belki smut? Dikkat! Güncellemeler gecikebilir aklıma fikir geldikçe yazıyorum o yüzden şimdiden üzgünüm^^