19. TIMESKIP

24 0 4
                                    

Time skip van een maand...

POV Y/N:

Het is een maand later, een het is vakantie. Dusss, we hebben besloten om met z'n allen naar Zuid Korea te gaan voor de boyz. En we gaan vanmiddag weg, en iedereen is hier al chaotisch aan het doen. Echt niet normaal. Mijn ouders gaan ook mee omdat wij nog te jong zijn. En dat is best jammer, want nu gaan ze misschien wel de hele tijd op ons letten. Maar we moeten er maar mee leven. Nu zijn we een beetje aan het kijken of we alles hebben, want we gaan één week dus we moeten best wel wat meenemen. We hebben er voor gezorgd dat een goede vriend van Soobin ons op komt halen van het vliegveld. Eigenlijk ben ik wel gewend aan het feit dat ik soms geen kleuren zie. De anderen denken er ook niet zoveel meer aan. Het is gewoon normaal ofzo. Ik heb ook wel een beetje geleerd welke grijstinten bij welke kleuren horen zodat ik toch een beetje weet welke kleur wat is. Soms moet ik nog wel naar het ziekenhuis voor testjes maar voor de rest... Okay, verder met de chaos hier, iedereen wordt helemaal gek. Dit is echt niet goed. "Jongens! Doe even rustig!" Zeg ik. "Wat, we doen rustig." Zegt Amy. "Nee, jullie doen supper druk en gestrest." Zeg ik. "Ja maar..." Zegt Moon. "Okay ga maar weer verder dan besties." Zeg ik. Iedereen schiet in de lach. Ben ik zo grappig? Laat ik nu de boyz maar eens appen.

Y/N🤪: Guyz, we zijn nu aan t inpakken!

Beomgyu💙🐻: Nice babe! See ya soon!

Soobin🐰: Okay, hoelaat komen jullie aan?

Y/N🤪: Ehm. Laat me ff denken. Om morgen om 05:00 's ochtends... Ongeveer denk ik, maar ik app je nog wel daarover.

Soobin🐰: Okayyy isg. See ya 👋🏻!

Beomgyu💙🐻: Bye stupid cutie cat 🐈‍⬛! See ya soon baby!

Y/N🤪: Awh cutie see ya all soon!

Yeonjun🦊: Byeeeee see yaaa!

Huening Kai🐬: See ya all soon!

Taehyun🐿: Byeee!

"Meiden ik heb de boyz nog even geappt." Zeg ik. "Nice gurl!" Zegt Roxanne. "Heb jij wel alles sis?!" Roept Nora. "Ja ja." Zeg ik. We zetten alle koffers bij elkaar en gaan nog even wat anders doen voordat we gaan. Namelijk... Snoep kopen! Voor in het vliegtuig natuurlijk. Dus we gaan met z'n allen naar de stad. Het duurt wel even voordat we een goede grote snoepwinkel hebben gevonden, maar het is de moeite waard. "Laten we in Korea ook nog snacks kopen voor de terugreis als het zover is!" Zegt Nora. "Jaaaa!" Roept iedereen. We lopen langs al het snoep en kiezen wat dingen uit. We nemen ook allemaal zo'n zak snoep waar je allemaal verschillende snoep in kan doen. We nemen ook wat voor mijn ouders mee, anders is het zo zielig. "Oh mijn koelkast! Er zijn apenkoppen!" Roept Nora. Ze rent er naar toe. Wij rennen achter haar aan. "O mijn koelkast ook nog biggetjes!" Roep ik. "Meenemen!" Roepen we allemaal tegelijk.

- Take this, ik moet eigenlijk slapen. Maar ik heb m'n telefoon meegenomen in TeDdY mode. So yeah. Morgen heb ik weer school, dus dan ga ik dood. En ik moet veel leren dus er komen wss minder deeltjes. Check ook even mijn andere boeken. :) Bye! -

550 woorden

(NO) COLORS FT. TXTWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu