POV Yeonjun:
Ik moest Nora zoenen... Ik heb echt zin om Y/N met slippers te slaan. Waarom doet ze me dit aan? Maar het is ook weer niet dat ik het erg vind of zo. Maar ik denk dat Nora dit niet heel leuk vindt. "Ahhhh, TommyInnit! Ahhhh, cute!" Roept Y/N. "Wat is TommyInnit nou weer dan?" Vraagt Huening Kai. "Gewoon..." Antwoordt ze. Het is ook echt niet zo dat ik dit door de zoen heen hoor. Maar ik zweer, hoe kan ze zo enorm goed zoenen? Ik ben nu al verslaafd... Dit is echt... Ik heb er gewoon geen woorden voor. "Ja je kan ook weer eens stoppen ofzo." Zegt Beomgyu. Ik stop direct en kijk Beomgyu grijnzend aan. "Ik weet al waarom je dat zegt hoor." Zeg ik. "Nou, wat dan?" Zegt hij. "Dan wil je Y/N gewoon even fucking hard... Je snapt wat ik bedoel..." Zeg ik. Y/N kijkt hem met grote ogen aan. Whahahah! Ik ship hen echt keihard. Maar ik denk dat ze Nora en mij ook een klein beetje shippen...
Die avond...
We zijn allemaal al naar bed. Alleen... Ik heb een klein probleempje. Ik ben een beetje needy, alleen ik weet niet of Nora mij daar vanaf wil helpen... Vast wel toch? Laten we het gewoon proberen. "Nora?" "Ja Yeonjun-hyung?" "Ik heb een probleempje." Zeg ik. "Hmm, wat is het probleem?" Vraagt ze. "Ehm, ik ben needy..." Zeg ik. "Ehm... Okay ik help wel." Zegt ze. Oh, dat had ik niet verwacht. Ze wilt me gewoon helpen! Perfect! Ik trekt mijn shirt uit. En dan zet ik de zaklamp van mijn telefoon aan. Ik zie haar ogen naar mijn abs gaan. Dat meen je niet... Ach ja, meiden. Dan trek ik ook mijn broek uit. Ik hoor haar zachtjes giechelen. Schattig... Ze doet dan zelf ook haar shirt en broek uit. Ja nee, ik heb hier maar een woord voor: PERFECT! "Je kon goed zoenen vanmiddag... Ik wil het nog een keer meemaken." Zeg ik. Volgens mij is ze een beetje verlegen, ach boeie. Ik begin haar te zoenen. Okay ja, gewoon perfect. Ze raakt met haar vingers zachtjes mijn abs aan. Oh nee, nee, dit maakt me nog harder. Volgens mij voelt ze hoe hard ik ben. Ik ben echt verlegen nu... "Hmm Yeonjun... Het is zegmaar mijn eerste keer, you know." Zegt ze. "Oh mijne ook hoor." Zeg ik. En ja, dat is waar. Of je me nou gelooft of niet. Ik weet zeker, ook al is het haar eerste keer, dat ze heel goed gaat zijn. Wait, maar de heck ga ik een condoom vandaan halen. O wacht, die zijn in de badkamer! Ik een snel weg gaan haar, en waarschijnlijk heeft ze geen flauw idee wat ik ga doen. Maar dat boeit niet. Daarna ten ik weer terug. "Sorry, dit moest ik even pakken." Zeg ik snel. Ik duik weer naar mijn matras en ga onder de dekens liggen. "Neem..." Zeg ik lachend als ik haar het zakje aangeef. Ze moet zelf ook lachen. Cute...
- Hey yooo, ik heb het een beetje druk enzo maar dat maakt niet uit. Ik za vanaf nu wel wat minder uploaden, sorry. Oh btw, ik probeerde een Anime Boy te tekenen...
Is het een beetje goed??? Bye luv ya all! :) -
554 woorden
JE LEEST
(NO) COLORS FT. TXT
FanfictionY/N gaat met haar bestie longboarden, alleen dan ziet ze een zwevend kristal. Wat gebeurd er als ze het aanraakt? Er kunnen 18+ dingen in voorkomen but we don't care! 😹 (Het spijt me voor de spelfouten die er misschien in zitten...) Funimate: Roo_...