24. Serieus?

25 0 4
                                    

POV Y/N:

We zijn als prettig dronken, en we lopen alleen maar gek te doen. Na een tijdje krijgen mijn ouders het wel voor elkaar om ons naar bed te krijgen. Ik lig nu samen met Beomgyu in een eenpersoonsbed. Beetje krap maar het gaat wel. Opeens trekt Beomgyu mij naar zich toe. Hij trekt me op zijn buik. Ik zet mijn handen tegen het matras en duw mezelf wat omhoog. Hij hoeft ook weer niet te stikken ofzo. Wat wil hij eigenlijk van me? Hij legt een hand om mijn middel en draait ons om zodat hij boven mij ligt. Heeft hij dit vaker gedaan ofzo, hij doet het zo soepel. Oh wacht, hij is flexibel, duhu. Ik word uit mijn gedachten gehaald als hij mij opeens begint te zoenen. "We moeten niet te luid doen, Yeonjun en Nora zijn er ook nog. En mijn ouders willen dit denk ik ook niet graag horen." Fluister ik in zijn oor. "Dat is waar babe, maar dat boeit mij niet heel veel." Fluistert hij terug. "En waar ga jij zo snel een condoom vandaan halen?" Vraag ik. "Oh die liggen gewoon in de badkamer hoor." Zegt hij rustig. "Serieus?" "Jup, Yeonjun wou dat het altijd op voorraad was." "Oh mijn koelkast." Fluister ik. "Ja het is zo. Nu mondje dicht, het mag alleen open als je moet kreunen." Zegt hij. Ik moet zachtjes grinniken, soms is hij gewoon zo geniaal. Hij zoent mij weer verder. Ik herinner me dat moment toen hij mij zomaar een kamer in duwde, en dan de deur op slot deed. Ik glimlach door de kus heen. Hij voel zijn lippen omhoog krullen. Schattig, dat hij nu ook moet glimlachen.

POV Yeonjun:

Nora en ik hebben onze matrassen precies naast elkaar geschoven. We liggen nu zachtjes te praten. Over van alles en nog wat. Eigenlijk is ze best wel leuk. Ik pak mijn telefoon en zet de lamp daarvan aan. We doen de dekens over onze hoofden heen en gaan weer verder met praten. Ik kan haar gezicht nu veel beter zien. Ze is schattig. Ik wil haar echt kussen nu. "Hallo? Yeonjun? Waar denk je aan?" Fluistert ze. "Oh niks." "Vertel me." Zegt ze. "Ehm..." Zeg ik. Okay ik moet wel. Ik kan die ogen niet aan. Ik ga wat dichter bij haar liggen. Ze kijkt mij aan met de blik van: wat doe je? Moet je me niet vertellen waar je aan dacht? Ik kijk naar haar lippen. Ja, die zijn gewoon perfect. I'm in love... Ik kus haar dan eindelijk. Ze schrikt even maar dan gaat ze er in mee. Oh mijn koelkast, wat gaat ze hier van vinden. Gaat ze boos worden? Ik weet het niet, help me! Als we terugtrekken kijk ik naar beneden. Wat moet ik nu doen? "Yeonjun... Kijk me eens aan." Zegt Nora. Ik kijk haar voorzichtig aan. "Waarom deed je dat?" "Ehm..." Okay ja, ik wist dat ze me niet leuk vond. En nu? Ugh! "Ik dacht aan jou..." Zeg ik.

- OMG, ik heb nog een deel over die ik nog kan plaatsen. Ik moet echt weer schrijven, maar ik heb geen inspiratie, zucht... Drop wat leuke woordjes die ik erin kan stoppen. Die komen er dan wel in bij deel 26 maar dat maakt niks uit. Ik ben wel een beetje druk met wat dingen enzo. Like huiswerk en musical, en verjaardagen... Saddd... Ik ga weer, bye! -

573 woorden

(NO) COLORS FT. TXTWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu