POV Roxanne:
Ik word wakker naast Soobin op de bank. Als ik mijn ogen open doen kijk ik direct in de ogen van Soobin. Zijn ogen zijn echt mooi. Ik betrap mezelf erop dat ik naar hem aan het staren ben. Ik kijk gelijk weg. Soobin pakt mijn hand. Ik bloos een beetje. "M-misschien moet-ten we een ontb-bijtje maken?" Zeg ik. Hij knikt en trekt mij omhoog. We lopen samen naar de keuken en maken wat dingen klaar. Zoals ei, broodjes, croissantjes, salade, pannenkoeken. Uiteindelijk ziet het er echt super lekker uit. Na een paar minuten komt iedereen half slapend binnen wandelen omdat we ze net wakker hebben gemaakt. Ik leg wat aspirientjes op tafel omdat iedereen natuurlijk nog een kater heeft van gisteravond. Y/N maakt ook even haar ouders wakker zodat die ook kunnen eten. Als we allemaal aan tafel zitten beginnen we met eten. "Hm, het is echt lekker." Zegt Yeonjun. "Ja klopt." Zegt Amy.
Die middag...
"Wat gaan we doen jongens?" Vraag ik. "Weet ik niet, we kunnen niet makkelijk naar buiten ofzo." Zegt Soobin. "Ja daar heb je gelijk in." Zegt Y/N die net aan komt lopen. Ze zit op Beomgyu's rug. Whaha, cute. "Wait, ik heb een idee!" Zeg ik. "Wat dan?" Vragen Y/N, Beomgyu en Soobin tegelijk. Ik lach zachtjes. "Truth or dare." Antwoord ik dan. "Ja!" Roept Y/N. Ze springt van Beomgyu's rug af en Beomgyu kijkt grijnzend naar haar. Oh nee... Het is toch niet wat ik denk dat het is. Y/N rent weg om de anderen te halen. Na enkele minuten is iedereen in de woonkamer. We gaan allemaal ergens op de grond zitten met super veel kussens. "Guyz, wie begint?" Vraagt Moon. "Ikke!" Roep ik. "Y/N! Truth or dare?" Vraag ik. "Truth..." Zegt ze twijfelend. Hmmm, wat is een goeie vraag. Oh, ik weet er een! "Hoevaak hebben jij en Beomgyu het al gedaan?" Vraag ik. "Ehm... 2 keer... Denk ik..." Zegt ze. Dat is nog best veel, als je kijkt naar hoe vaak ze elkaar zien. We weten wanneer de eerste was, maar de tweede... Ik fluister wat naar Nora. "Ja dat deden ze gister avond." Fluistert ze. "Oh okay top." Fluister ik terug. Nu weet ik dus ook wanneer de tweede keer was. Nice! "Hmm, Yeonjun, truth or dare?" Vraagt Y/N. "Dare" "Geef Nora een kusje!" Zegt ze lachend.
POV Nora:
Oh no, moet YJ mij nou zoenen. Help! Ik weet dat we soort van friends with benefits zijn, maar dan nog steeds. Wat als hij zo needy wordt. Dan moet ik hem daar mee helpen... Hij kruipt over de grond naar mij toe. Hij duwt mij naar de grond. En klimt op mij en zoent me. Ik kan niet... Ik moet hier wel in mee gaan. Het is gewoon... Te goed, en te fijn.
- Ik heb dus letterlijk geen enkel deel meer over... Boeie! I need to sleep now. Bye! -
495 woorden
JE LEEST
(NO) COLORS FT. TXT
FanfictionY/N gaat met haar bestie longboarden, alleen dan ziet ze een zwevend kristal. Wat gebeurd er als ze het aanraakt? Er kunnen 18+ dingen in voorkomen but we don't care! 😹 (Het spijt me voor de spelfouten die er misschien in zitten...) Funimate: Roo_...