Chaerin ve Jiyong, 2 yıl önce geçirdikleri kazada 7 aylık bebeklerini kaybetmişlerdi...Chaerin'e bu ağır gelmişti... Bipolar kişilik bozukluğu ve şizofreni teşhisi konuldu.
Jiyong ise sevgilisinin iyileşmesi için uğraşıyordu... Kaybettiği kızını özlemeye vakti bile olmamıştı...
..
Jiyong her zaman ki gibi saat 5'te işten çıkıp eve gelmişti...
Elindeki poşetleri mutfağa bırakıp salona geçti ve sevgili karısına seslendi,
Jiyong: Chaerin, ben geldim!
Ve bir cevap alamadı...
Jiyong: Chae?!
Sakin kalmaya çalışarak sessizce üst kata çıktı.. Merdivenlerden çıkarken üst katta olması için dua ediyordu...
Yavaşça yatak odasının kapısını açtı, içeri baktı, kimse yoktu..
Banyoya koştu, içeriden su sesi geliyordu, kapıya vurdu..
Jiyong:Chaerin, içeride misin sevgilim?
Cevap yok..
Jiyong sessizce banyonun kapısını açtı ve sevgilisini yerde baygın bir şekilde buldu... Musluk açıktı..
Jiyong musluğu kapadı ve chaerini kucaklayıp odalarına götürdü... Ve hızla doktoru aradı..
Jiyong: acilen gelebilir misiniz? Chaerini baygın bir şekilde buldum.. Acele edin lütfen.
Çok geçmeden doktor geldi, evlerine yakın bir klinik vardı, Chaerin açlıktan bayılmıştı... Doktor ona vitaminlerle ve besin takviyesi ile dolu bir serum taktı ve gitti..
Jiyong Chaerinin baş ucuna oturup saçlarını okşadı...
Jiyong: her şey geçecek... Eskisi gibi olacağız...
Diye mırıldandı kendi kendine...
Chaerin kendine bir şey yapacak diye ödü kopuyordu... Kendini kaybettiği zaman her şeyi yapabilirdi, bazen jiyong'a saldırıyordu.. Jiyong'un bunu önemsediği söylenemezdi, onun için sadece Chaerin'in kendine zarar vermemesi önemliydi...
Chaerin uyurken Jiyong Chaerin'in en sevdiği yemeklerden sipariş verdi...
..
Chaerin uyandığında odasında tek olduğunu gördü... Kolundaki çoktan bitmiş serumu çıkardı, yine niye serum takıldığını merak ediyordu.. Baş ağrısını görmezden gelip alt kata indi...
Jiyong Chaerini görünce gülümsedi...
Jiyong: iyi misin?
Chaerin kafasını salladı..
Chaerin: yine ne yaptım?
Jiyong:hiç bir şey.
Chaerin: yalan söyleme.
Jiyong: niye yalan söyleyeyim? Aç mısın? Yemek söyledim, ısıtıyım mı? Yiyecek misin?Chaerin tekrardan kafasını salladı...
Chaerin yemeğini yerken jiyong onu izliyordu..
Chaerin: sen yedin mi?
Jiyong: sen uyurken yedim ben. Bunların hepsi senin... Hepsini yiyeceksin.
Chaerin: peki...5 dakika süren bir sessizlik oldu ve Chaerin aniden ağlamaya başladı...
Jiyong: Chaerin, ne oldu sevgilim? Söyle bana..
Chaerin: bilmiyorum.. Sadece.. Sinirim bozuldu..
Jiyong: niye?
Chaerin: çok sıkıldım jiyong... Her gün ne yaptığımı hatırlamamaktan, seni yormaktan, hafta en az 10 tane serum yemekten, 2 haftada bir hastaneye kaldırılmaktan, sana zorluk çıkarmaktan, kendimle savaşmaktan.. Hepsinden çok sıkıldım ve yoruldum... Özür dilerim..
Jiyong: Niye özür diliyorsun?Jiyong chaerine sarıldı..
Jiyong: beni yorduğun veya zorluk çekiyorum çıkardığın filan yok. Ve hepsi geçecek sevgilim, yavaş yavaş... Hepsi geçecek, beraber yeneceğiz bunu..
Dedi jiyong Chaerinin saçlarını okşarken... Bir süre öyle kaldılar.. Chaerin hıçkırarak jiyongun omuzunda ağlıyordu, jiyong ise ağlamamak için zor duruyorken Chaerine sıkıca sarılıp saçlarını okşuyordu...
__
Hello bitches
Beni çok özlediniz di mi ahhahahahah
Nyse
Bunalıma girip bunalima sokmalik bir skydragon yazmaya başladım. Ama korkmayin sonda kimse ölmüyor mutsuz son yok yani ama kendimden her boku bekliyorum ben bu yüzden bilemiyorum bokta çıkabilir güvenmeyin bana SONFLDNDKDJFLMSLX
10 bölümlük deisik bir hikaye olck, her gün 2 bölüm atcma
Son bölüme kadar yazdım ve son 3 bölüm - özellikle son bölüm- hiç hoşuma kaçmadı ama daha iyisini de yazamiyorum bu yüzden duygularınızla oynayabilirim sorry not sorry.
Bu kdr.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙴𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚆𝚒𝚕𝚕 𝙱𝚎 𝙵𝚒𝚗𝚎~𝓢𝓴𝔂𝓭𝓻𝓪𝓰𝓸𝓷
General Fiction'Senden nefret ediyorum' 'Hayır sevgilim, sadece ilaçlarını almadın' 𝓚𝔀𝓸𝓷 𝓙𝓲𝔂𝓸𝓷𝓰&𝓛𝓮𝓮 𝓒𝓱𝓪𝓮𝓻𝓲𝓷 {𝓢𝓴𝔂𝓭𝓻𝓪𝓰𝓸𝓷}