'Senden nefret ediyorum, git başımdan!'
Dedi Chaerin, jiyong'u iterken. Jiyong içinden geçirdi, 'hayır sevgilim, sadece ilaçlarını almadın.'
Jiyong: Sadece ilacını iç, başka bir şey istemiyorum.
Chaerin: içemeyeceğim!Chaerin ilacını uzatan jiyongun elini sertçe itti...
Jiyong: içeceksin Chaerin.
Chaerin: GİT BAŞIMDAN!Jiyong yere düşen ilaç kutusunu aldı ve chaerine doğru bi adıma attığı anda Chaerin tekrardan jiyong'u itti ve bu sefer Jiyong dengesini kaybedip düştü, ve başını çekmecenin sivri ucuna çarptı...
Harin duyduğu sesle hızla üst kata çıkmıştı..
Jiyong, Harin'in geldiğini görünce yerden kalktı, başını cidden sert bir şekilde çarpmıştı ve canı yanıyordu..
Harin: Oppa, iyi misin?
Jiyong: iyiyim..Jiyong elini kaşına götürdü ve eline kan geldi...
Ve demin ki chaerinden eser kalmamıştı...
Chaerin: Ji-jiyong.. Ben... Ben, özür dilerim, isteyerek yapmadım.. Özür dilerim...
Jiyong: önemli değil.. Harin ablana ilaçlarını verir misin?
Harin: Tabii.Jiyong odadan çıktı..
Chaerin: Harin... Ben, isteyerek yapmadım...
Harin: Biliyorum abla, biliyorum. Hadi ilacını al..Chaerin titreyen elleriyle ilacını içti.. Harinse ilacını verdikten sonra ondan 2-3 adım uzaklaştı çünkü Chaerin her zaman böyle istiyordu...
Chaerin: canı çok acımış mıdır?
Harin: hayır, zaten hafif vurdu..Dedi Harin içinden 'adamın kafasını kırdın abla' diye geçirirken.
Chaerin: yalan söylüyorsun...
Ve kapı sesi duyuldu...
Jiyong biraz hava almaya çıkmıştı...kaşının yarılmış olması umrunda değildi... Chaerin'in isteyerek söylemediğini biliyordu ama 'senden nefret ediyorum' lafı canını acıtıyordu...
Chaerin: Harin.. Ben.. Niye böyle bir şey yaptım? Niye sürekli ona zarar veriyorum? Niye böyleyim?
Harin: geçecek abla, hepsi geçecek..
Chaerin: sizi üzmekten nefret ediyorum.Ve Chaerin daha fazla göz yaşlarını tutamadı..
Harin Chaerin'e yaklaşmak istedi ama Chaerin elini uzatarak onu durdurdu..
Chaerin: bana yaklaşma harin.. Lütfen.
Harin: abla-
Chaerin: Jiyonga yeterince zarar veriyorum, senide incitmek istemiyorum harin, lütfen.Jiyong yaklaşık yarım saat sonra eve dönmüştü..
Döndüğünde Harin telefonla konuşuyordu, Chaerin ise televizyon izliyordu.. Hiç sakin gibi gözükmüyordu, elini kemiriyor ve bacağını sallıyordu..
Jiyong: kaç yaşında oldun hâlâ tırnak yiyorsun tch tch.
Dedi jiyong ayakkabılarını çıkarırken.
Chaerin ise oturduğu yerden kalkıp koşarak ona sarılmıştı...
Chaerin: çok korktum... Niye beni bırakıp gittin?
Jiyong: sadece hava almaya çıkmıştım, korktuğum için üzgünüm.
Chaerin: üzgün olma... Üzgün olan ben olmalıyım. Ben.. Özür dilerim jiyong..
Jiyong: önemli değil sevgilim, isteyerek yapmadığını biliyorum.
Chaerin: sürekli sana zarar veriyorum, özür dilerim..
Jiyong: önemli değil...
Chaerin: seni seviyorum.. Kendimde değilken sana söylediğim şeyler için üzgünüm, seni her şeyden çok sevdiğimi unutma... Her ne söylediysem, onlar gerçek hislerim değil.. O.. Gerçek ben değilim..
Jiyong:hepsini biliyorum, üzme sen kendini.Chaerin elini jiyongun kaşına götürdü.
Chaerin: çok acıyor mu?
Jiyong: hiç acımıyor, küçük bir yara sadece.
Chaerin: ama çok kanadı..
Jiyong: acımıyor chaerin, merak etme.Chaerin tekrardan sıkıca jiyonga sarıldı.
Chaerin:bir daha beni bırakıp gitme.
__
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙴𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚆𝚒𝚕𝚕 𝙱𝚎 𝙵𝚒𝚗𝚎~𝓢𝓴𝔂𝓭𝓻𝓪𝓰𝓸𝓷
General Fiction'Senden nefret ediyorum' 'Hayır sevgilim, sadece ilaçlarını almadın' 𝓚𝔀𝓸𝓷 𝓙𝓲𝔂𝓸𝓷𝓰&𝓛𝓮𝓮 𝓒𝓱𝓪𝓮𝓻𝓲𝓷 {𝓢𝓴𝔂𝓭𝓻𝓪𝓰𝓸𝓷}