Medya... Aynen kardeşim aynen, abi kardeş gibisiniz aynen
Kötü okumalar mwah
_____
Jiyong, terapiden sonra Chaerin'i sinemaya götürmüştü.. Film daha yeni bitmişti ve Chaerin uzun zaman sonra psikiyatristi harici dışarı çıkmıştı.. Ve 2 saat içinde herhangi bir kriz geçirmemişti...
Jiyong: acıktın mı?
Chaerin:biraz
Jiyong: ne yesek?
Chaerin: bilmiyorum.Jiyong ve Chaerin uzunca düşündükten sonra bir şeyde karar verdiler ve yemekten sonra jiyong Chaerin'i bir barınağa götürdü.
Chaerin: ne işimiz var burada?
Jiyong: barınakta ne işimiz olabilir sevgilim? Bir kedi sahipleniceğiz yoksa köpek mi? Hangisini istiyorsun?Chaerin gülümsedi.
Chaerin: kedi.
Jiyong: tahmin etmiştim.Bembeyaz yavru bir kediyi sahiplendiler ve adı kartopu oldu...
Eve döndüklerinde Chaerin yorulmuştu bu yüzden biraz kartopu ile oynayıp odasına gitti ve uyudu..
Harin: ablam nasıl bu kadar uzun süre ev dışında kalabildi ve bu nereden çıktı?
Dedi Harin kucağında ki tüy yumağını severken..
Jiyong: senin okuttuğun makaleler sayesinde, doktoruna danıştım, evcil hayvan sahiplenin dedi ve çok mantıklı geldi.. Ablan ise.. bugün çok iyiydi harin.. Film izledik, yemek yedik ve alışveriş yaptık... Eskisi gibi..
Harin: benimle dalga geçmiyorsun değil mi? Dün çok kötüydü, bir gecede nasıl birden iyileşebilir ki? Ardından daha büyük bir kriz gelecek diye korkuyorum.
Jiyong: aynı şeyleri sordum psikiyatriste, kısacası ben canımın acıdığını belli edince ve aniden evden çıkınca korkmuş ve kötü hissetmiş, 'daha fazla sevdiklerime zarar vermeyeceğim' diye düşünmüş ve asıl savaşı başlatmış. Doktor böyle dedi..
Harin: bu iyi bir şey di mi?
Jiyong: böyle devam ederse, iyileşecek, eskisi gibi hatta eskiden daha mutlu olacağız harin...
Harin: umarım......
2 haftadır her şey çok güzel gidiyordu, Chaeyoung'un doğum gününe kadar...
Chaerin bugün son 2 haftada olduğu gibi mutlu ve enerjik değildi, yine ağlamaklı bir hali vardı... Ve öğlen olmasına rağmen yataktan çıkmamış, ilaçlarını da almamıştı.
Jiyong kapıyı çaldı ve elindeki tepsi ile odaya girdi..
Jiyong: bir şeyler yemen lazım.
Dedi tepsiyi Chaerinin önüne bırakırken, ve Chaerinin yanına oturdu...
Jiyong: neyin var sevgilim? Yine niye içine kapandın?
Chaerin: yapamıyorum jiyong.. Çok zor... Keşke onun yerine ben-
Jiyong: Yeter. Sakın bir daha böyle bir şey söyleme... Hatırlıyor musun? 6 yıl önce bir köpeğim vardı, daha sevgiliydik o zamanlar.
Chaerin: Gaho.
Jiyong: Evet Gaho, öldüğünde ben çok üzülmüştüm ve 2 gün hiç bir şey yiyip içmemiştim, bana ne dediğini hatırlıyor musun Chaerin?Chaerin kafasını olumsuz anlamda salladı..
Jiyong: Bana güçlü olmamı, her canlının bir vakti olduğunu ve vakti dolunca mecburen gittiklerini, eğer yaşasaydı Gaho'nun beni böyle görmek istemeyeceğini söylemiştin... Şimdi aynı şeyleri ben sana söyleyeceğim. Ölenle ölünmez Chaerin, haklısın zor. Bende kızımızı çok özlüyorum, ama çoktan 2 yıl geçti ve o bizim üzüldüğümüzü görmek istemezdi.. Daha genciz, sevgilim, önünde, önümüzde kocaman bir hayat var. Seni seven, her zaman yanında olacak bir sürü kişi var, Harin, annen, baban, yıllardır görüşmediğin arkadaşların, dara, Minzy, bom, youngbae ve ben varım.. Biz varız Chaerin, Chaeyoung'u bende özlüyorum ve son nefesime kadar minik kızımı özliyeceğim. Ama artık bugüne odaklanmalıyız sevgilim...
Kısa bir sessizlik oldu.. Chaerin ağlamamak için avuçlarını sıkıyordu, jiyong bunu fark edip Chaerin'in elini tuttu. Diğer eliyle dolu gözlerini sildi.. O sırada aralık kapıdan içeri kartopu girdi ve minicik boyuyla yatağın üstüne atlamaya çalıştı.. Chaerin ona gülüp kartopunu kucağına aldı ve onu severken konuştu.
Chaerin: gençmiş, 30 yaşında oldun jiyong.
Jiyong: 29 yaşındayım chaerin, ayrıca sende 27 yaşındasın yani pek bir fark yok. Ve o kadar şey söyledim buna mı takıldın?
Chaerin: Evet.Dedi ve güldü Chaerin...
Chaerin: Haklısın, 2 yıl boyunca yeterince yas tuttum... İyileşme zamanı.. Chaeyoungta kötü olmamı istemezdi..
Jiyong gülümsedi ve Chaerinin saçlarını öptü.
Jiyong: işte böyle. Unutma, sen çok güçlüsün sevgilim, ve çok az kaldı. Şimdi yemeğini ye.
Dedi ve kartopunu Chaerinin kucağından aldı
Jiyong: seni daha çok seviyormuş gibi geliyor baksana benden kaçtı.
Dedi kucağından kaçan ve yataktan atlayıp odadan çıkan kediye bakarak.
Chaerin jiyonga güldü ve dolmuş gözlerini sildi, yemeğini yemeye başladı...
Chaerin: kaşın ne zaman geçecek? Böyle gördükçe sinirim bozuluyor. İz mi kalacak böyle?
Jiyong: evet... Ama son zamanlarda kadınlar yüzü yaralı erkekleri çekici buluyormuş, bu yüzden sana teşekkür ederim
Chaerin: canına mı susadın?
Jiyong: gerçi böyle heyecan verici bir hikayesi yok ama yine de iş görür herhalde.
Chaerin: seni öldüreceğim.
Jiyong: şaka yapıyorum, senden başka bir kadına istesem de bakamam zaten.
Chaerin: hele bi bak, bak seni napıyorum.. Psikiyatri raporumda var zaten, 'akli dengesi yerinde değil' diye, hapis de yatmam.
Jiyong: ha sen çoktan planı kurdun yani.
Chaerin: aynen.
Jiyong: mesaj alındı efendim.
Chaerin: Aferin.__
Kedinin adi Chaerin'in gerçekten bembeyaz olan kedisine snowball adını koymasından esinlenilmistir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙴𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚆𝚒𝚕𝚕 𝙱𝚎 𝙵𝚒𝚗𝚎~𝓢𝓴𝔂𝓭𝓻𝓪𝓰𝓸𝓷
General Fiction'Senden nefret ediyorum' 'Hayır sevgilim, sadece ilaçlarını almadın' 𝓚𝔀𝓸𝓷 𝓙𝓲𝔂𝓸𝓷𝓰&𝓛𝓮𝓮 𝓒𝓱𝓪𝓮𝓻𝓲𝓷 {𝓢𝓴𝔂𝓭𝓻𝓪𝓰𝓸𝓷}