>7

86 10 0
                                    

Jiyong gözlerini tam açmadan eliyle sağını yokladı, Chaerin yine yanında yoktu..

Hızla kalktı ve evin içinde Chaerin'i aramaya başladı, mutfakta buldu.. Şuan bir dejavu yaşıyordu... 

Sakin bir ses tonuyla chaerine seslendi...

Jiyong: Chae..
Chaerin: Günaydın~
Jiyong: Gü.. Günaydın..
Chaerin: niye öyle bakıyorsun?
Jiyong: ben.. Um... Şey..

Jiyong uzun bir aradan sonra Chaerin'i böyle mutlu ve enerjik görüyordu.. Dün gece kaşının yarılmasına sebep olan sonra korkudan ve kaygıdan bir kedi yavrusu gibi sarılıp uyuyuyan kişiden eser yoktu..  Ne diyeceğini bilemiyordu..

O sırada harin geldi.

Harin: günaydın ji- abla?
Chaerin: harin?.. Niye ikinizde ruh görmüş gibi bakıyorsunuz?
Harin: Sadece seni mutfakta görünce şey olduk.. Şaşırdık...
Chaerin: erken uyandım, içmem gereken ilaçlarımı içtim  ve size kahvaltı hazırlamak istedim...  Kötü mü yaptım?
Harin: hayır, hayır. Biz sadece şaşırdık di mi?
Jiyong: evet..

Kahvaltı ettiler.. Jiyong, bir yandan Chaerin'in yemeklerini ne kadar özlediğini fark etmişti,diğer yandan aniden ne olduğunu merak ediyordu.. Bu büyük enerji ve mutluluk patlamasının çok ağır bir sonucu olabilirdi, olmaması için dua ediyordu..

Kahvaltıdan sonra psikiyatriste seansa gittiller...

Yine ilk önce Chaerin sonra jiyong konuşacaktı...

- Chaerin hanım bugün çok iyi gözüküyor..
Jiyong: evet.. Bu normal mi?
- anlamadım?
Jiyong: dün gerçekten çok kötüydü...

Kaşındaki yara bandını gösterdi.

Jiyong: dün gece oldu... Saatler içinde bu kadar mutlu ve enerjik olması hiç normal gelmiyor, büyük bir kriz geçirecek diye korkuyorum.
- korkunuz gereksiz.. Çünkü Chaerin hanımın bugün bana anlattıklarından ve dün gece Harin hanımdan aldığım telefona göre, Chaerin hanım kendini iyileştirmeye çalışıyor, asıl savaşı şimdi başlattı. Ve bu sizin sayenizde..
Jiyong: anlamadım..
- dün gece Harin hanım beni aradı, Chaerin hanımın kriz geçirdiğini, sizin evden telefonunuzu bile almadan çıktığınızı, ne yapması gerektiğini sordu. Böylece dün gece yaşanan olayları öğrenmiş oldum, Chaerin hanımın bugün anlattıklarını size söyleyemem fakat tek bahsettiği şey size zarar verdiği için kötü hissettiğiydi... 2 yılda sizi tanımaya yeterince vaktim oldu jiyong bey, ve siz 2 yıl boyunca acınızı sadece Chaerin hanım üzülmesin diye sakladınız, acınızı gizli gizli yaşadınız.. Fakat dün gece, canınızın yandığını Chaerin hanım da gördü, ve düşündü 'sevdiklerime daha fazla zarar vermeyeceğim' ve en çok size zarar veriyordu, en sevdiği kişiye... Bu yüzden kendine gerçek savaşı açtı ve tedavisi için en büyük adımı attı. Sizi öyle görünce bilinci bir nevi yerine geldi ve kendini düzeltmeye çalışmaya başladı... Ne demek istediğimi anlıyor musunuz?

Jiyong kafasını sallamakla yetindi...

- sizden bundan sonra acınızı belli etmenizi isteyeceğim. Chaerin hanımı üzmek istemiyorsunuz biliyorum ama o üzüldükçe kendini düzeltmeye çalışacak çünkü size zarar vermek istemiyor.. Böyle vakalarda bu olay çok sık gözüküyor hastalar sadece sevdikleri için iyileşmeye başlıyor..
Jiyong: yani böyle devam ederse.. Chaerin'im iyileşecek mi?

Kadın kafasını salladı.

Jiyong: 2 yıldır tek yapmam gereken şey acımı belli etmek miydi yani?
- tek yapmanız gereken şey değil ama  evet acınızı belli etmeniz gerekiyormuş..
Jiyong: anladım..
- bir sorunuz var mı?
Jiyong: aslında var... Geçenlerde Harin bana 2-3 makale okutturdu.. Kısacası özetlemek gerekirse,  yeni bir çocuğun iyi olacağını söylüyordu fakat biliyorum ki Chaerin tekrardan anne olmaya  hazır değil... Bunun yerine yapabileceğim başka şeyler var mı?
- Chaerin hanımın tekrardan anne olmaya hazır olmadığı doğru... Bir evcil hayvan  genel olarak bir tedavidir. Kediler ve köpekler insanların üzerindeki stresi, negatif enerjiyi alır götürür... Bir hayvan sahiplenmeyi önerebilirim, Chaerin hanımın kafasını az da olsa dağıtmasına yardımcı olacaktır.

___

𝙴𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚆𝚒𝚕𝚕 𝙱𝚎 𝙵𝚒𝚗𝚎~𝓢𝓴𝔂𝓭𝓻𝓪𝓰𝓸𝓷 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin