Chaerin dün 3 kere kriz geçirince jiyong bugün evden çalışmaya karar vermişti...
Uyandığında Chaerin yanında değildi..
Alt kata indi ve Chaerini mutfakta buldu..
Jiyong: Günayd-
Chaerin: sen kimsin?Dedi Chaerin korkuyla sesi titrerken...
Jiyong 'başlıyoruz' diye geçirdi içinden...
Jiyong sakince konuştu...
Jiyong: Benim Chaerin, sevgilin, kocan... Jiyong..
Chaerin: Y-yaklaşma bana!
Jiyong: tamam yaklaşmıyorum, hatta uzaklaşıyorum.Dedi jiyong 2-3 adım geri giderken..
Jiyong: şimdi sakin ol. Tamam mı?
Chaerin: Git burdan, yoksa polisi arayacağım!Jiyong derin bir nefes aldı...
Jiyong: üzgünüm, gidemem..
Jiyong Chaerinin bakışlarından çoktan kendini kaybettiğini anlıyordu... Her an her şey olabilirdi ve oldu..
Chaerin tezgahta duran bardağı aldı ve jiyonga doğru attı..
Jiyongun sağa doğru kaçması ile bardak duvarda paramparça oldu...
Jiyong: Chaerin benim jiyong...
Ona yaklaşmalıydı ve bir şekilde ilacını vermeliydi...
Chaerin: UZAK DUR!
Jiyong: tamam, tamam... Gideceğim ama bir şartım var.. Eğer onu yaparsan gideceğim. Tamam mı?
Chaerin: Defol!
Jiyong:özür dilerim sevgilim başka bir çare bırakmadın...Jiyong Chaerinin bağırmasına rağmen yanına gitti.. Ve onu kollarından tuttu..
Chaerin:bırak beni!! Bırak!
Jiyong: özür dilerim.Tezgah üzerinde duran ilaç kutusuna uzandı, haplardan birini aldı ve chaerine zorla verdi.
Jiyong: eğer o hapı yutarsan seni bırakacağım ve bi daha gelmemek üzere gideceğim.
Chaerin ilacını yutunca jiyong'tan derin bir 'oh' duyulmuştu...
Jiyong: sakin ol... Gidiyorum şimdi..
Ve jiyong mutfaktan çıkıp mutfağın kapısının önünde çömeldi... Göz yaşlarını daha fazla tutamadı... Chaerini böyle görmek kalbini acıtıyordu...
Yüzünü ellerinin arasına aldığında eline gelen kan ile yanağının kanadığını fark etti... Büyük ihtimalle chaerini tutmaya çalışırken, Chaerin yanlışlıkla yüzünü çizmişti...
Kalktı ve banyoya gitti... Kendine gelmek için elini yüzünü yıkadı... Yanağında büyük bir kesik yoktu, küçük bir yara bandı yapıştırdı.. Chaerinin sakinleştiğini umarak mutfağa döndü...
Chaerin, mutfağın köşesinde yere oturmuş etrafa korkuyla ve endişeyle bakıyordu...
Kapıda ona bakan jiyongu görünce korku dolu bakışlarında az da olsa bir rahatlama olmuştu..
Chaerin: korkuyorum...
Jiyong: neyden?Dedi jiyong yanına giderken...
Chaerin eliyle camdaki yansımasını gösterdi...
Chaerin: ondan...
Jiyong gülümsedi.
Jiyong: korkma. Ben yanındayken ne o, ne de başka biri, hiç kimse sana zarar veremez...
Ve jiyong perdeleri kapattı.
Jiyong:bak, gitti.
__
Bisiler saçmalıyorum ama ne saçmalıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙴𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚆𝚒𝚕𝚕 𝙱𝚎 𝙵𝚒𝚗𝚎~𝓢𝓴𝔂𝓭𝓻𝓪𝓰𝓸𝓷
General Fiction'Senden nefret ediyorum' 'Hayır sevgilim, sadece ilaçlarını almadın' 𝓚𝔀𝓸𝓷 𝓙𝓲𝔂𝓸𝓷𝓰&𝓛𝓮𝓮 𝓒𝓱𝓪𝓮𝓻𝓲𝓷 {𝓢𝓴𝔂𝓭𝓻𝓪𝓰𝓸𝓷}