Chaerin ile evlenemezsem kardeşi ile evlenicem
Nys kötü okumalar mwah
___
Jiyong'a yardım etmek için Chaerin'in kardeşi Harin artık onlarla beraber yaşamaya başlamıştı...
Chaerin duş alırken, Harin ve Jiyong oturup konuşuyorlardı
Harin: son zamanlarda iyi gibi... Sence daha iyi olacak mı?
Jiyong: olacak... Biraz daha zamana ihtiyacı var ama iyi olacak.. Eskisi gibi birlik olup beni sinir edeceksiniz, yine Harin'e gidiyorum diye evden çıkacak ve 1 hafta seninle kalıp bir kocası olduğunu unutacak, yine eskisi gibi olacak her şey... İnanıyorum, Chaerin bu savaşı kazanacak, az kaldı Harin...
Harin:Yine işkolik olur mu?
Jiyong: böyle olmasının nedeni işe gitmemesi de olabilir.Güldüler...
Ve gülmeleri üst kattan gelen çığlıkla bölündü..
Jiyong hızla oturduğu yerden kalktı ve koşar adımlarla üst kata çıktı, harinde arkasından..
Chaerin yatağında oturmuş kan içinde kalmış olan bileğine bakıyordu...
Jiyong odaya girince korkuyla kafasını kaldırıp jiyonga baktı...
Jiyong, Chaerin'in bileğini görünce içinde bir şeyler kopuyormuş gibi hissetti...
Harin o anda ne yapacağını bilememişti... Olduğu yerde donup kaldı...
Jiyong: Chaerin... Ne yaptın sen..
Chaerin:ben bir şey yapmadım.. Gerçekten... Ben... Yapmadım..Chaerin ağlamaya başlayınca jiyong ona sarıldı...
Jiyong: harin, doktoru ara.. Harin!
Harin jiyongun bağırması ile kendine geldi ve aşağı kata telefonunu almak için koştu..
Jiyong: tamam, ağlama, sorun değil...
Chaerin:çok acıyor..
Jiyong: geçecek sevgilim, geçecek...Jiyong etrafa baktı, etrafta bunu yapabileceği herhangi keskin bir şey yoktu... O zaman nasıl yapmıştı?
Jiyong chaerine sarılmayı bırakmasıyla Chaerinin jiyongun kolunu sıkıca tutması bir oldu..
Chaerin: gitme, korkuyorum..
Jiyong:gitmiyorum. Sadece doktor gelene kadar kanamayı bastırmak için bir şey bulmam lazım. Buradayım, korkma.Chaerin yavaşça jiyongun kolunu bıraktı..
Jiyong etrafta hiç bir sey bulamayınca dolabını açtı ve tişörtlerinden birini aldı...
Chaerinin yanına oturdu. Elindeki tişörtü sıkıca Chaerinin bileğine sardı.
Chaerin canı acıdığı için yüzünü buruşturdu.
Jiyong: Chaerin... Harin gitti, bana söyleyebilirsin.. Neden yaptın bunu sevgilim? Niye güzel canını acıttın?
Chaerin kafasını sağa sola salladı.. Ve titreyen sesiyle konuştu
Chaerin: bilmiyorum, bilmiyorum... Ben... Hatırlamıyorum... Kendimi kaybettim galba... Özür dilerim..
Jiyong: tamam, önemli değil.. Sakinleş, ben burdayım..Harin geldi..
Harin: doktor hemen geliyor... Abla.. iyi misin?
Chaerin: Harin, lütfen git..
Harin: abla-
Chaerin: söyle gitsin.Dedi Chaerin jiyonga yalvarırmışçasına..
Jiyong harine baktı..
Jiyong: harin..
Harin kafasını salladı ve aşağı katta geri döndü.. Chaerin, kardeşinin onu böyle görmesini istemiyordu... Tekrardan ağlamaya başladı ve jiyonga sarıldı...
Doktor geldiğinde Chaerinin bileğine pansuman yaptı ve küçük birkaç dikiş attıp sardı...
Doktor jiyonga endişelenecek bir şey olmadığını söyledi ve bir krem verip her gün Chaerinin bileğine sürmesini böylece fazla iz kalmayacağını söyleyip gitti...
Jiyong Chaerin uyuyuna kadar yanında kaldı...
Chaerin uykuya dalınca üstünü örttü ve balkona harinin yanına gitti..
Jiyong: iyi, şuan uyuyor..
Harin kafasını onaylar biçimde salladı ağlamaktan sesi kısılmıştı..
Harin: Ablam gözümün önünde gittikçe kötüleşiyor ve ben hiç bir şey yapamıyorum, sadece kendimi iyi olduğunu inandırmaya çalışıyorum.. Beni kendinden uzaklaştırıyor.. Kendinde olduğunda bile...
Jiyong: onu öyle görmeni istemiyor, üzülmeni istemiyor, sana zarar vermekten korkuyor. Bu yüzden kendinden uzaklaştırıyor...
Harin: biliyorum ama... O beni her zaman korudu, ne zaman kötü hissetsem yoğun olmasına rağmen yanıma gelirdi.. Bense onun için hiç bir sey yapamıyorum... Sadece oturup izliyorum..
Jiyong: onun yanında olduğunu bilmesi bile ona yetiyor, böyle düşünme... Ağlayarak ve mızmızlanarak sadece ablanı üzüyor ve kendini yoruyorsun. Kendine gel... Yatmaya gidiyorum, sende fazla geç yatma.Harin tekrardan kafasını salladı.
Jiyong odasına geri döndü ve Chaerinin yanına uzandı...
Chaerinin alnına düşen saçlarını arkaya attı ve onu izlemeye başladı ve öyle uykuya daldı..
__
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙴𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚆𝚒𝚕𝚕 𝙱𝚎 𝙵𝚒𝚗𝚎~𝓢𝓴𝔂𝓭𝓻𝓪𝓰𝓸𝓷
General Fiction'Senden nefret ediyorum' 'Hayır sevgilim, sadece ilaçlarını almadın' 𝓚𝔀𝓸𝓷 𝓙𝓲𝔂𝓸𝓷𝓰&𝓛𝓮𝓮 𝓒𝓱𝓪𝓮𝓻𝓲𝓷 {𝓢𝓴𝔂𝓭𝓻𝓪𝓰𝓸𝓷}